Ga naar inhoud

Dee_x : 8 november 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi meis,

Super dat je een datum hebt, nu kun je echt uit gaan kijken naar mooie boobies.

Ik heb gelijk even je titel aangepast, en verhuisd naar een andere categorie,hier kun je gewoon alle updates, vragen en over een paar maanden je operatie verslag neerzetten, zodat je alles netjes in 1 topic bij elkaar hebt staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Super dat je een datum hebt, nu kun je echt uit gaan kijken naar mooie boobies.

Ik heb gelijk even je titel aangepast, en verhuisd naar een andere categorie,hier kun je gewoon alle updates, vragen en over een paar maanden je operatie verslag neerzetten, zodat je alles netjes in 1 topic bij elkaar hebt staan.

xxx

Dankjewel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Whaaa het is al bijna zo ver! Over 3 weken heb ik mn nieuwe boobies al :) 

Hebben jullie nog tips voor vóór de operatie of na de operatie? :) Ik heb alvast traumeel tabletten besteld, die moet ik de 3 dagen voor de operatie en de 5 dagen na de operatie nemen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden! 

Ik heb vandaag de medicatie al gekregen. Nu weet ik even niet op welke tijden ik de medicatie moet verdelen.

ik heb de volgende medicatie gekregen:

paracetamol 

ibuprofen 600 mg

diazepam cf 5 mg tablet (1 keer per dag een halve tablet voor de nacht)

oxycodon hcl 5 mg (3 keer per dag 1  tablet) 

ciprofloxacine sandoz 500 mg (3 keer per dag 1 tablet)

kunnen jullie me hierbij helpen? Ik zie bij sommige meiden ook andere medicatie staan zoals diclofenac..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Dee_x:

Heey meiden! 

Ik heb vandaag de medicatie al gekregen. Nu weet ik even niet op welke tijden ik de medicatie moet verdelen.

ik heb de volgende medicatie gekregen:

paracetamol 

ibuprofen 600 mg

diazepam cf 5 mg tablet (1 keer per dag een halve tablet voor de nacht)

oxycodon hcl 5 mg (3 keer per dag 1  tablet) 

ciprofloxacine sandoz 500 mg (3 keer per dag 1 tablet)

kunnen jullie me hierbij helpen? Ik zie bij sommige meiden ook andere medicatie staan zoals diclofenac..

 

xx

Jeetje, wat een hoop medicatie krijgen de ploviertjes mee :45: 

Nou.. je krijgt straks een schema mee van de verpleegkundige bij Plovier, maar daar ben ik meestal niet zo een fan van.

Eigenlijk moet je van het volgende uitgaan:
Paracetamol 1000 mg, elke 6 uur (ook in de nacht dus je wekker zetten) Dus bijvoorbeeld: 16.00 uur - 22.00 uur - 4.00 uur (wekker!!) en om 10 uur.
De Ibuprofen 600 mag 2-3 maal per dag, maar als ik uitga van 2 maal, dan neem je die om 20.00 uur en om 8.00 uur
De oxycodon, zou ik alleen nemen als je hem echt nodig hebt, maar in principe dan om 7.00 uur - 15.00 uur en om 23.00 uur.
De diazepam alleen als je hem echt nodig hebt, en dan voor het slapen gaan.

Liefst geen medicatie samen nemen en op deze manier heb je ook maar 1 keer de wekker nodig in de nacht.
Neem je medicatie wel volgens schema in, dan werkt ie het beste. Vooral van de paracetamol bouw je een spiegel op en ook de ibuprofen werkt zo het beste.

Als eerste bouw je de diazepam en de oxycodon af tzt als je ze niet nodig hebt.

Dit is dus een schema, dat je het beste kunt volgen, omdat het lastig is om met zoveel medicatie een ander schema te maken, zonder de nachtrust te veel te verstoren haha

De antibiotica neem je bij het eten (tenzij op de bijsluiter vermeld staat dat deze een half uur of uur of wat dan ook voor of na het eten genomen moet worden. Dus ff kijken op de bijsluiter!!)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream dankjewel :)

@Desert-Rose dankjewel :) ja ik denk wel dat ik er klaar voor ben :) vandaag nog het huis helemaal gepoetst zodat mn vriend niet meteen alles hoeft te doen, pan soep gemaakt voor de komende dagen, boodschappen in huis, tas staat klaar, flesje cola en dextro gehaald en de medicijnen zijn al in huis :) 

ben nog niet echt zenuwachtig, komt misschien door de drukke dagen de laatste week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Dee_x:

@mydream dankjewel :)

@Desert-Rose dankjewel :) ja ik denk wel dat ik er klaar voor ben :) vandaag nog het huis helemaal gepoetst zodat mn vriend niet meteen alles hoeft te doen, pan soep gemaakt voor de komende dagen, boodschappen in huis, tas staat klaar, flesje cola en dextro gehaald en de medicijnen zijn al in huis :) 

ben nog niet echt zenuwachtig, komt misschien door de drukke dagen de laatste week. 

Ja dan ben je er klaar voor, dingen die je vaak gebruikt ook allemaal op ooghoogte? vanavond lekker uitgebreid douchen of in bad, en dan morgen boobies 

kan hoor, je bent natuurlijk alleen maar bezig met dingen voorbereiden, dat je geen tijd hebt gehad voor zenuwen en wie weet blijft het zo.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja dan ben je er klaar voor, dingen die je vaak gebruikt ook allemaal op ooghoogte? vanavond lekker uitgebreid douchen of in bad, en dan morgen boobies 

kan hoor, je bent natuurlijk alleen maar bezig met dingen voorbereiden, dat je geen tijd hebt gehad voor zenuwen en wie weet blijft het zo.

xxx

Dingen die ik vaak gebruik op ooghoogte dat heb ik niet gedaan.. mijn vriend heeft deze hele week vrij dus hij kan me met alles helpen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heel veel succes morgen bij onze vriend plovier!! Kan me bijna niet meer indenken dat ik bijna 8 weken geleden in jouw schoenen stond.... spannend!! Wel leuk spannend!!! Kijk al uit naar je verslag en hoe jij het ervaren hebt. Krijg je ook een lift?? En vooraf praat ie alles nog met je door, neemt z'n tijd om z'n kunstwerk te tekenen, en luistert naar jouw wensen. Heel belangrijk!! Probeer lekker te slapen vannacht en kijk uit naar het moment als je morgen uit narcose komt, en naar beneden kijkt...jippie gevoel!!! Heel veel succes!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.