Ga naar inhoud

Angel73 : 25 augustus 2010 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Gast angel73

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !

Allereerst echt geweldig dit forum, heb er echt veel aan gehad tot nu toe !

Ik ben Angelique, woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van 2.

Ik wilde al jaren een borstvergroting maar het is zo duur ! Nu heb ik de mogelijkheid dus hoef ik niet lang meer na te denken :59:

Ik ben 1.62 en weeg 48 kilo en ben dus maar klein en tenger, maar niet dun vind ik zelf haha

Ik heb vanaf mijn 16e de zelfde kledingmaat en ook na mijn zwangerschap was ik direct weer zoals ik altijd was.

Ik heb gisteren mijn consult bij de velthuiskliniek gehad en vond het helemaal geweldig heb dus ook maar gelijk een afspraak gemaakt voor 25 augustus, dus dan gaat het eindelijk eindelijk eindelijk gebeuren !

Alleen dat passen, ik vind het zo moeilijk....

De arts adviseerde 300cc voor de spier ronde protheses, alleen nu twijfel ik is 300cc wel genoeg pfff

Waar kom ik dan op uit...,is groter nog wel mooi of krijg ik dan echt van die ballen...

Ik denk dat ik dus nog maar eens ga passen.

Ik moest als sportbeha maat 75c en 75d aanschaffen, wordt het dan uiteindelijk iets ergens daar tussen?

Gelukkig heb ik nog even !

Als ik naar de foto's van anderen kijk dan denk ik bij de 1 260cc nou dat is al een hele verandering , bij de ander heb ik weer zoiets van het valt wel mee...

Ieder lichaam is dus anders maar heb vooral foto's bekeken die een beetje overeenkomen met mijn postuur.

Ik kijk er erg naar uit en ondertussen lees ik maar lekker verder hier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Angelique,

Gefeliciteerd! 25 Augustus is dus je datum? Spannend en al hartstikke snel!

Ik ben zelf 1.71 en weeg rond de 57 KG. Ik ben met 300 cc voor de spier van een 75 B naar een 70F gegaan. Dus geloof me, over het aantal cc's hoef je je niet druk te maken. In de galerij staan foto's van mij. Naam album: Mijn Boobjob :)

Je bent van jezelf ook hartstikke slank, als je hele grote protheses neemt worden je borsten groot in vergelijking met jouw omvang.

Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn 300 cc protheses voor de spier. Ik had wel anatomisch, niet rond.

Succes met je keuze! En laat je niet teveel afleiden door het aantal cc's. Je plastisch chirurg geeft aan wat past bij jouw lichaam.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Angelique!

Heerlijk hé dit forum, voor mij ook echt een uitkomst! Ik ben er ook zo blij mee! Super lieve dames allemaal!!!

Naar welke Velthuis ben je geweest? Ikzelf ben vorige week geopereerd door Dr. van der Meulen in Rotterdam :)

Het is wat Blonde Dollie zegt, de pc geeft aan wat wel en niet kan, ze willen je wel een natuurlijk resultaat geven wat zo dicht mogelijk bij jouw eigen verwachtingen komt. Ikzelf heb 295 cc gekregen (anatomisch, dual-plane) omdat de 350 (ofzo) voor mijn postuur te groot waren (+/- 1.65 m en 52 kg) .. maar dat geldt voor mij, dus ze kijken echt naar wat kan bij jouw postuur. Ook omdat jij wél voor de spierplaatsing kan krijgen (was bij mij geen optie heb vrijwel geen vel/vet tussen mijn hals en borsten) kan je zien dat het voor iedereen anders is ;)

Wat is jouw startpositie? Ik begon met een 70B en draag nu sportbeha 70D.

Angelique ik wens je veel voorpret !!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom hier op het forum

wat geweldig dat je je datum meteen vast hebt kunnen zetten en de tijd is voorbij voor je het weet

ik zelf ben 1.73 lang en weeg 64 kilo en had een 80 b ik heb 425cc laten plaatsen achter de spier en weet mijn maat nu nog niet aangezien het nog maar 18 dagen geleden is

en het is bij iedereen anders hoe het uitpakt

als je blijft twijfelen zou ik opnieuw contact opnemen met je arts en je twijfels uitspreken kan nooit geen kwaad

ik blijf je volgen en veel succes ermee

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ben ik weer...

Heb toch nog maar even gebeld en ik mag nog een keertje komen passen :)

Ben benieuwd of ik bij de 300cc blijf of toch ga veranderen....

Ik las namelijk ergens dat het kleiner lijkt dan je verwacht en het lijkt me ook erg snel wennen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel,

Welke Velthuiskliniek ben je geweest en door welke PC wordt je geopereerd?

Ik ben namelijk 31 augustus aan de beurt in Eindhoven door dr. Hoogbergen.

Ook ik heb nog twijfels voor het aantal cc dus heb ook een nieuwe 'pas'afspraak.

Ik zit te twijfelen tussen 375- 450 cc. Het wordt waarschijnlijk iets ertussen in.

Op welke maat wil je uitkomen? en wat heb je nu?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ga bij de Velthuiskliniek in Rotterdam, bij Dr. van Adrichem.

Ik heb nu 75a en met 300cc zou ik volgens hem op een grote c uitkomen, ik moest een bhmaat 75c en 75d aanschaffen.

Ik wil toch in iedergeval wel een ruime c, heb ze liever iets te groot dan dat ik late denk nou had wel iets meer gemogen toch?

Het kost toch € 4000,00 dus ja dan wil ik ook wel ECHT verandering.

Toch nog maar een keer passen dus!

En kijken wat er mogelijk is want ben tenslotte niet zo groot, dus weet ook niet of groter kan...

Welke cupmaat heb jij nu ?

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ga bij de Velthuiskliniek in Rotterdam, bij Dr. van Adrichem.

Ik heb nu 75a en met 300cc zou ik volgens hem op een grote c uitkomen, ik moest een bhmaat 75c en 75d aanschaffen.

Ik wil toch in iedergeval wel een ruime c, heb ze liever iets te groot dan dat ik late denk nou had wel iets meer gemogen toch?

Het kost toch € 4000,00 dus ja dan wil ik ook wel ECHT verandering.

Toch nog maar een keer passen dus!

En kijken wat er mogelijk is want ben tenslotte niet zo groot, dus weet ook niet of groter kan...

Welke cupmaat heb jij nu ?

Groetjes !

Ik heb nu een kleine 75B en wil graag 2,5 cupmaat omhoog.

Na mijn vakantie ga ik nog een keertje passen dus ben erg benieuwd of ik dan weer op hetzelfde aantal cc's uitkom.

Ook ik ben niet zo groot (1,64cm) maar wil toch ook voor dat geld een flinke verandering :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.