Ga naar inhoud

2 wkn po wat mag wel/niet moeilijk......


flupke

Aanbevolen berichten

ha dames!

ik vind het zoooo lastig om te beslissen wat ik nou wel of niet mag doen. eigenlijk kan ik alles alweer en dan is het moeilijk om iets niet te doen. nu denk ik dat ik me best netjes gedraag maar heb even wat meer zekerheid nodig. ik wil niet mijn herstel in de weg zitten. ben zoooo blij met mijn boobs!

wat ik echt niet doe is zwaar tillen en mijn armen boven mijn schouders.

wel til ik boodschappentasjes, doe glas in de glasbak, was in de machine en droger, schilderles, poetsen van tafeltjes, aanrecht, etc., kleding over mijn hoofd (met de armen laag), op mijn zij slapen, haar fohnen en stijlen, fietsen, autorijden, nou, vast nog wel iets waar ik even niet opkom....

vinden jullie dit al teveel of zou dit allemaal wel mogen? de kliniek zegt, je borstspier 6 weken met rust laten maar hoe doe je dat? dan zou ik echt niets meer kunnen doen denk ik.

btw, ik heb zo'n rare kring op mijn tepelhof...lijkt wel ineens van plastic. haha. klinkt dat iemand bekend?

fijne dag allemaal!

flupke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei flupke:

ha dames!

ik vind het zoooo lastig om te beslissen wat ik nou wel of niet mag doen. eigenlijk kan ik alles alweer en dan is het moeilijk om iets niet te doen. nu denk ik dat ik me best netjes gedraag maar heb even wat meer zekerheid nodig. ik wil niet mijn herstel in de weg zitten. ben zoooo blij met mijn boobs!

wat ik echt niet doe is zwaar tillen en mijn armen boven mijn schouders.

wel til ik boodschappentasjes, doe glas in de glasbak, was in de machine en droger, schilderles, poetsen van tafeltjes, aanrecht, etc., kleding over mijn hoofd (met de armen laag), op mijn zij slapen, haar fohnen en stijlen, fietsen, autorijden, nou, vast nog wel iets waar ik even niet opkom....

vinden jullie dit al teveel of zou dit allemaal wel mogen? de kliniek zegt, je borstspier 6 weken met rust laten maar hoe doe je dat? dan zou ik echt niets meer kunnen doen denk ik.

btw, ik heb zo'n rare kring op mijn tepelhof...lijkt wel ineens van plastic. haha. klinkt dat iemand bekend?

fijne dag allemaal!

flupke

 

Ik herken het wel Flupke! Ben nu zelf een week PO en behalve autorijden heb ik het meeste van jouw lijstje ook al weer gedaan. Ben ook weer aan het werk. Gelukkig werk ik vanuit huis en kan ik dat met de laptop ook op de bank doen. Ik heb de pijnmedicatie afgebouwd, omdat ik de pijn wel mee vind vallen. Ik en toe heb ik wel last van steken of een benauwd gevoel op mijn borstkas, dan doe ik weer wat rustiger met de fysieke inspanningen. Erg moeilijk he, verplicht rustig aan doen!

Ben benieuwd hoe de andere dames hierover denken, ik lees mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii flupke,

Ik ben nu 3 weken po en ik doe zo weinig mogelijk (lekker lui) ben veelste bang dat ik ook maar iets verstoor in het genezings proces. Wat ik wel alleen doe vanaf week 1 is aankleden, douchen, was erin en eruit halen. Voor de rest til ik niks zwaarder dan 1 kilo,maak ik deuren met 2 handen open, voor over bukken doe ik niet, op me rug slapen en probeer herhaalde bewegingen te beperken. Tot ik 6 weken ben ga ik toch heel streng voor mezelf zijn.

Nog eventjes volhouden en succes :)

Gr char

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2016 om 19:07 zei flupke:

omg..... dat wordt hem bij mij ook niet hoor...:mellow:

wat een zelf discipline zeg!

Toch een beetje oppassen hoor. Je hebt veel geld betaald voor je boobies.. Je wilt niet over een tijdje weer onder het mes moeten omdat je te veel kapsel hebt.. 
Probeer echt rustig aan te doen:

Ellebogen niet hoger dan schouders
Niet strijken, dweilen, ramen zemen, stofzuigen en dat soort bewegingen.
Niet bukken, Of anders je boobs goed tegenhouden
Autorijjden kan na 2 weken, maar pas wel op dat je niks forceert en dat je niet buiten de verzekering valt, omdat je niet bekwaam bent om te rijden.
Niet sporten
En niet zwaarder dan 2 kg tillen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

al deze dingen doe ik ook niet. ik mocht trouwens wel strijken maar heb het nog niet gedaan.

maar weet je, ongemerkt gebruik je toch de hele dag door je armen. niets doen is echt onmogelijk. ik vouw bv wel de was op. was mijn haren, doe af en toe een boodschapje met een lichte tas, een beetje de boel bijhouden hier in huis, vaatwasser in en uitpakken. dat soort dingetjes. dat is toch wel oke? of zou ik echt nog minder moeten doen??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi dames!

als anti-sporter (zou echt graag willen dat het anders was) heb ik een aantal maanden geleden de milon cirkel ontdekt. en ..... ik vind het nog leuk ook!

nu ben ik even uit de roulatie door de bv maar ik wil best wel graag weer beginnen. maaaaaarrrrr..........

A wil ik niet zeggen waarom ik er even niet was en ook weer voorzichtig moet beginnen

B ik durf niet eens op de apparaten voor mijn armen en borstspieren. zooooo bang dat er iets mis gaat

 

hoe doen jullie dit??? is er ook iemand bekend met de milon cirkel. na hoelang gingen jullie weer de bovenkant trainen?? en dan starten op 0???

ik vind het zooooooooooo griezelig.........

flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.