Ga naar inhoud

Voorstellen, nog volledig groen, geen kliniek.


NursingMom

Aanbevolen berichten

Hoii allemaal, 

Wat een prettig Forum ;) veel info.

Ik heb de beslissing genomen om een bv te laten doen. Best grappig, ik Geef inmiddels 2 jaar borstvoeding, de afkorting daarvan is ook bv. Dus het levert voor mij sinds hilarische zinnen op om te lezen 

Anyhow, na 2 jaar je kindje te voeden is er niks meer van over. Ik heb gisteren nieuwe bh's gehaald, ik was gewoon echt niet blij. Ik heb nooit grote borsten gehad, maar altijd wel stevig. Nu is er niks stevigs meer aan.

Welke kliniek of pc ik wil weet ik nog niet. Ik woon in het zuiden (Limburg). Maar de afstand maakt mij niet uit. 

Mijn moeder heeft een bv gehad bij Dr Malfeyt. Vind haar borsten erg mooi, dus ben snel geneigd om naar hem te gaan. Maar wil me er eerst meer over verdiepen. En eens kijken of er bepaalde artsen zijn die hoog aangeschreven zijn en welke juist niet. 

Ik heb nog veel onderzoek werk te doen. Hoop dat jullie mij kunnen helpen en adviseren :)

Groetjes!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! En jammer dat je niet meer happy bent met je borsten :( maar goed, ik denk dat je hier genoeg informatie kan vinden om jezelf weer helemaal happy te maken haha! 

Wat ik je kan vertellen is dat er hele goede pc's zijn die allemaal een eigen techniek hanteren. En zo zijn er een paar die echt kijken naar je situatie (zoals NIO).

Maar geef je nog steeds borstvoeding? Want vele pc's zeggen dat je 6 maand tot 1 jaar gestopt moet zijn voordat zij een bv doen.

Veel succes in je tocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom :) 

Ik snap je helemaal! Van borstvoeden worden ze niet bepaald mooier nee en bij mij bleef er ook letterlijk niks meer over.. ik heb mij vrijdag laten helpen en ben er nu al zo blij mee!! 

Zoals Bruisend al zegt is het advies volgens mij om minimaal 6 maanden te wachten na het geven van borstvoeding, maar daar vind je hier vast gauw meer info over. 

Oh ik kom trouwens ook uit Limburg :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk die reacties. Ik geef nu inderdaad nog steeds bv. Meteen al wat geleerd van de periode tussen de bv en de bv :P ansich geen probleem. Heb net besloten dat de operatie echt gaat komen, dus moet sowieso nog "even" sparen.

Heb inmiddels al wat gelezen over Dr Malfeyt waardoor ik wel wat twijfels heb gekregen. 

Jeetje, er komt meer bij kijken dan ik dacht. Ik denk je hebt ronde en druppel vormig. Dan nog voor/achter de spier en dan de cc's. Maar er zijn dus nog veel meer opties. Haha. Dat word veeeel lezen :)

Wat is NIO?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, NursingMom said:

Wat leuk die reacties. Ik geef nu inderdaad nog steeds bv. Meteen al wat geleerd van de periode tussen de bv en de bv :P ansich geen probleem. Heb net besloten dat de operatie echt gaat komen, dus moet sowieso nog "even" sparen.

Heb inmiddels al wat gelezen over Dr Malfeyt waardoor ik wel wat twijfels heb gekregen. 

Jeetje, er komt meer bij kijken dan ik dacht. Ik denk je hebt ronde en druppel vormig. Dan nog voor/achter de spier en dan de cc's. Maar er zijn dus nog veel meer opties. Haha. Dat word veeeel lezen :)

Wat is NIO?

 

Nio is een vakundige arts in het SLAZ ziekenhuis in Amsterdam. Als je in de zoekbalk slaz in typt dan kom je bij hem terecht. Op dit moment is hij volgens mij een van de favo pc's hier. Mooie van hem is dat hij echt kijkt naar jouw lichaam en wat het beste bij je past wat betreft plaatsing. En hij heeft absoluut geen problemen met het plaatsen van grote borsten.

Maar goed, iedereens definitie van groot is anders. Wat is die van jou? Sommige vinden 450cc al groot en andere bedoelen toch echt 800cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is een Arts. Whoops. Ik dacht een afkorting. Haha. Maar klinkt goed. Ik ging er vanuit dat alle pc's zouden kijken naar wat bij je past. 

Ik heb geen idee wat ik groot vind. Ik heb nu 70D MAAR echt geen grote borsten. Het is dat ik in de BH 70D heb. Fatsoenlijk gemeten. Daar een hoop meiden de verkeerde maat dragen.

Mijn moeder heeft 450cc en die vind ik groot zat! Maar het zal ook afhankelijk zijn waar je het "bij in" stopt Neem ik aan?

Heb een plaatje gevonden wat ik echt heel mooi vind.

Even kijken of ik het erbij kan voegen.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooohhhh jaaaaa dat noem ik ook heel mooi. Maar eerlijk gezegd vind ik dat gewoon normale borsten en geen grote borsten :45: Voor dit formaat kun je bij de meeste pc's wel terecht! Vaak gaan meiden naar NIO en Plovier omdat ze 500+ willen. 

Maar ja, je zou denken dat iedere arts kijkt naar de situatie maar dat is niet altijd helemaal waar. Mijn arts is Straten en hij maakt onwijs mooie borsten maar toch in 90% van de gevallen dual plane. Hij houdt van natuurlijk ogende borsten en gaat daarom niet gauw mega groot. Maar als 450cc bij je lichaam past doet hij dat gewoon. Maar hij werkt bijvoorbeeld niet met UHP (ultra high profiel). 

Zo zijn er andere doktoren die bijna alleen rond plaatsen en de ander bijna alleen anatomisch. 

Daarom is het ook het beste om met meerdere een afspraak te maken en kijken wat zij je te bieden hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik vind dat groot zat :P maar ik heb nog niks gepast of wat dan ook. Misschien verander ik nog van mening. 

Heb jij ze veel groter dan?

PS: als ik een nieuwe reactie wil plaatsen staat mijn vorige reactie nog in het bericht venster. Is dat normaal? Of heb ik een optie aanstaan? Vind het wel wat onhandig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nursingmom, ik had die verwarring in het begin ook met de afkorting bv, voor mij stond dat ook voor borstvoeding, moest af en toe echt even 2x lezen haha, en soms lees ik het in mijn hoofd nog verkeerd. Fijn dat je zo lang borstvoeding kan geven trouwens. Wilde ik ook graag, maar mijn dochter wilde na een jaar niet meer, tja dan niet he...

dat plaatje is inderdaad heel mooi! Al vind ik ze niet heel erg groot, maar wel een mooi maatje hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nursing mom,

Welkom op het forum! Ik heb vanmiddag een consult bij van Straten (kliniek Heyendael), als je het leuk vind kan ik je mijn ervaring na vanmiddag laten weten :) Jouw verhaal over het kopen van BH's is zo herkenbaar! Ik kan niet wachten tot ik mijn boobies heb en van BH's kopen kan gaan genieten!

@ Bruisend, even een vraagje, bij mijn consult bij Diana gaf zij aan dat 500cc zeker te doen moet zijn bij mij. Ik had ooit een volle C waar nu na 2 kids en veel afvallen niets meer van over is (lege B) Eigenlijk wil ik wel zo groot, maar begrijp dat van Straten daar niet zo happig op is? Mag ik vragen wat jouw beginsituatie was en wat hij jou heeft geadviseerd? Ik zie dat je 450 cc hebt. Was dat op jouw verzoek of heeft hij je dat ook geadviseerd? En wat betekent quote: Maar hij werkt bijvoorbeeld niet met UHP (ultra high profiel).  Ik voel me nog zo een leek in dit wereldje :blink:.

Liefs Clothilde

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Maandag dus op consult geweest. Superaardige man is Frans Straten! Ik krijg 500 cc en zal uitkomen op een grote D kleine E cup. Het stond zo mooi in de pasbh bij mijn lichaam (1.72 en 68 a 69 kilo). Straks met de borsten meteen een kilo zwaarder haha! Ik had heel veel vragen en alles is netjes beantwoord. Ik kreeg zelfs een uitgebreide PowerPoint te zien over alles wat er gaat gebeuren, risico's etc. Nog 3 weken en dan ben ik aan de beurt. Ik vind het zo spannend!!! Heb jij inmiddels al een idee waar je consulten wilt gaan aanvragen?

 

Liefs Clothilde

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn, zo uitgebreid antwoord! Ik denk dat ik naar de nio ga. Ik heb alleen nog geen foto's van zijn werk gezien. Dus dat moet eerst even gebeuren. Hihi.

Maar hoor zo'n goede verhalen :)

 

Ik moet dus nog wachten ivm de borstvoeding, wil ook pas op Consult gaan als het ook "meteen" kan gebeuren. Anders word ik helemaal gek denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei NursingMom:

Dat is fijn, zo uitgebreid antwoord! Ik denk dat ik naar de nio ga. Ik heb alleen nog geen foto's van zijn werk gezien. Dus dat moet eerst even gebeuren. Hihi.

Maar hoor zo'n goede verhalen :)

Hoor je volgens mij alleen maar goede verhalen over, dus ik zou eens naar foto's van Nio boobs gaan kijken ;) 

 

13 minuten geleden zei NursingMom:

Ik moet dus nog wachten ivm de borstvoeding, wil ook pas op Consult gaan als het ook "meteen" kan gebeuren. Anders word ik helemaal gek denk ik.

Dat denk ik ook :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, NursingMom said:

Dat is fijn, zo uitgebreid antwoord! Ik denk dat ik naar de nio ga. Ik heb alleen nog geen foto's van zijn werk gezien. Dus dat moet eerst even gebeuren. Hihi.

Maar hoor zo'n goede verhalen :)

 

Ik moet dus nog wachten ivm de borstvoeding, wil ook pas op Consult gaan als het ook "meteen" kan gebeuren. Anders word ik helemaal gek denk ik.

Er is een topic genaamd "alle NIO boobs verzamelen". Of zo iets. Heb je 20 pagina's met NIO boobs. OVerigens kan je niet zoeken op NIO omdat de zoekmachine pas woorden vanaf 4 letters vindt. Je kan wel zoeken op SLAZ of parkkliniek waar hij werkt :)

succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 16-4-2016 om 21:54 zei Bruisend:

Er is een topic genaamd "alle NIO boobs verzamelen". Of zo iets. Heb je 20 pagina's met NIO boobs. OVerigens kan je niet zoeken op NIO omdat de zoekmachine pas woorden vanaf 4 letters vindt. Je kan wel zoeken op SLAZ of parkkliniek waar hij werkt :)

succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei NursingMom:
Op 16-4-2016 om 21:54 zei Bruisend:

Er is een topic genaamd "alle NIO boobs verzamelen". Of zo iets. Heb je 20 pagina's met NIO boobs. OVerigens kan je niet zoeken op NIO omdat de zoekmachine pas woorden vanaf 4 letters vindt. Je kan wel zoeken op SLAZ of parkkliniek waar hij werkt :)

succes! 

Whoop, even offline geweest ivm gigantische drukte op het werk.

 

Dat topic had ik inderdaad al gevonden, met giga veel reacties met cc's en andere info. Maar geen foto's. Of ik kijk echt verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, NursingMom said:

Whoop, even offline geweest ivm gigantische drukte op het werk.

 

Dat topic had ik inderdaad al gevonden, met giga veel reacties met cc's en andere info. Maar geen foto's. Of ik kijk echt verkeerd.

Haha je moet dan doorklikken naar de gebruikerspaginas want die hebben allemaal hun eigen album. 

Topics zijn voor niet leden te lezen en albums zijn alleen voor leden te openen dus vele kiezen er voor om enkel foto's in albums te plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, oké. Gebruikerspagina, vind ik dat op het profiel?

Ik heb gisteren naar het slaz gebeld. Ik kon al na 3-4 maanden  terecht na het stoppen met voeden. Dus daar ben ik heeeeeeeel blij om. 

Het plan is in  september te stoppen en in december de operatie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.