Ga naar inhoud

Deukje part II : 21 september opvulling deuk via lipofilling


Aanbevolen berichten

Op ‎16‎-‎4‎-‎2016 om 22:17 zei best_boobie:

Oke.. dus je hebt die deuk ook gehad toen je de vorige prothesen had? Of toen niet? 
Want je deuk is al ontstaan bij de eerste operatie, bij het verwijderen van de prothese. Dan zou ik denken dat die deuk er dus al die tijd gezeten heeft, en zichtbaar was met je prothesen? Of had je toen een ander profile prothesen?
Dat was idd nog een vraagje hihi. Weet je welk profile je prothesen toen hadden?

Ik denk namelijk dat je eerste pc, bij je operatie tgv de ontsteking, meer weefsel heeft moeten wegnemen, ivm dat dat weefsel aangetast was. Ze snijden dat dan liever weg, maar bij jou is er dus zoveel weggesneden, dat het zichtbaar werd.. 
Ik denk zelf, dat met een high profile prothese, deze deuk minder zichtbaar is, en dat je nu dus een minder hoog profile hebt en dat de deuk zichtbaar geworden is. Of evt met het nog weghalen van kapsel (en weefsel waar het kapsel aan vast zat) dat het zichtbaarder geworden is..

Je draagt geen band, oke.. dat is op zich niet een heel groot probleem, maar misschien is dit wel iets dat je zou kunnen overleggen met je pc. Misschien dat het helpt om je prothese nog iets naar beneden te duwen, waardoor de deuk weer minder zichtbaar wordt.. De onderkant van je borsten worden idd al voller, dus de prothese zakt wel, maar hij is nog niet op z'n plaats.

Is er eigenlijk destijds, voor je wissel, gesproken over de deuk die in je borst zat?

Wat ik zou doen: 
-contact opnemen met pc, om toch even te vragen wat zijn visie hierop is (evt dus via email)
- proberen toch even af te wachten hoe alles zich ontwikkeld.. Als je het niet na je eerste bv gehad hebt, dan lijkt me , dat het echt nog kan veranderen nu... 

Trouwens.. de foto's in je album.. Zijn die allemaal van vandaag? Want ik kan daar niet uithalen of er foto's bij zitten die je al eerder gemaakt hebt, of dat je ze  allemaal vandaag gemaakt hebt :)

Op sommige foto's is het namelijk minder zichtbaar, maar kan ook de belichting zijn.

xxxx

Ik denk dat ik kan proberen ( ben iig best ver , en ik voel me goed) om de borstband te dragen om te kijken of ik het effect krijg dat jij hier ook denk... klink logisch... maar voor hoelang kan ik ze dragen? boven op  de sport bh ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hallo ladies,

hierbij een update, 7 weken vandaag.

ik zie dat mijn borsten nog steeds moeten dalen, niet?

graag jullie mening.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

als ik naar je tepels kijk op de onderste foto zeg ik ja maar als ik naar de sideboobfoto kijk lijkt het alsof je tepel al op het hoogste punt zit...kan ook aan de manier liggen waarop jij je foto's neemt. Bij controle gelijk vragen maar ik gok nog dat ie ietsie naar beneden moet komen.

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Oh wat een goed nieuws meid!!
Fijn dat het zover is. Hopelijk geeft het een mooi resultaat bij je!

Ik zal dit topic bij je oude topic samenvoegen, dan hebben mensen wat meer info, aangezien velen niet zullen snappen waar het over gaat ;) 

Zet ik er in je titel wel bij dat je deukje opgevuld gaat worden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Deuk is nog steeds maar minder dan in het begin. Ik zal voor de operatie foto's maken.

:D

De kosten zijn minimaal. Wel gaat mijn arts de grote deel via mijn verzekering "regelen" . Ik vond de moeite waard om dit te doen.

liefs en tot gauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren was het! Eindelijk.

ik heb inderdaad plekken gekeken waar " veel" vet zat, maar ik ben best spierig  Dus hebben ze van: binnenkant knieen, bovenzijde heupen en een beetje bij de dijbennen... 

Ik zie nu het resultaat na 3 uren...eerste foto de borst waar de deuk zat... De andere borst had ook een klein aanvullin nodig...

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

 

De email van boven had ik gisteren geschreven maar ik weet nog niet waarom deze niet verzonden is...vandaar dat ik nu weer een foto opstuurd van vandaag, 24 uren na de lippofilling.

 

Ik heb ook andere vraag: de plekken waar ze de vet weggehaald hebben: nu bleek dat ik daar een liposuctie heb gehad, de dokter die zei dat ik een strakke broek moet aandoen voor 6 weken... Moet ik ook deze voor slapen aanhouden?

 

Liefs. Zp

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, August 17, 2016 om 20:29 zei BrownieG:

Heyyy,

Begrijp dus dat je deukje niet volledig is hersteld en nu kosteloos de lipo mag doen? Was toen al sprake van dus hoop dat dit het nu gaat verhelpen. Ben ook heel benieuwd ernaar! Voor de rest wel tevreden met de boobs?

x

 

Hoi!

Jaaaa verder ben ik best tevreden met mijn boobs behalve de klein detail. Ik hoop het nu opgelost te zijn.

Weet hoelang duurt tot weten te zijn of de ingespoten vet blijft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, het zit erop en het ziet er goed uit :35: Ik weet van de topics hier dat er sowieso een gedeelte vet afbreekt en er een gedeelte overblijft. Soms is er zelfs een tweede keer nodig om te corrigeren en als je sport is het zelfs ook mogelijk dat je dit weer een beetje afbreekt. Heeft je PC je hier niets over uitgelegd dan?? Het is afwachten voor hoelang dit resultaat bij jouw blijft. 

Bel de kliniek voor advies ivm de strakke sportbroek want heb helaas geen kennis hierover. Las wel ergens dat deze 24/7 gedragen dient te worden maar iedere PC heeft zijn/haar methode.

Fijn herstel en geniet lekker van je boobs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

24 uren na de lipofilling kan zeggen dat de resultaat heel mooi en zichtbaar is. Ik weet dat dit kan wellichtverandereaar misschien valt het mee... 

@BrownieG, ik sport normaal gesproken best veel, afgelopen zondag nog de Dam tot dam uitgelopen, volley en krachttkrachttrainingen thuis.

Over 2 weken pas controle... voorlopig lekker thuis een week vrij.

Maar even terug naar de sport kwestie: hoelang mag ik niet sporten dan?  En waarom kan de vet afbreken juist als je sport? Zou ik bijna zeggen,  ik rook niet , eet super gezond.zou ik juist meer  kans hebben om een goede resultaat te krijgen?:D

Hierbij mijn eerste collage.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, 

Resultaat is zeker zichtbaar en prachtig geworden hoor :) Je ziet echt niets meer van je deukje..echt top!!

Het is je eigen vet wat is geplaatst dus het is sowieso altijd mogelijk dat je daar ook wat vet verbrand bij intensief sporten. Hieronder enige uitleg over de lipo...heel verhaal maar wellicht geeft dat wat helderheid :) 

Je klinkt idd errrug gezond..kan ik nog wat van opsteken :45: ...ik ben nog steeds een prullebak :P 

Xx

pagina 5 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brownnie,

 

dankje voor je tip! Ik heb het gelezen en het is is inderdaad nu duidelijker geworden...zelf een paar vragen gesteld, altijd handig!:31:

tot horens.

 

z.p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard!  Ben benieuwd naar de aanpak van elke arts in algemeen.

 

Liefs.

 

Hallo Dames,

24 uren na de lipofilling kan zeggen dat de resultaat heel mooi en zichtbaar is. Ik weet dat dit kan wellichtverandereaar misschien valt het mee... 

@BrownieG, ik sport normaal gesproken best veel, afgelopen zondag nog de Dam tot dam uitgelopen, volley en krachttkrachttrainingen thuis.

Over 2 weken pas controle... voorlopig lekker thuis een week vrij.

Maar even terug naar de sport kwestie: hoelang mag ik niet sporten dan?  En waarom kan de vet afbreken juist als je sport? Zou ik bijna zeggen,  ik rook niet , eet super gezond.zou ik juist meer  kans hebben om een goede resultaat te krijgen?:D

Hierbij mijn eerste collage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo luitjes,

gisteren mijn eerste week na de lipofilling.

heb heel rustig aan gedaan, lekker thuis gebleven en vandaag ga thuiswerken.

ik zie nog steeds een goed ontwikkeling... De blauwe plekken worden steeds  minder. Ik doe in de ochtend smeren met arnica y savonds met amandel olie.

pijn is steeds minder... En ik draag de strakke broek de hele tijd aan:31: voor de plekken waar de pc vet weggehaald heeft...

gisteren een stukje gewandeld, maar niet zover want ik wil geen spanning creeren waar ik zou gaan afvallen.

tijdens mijn bv in maart heb ik de ervaring dat ik toen in 7 weken 3 kilos ben afgevallen, zonder niets te hebben gedaa. Dus nu moet ik echt probeer niets afvallen maar ook niet veel aankomen.

ben benieuwd wat jullie er van vinden van de eerste resultaat.

 

gr. Zp

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo !

Inmiddels 3 weken geleden van de lipofilling en tot nu toe gaat het goed.

Ben op controle geweest en mijn pc zei dat het zou niet veel meer veranderen. 

Blauwe vlekken zijn zo goed als weg. Definitief resultaat zien we pas over 3 maanden. Maar hopelijk verandert het niet meer.

Ook krijk ik een dunne knieën :D 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo,

 

Na 7 maanden heb ik een nieuw poging gewaagd om de kleine deuk op te vullen door middels van lipofilling.Deels van de eerste ingespoten vet in de eerste operatie is zoals opgenomen in mijn lichaam maar deels is wel goed geluk. Nu hoop ik dat deze de laatste keer is en dan zullen mijn bobbies gewoon perfect eruit zien.

Eerste dag gaat het goed. Pijnstillers en paracetamol doen hun werk.

De rest volgt nog. Geduld  

Tot horens! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag 3-1/2 weken. Tot nu toe tevreden!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.