Ga naar inhoud

borstvergroting voor of na zwangerschap....


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, Ik ben hier nieuw op het forum.

Al van men 16 jaar zei ik, als ik men kindjes heb laat ik een borstvergroting doen. Ondertussen ben ik 34jaar, nog steeds een bescheiden A-cup en soms dat zelfs niet ... en nog steeds geen relatie of kids. Ik ben men lijstje aan het overlopen wat ik zeker wil doen in men leven en ja, een borstvergroting blijft er op staan.

Heeft er iemand ervaring bij veranderingen na een zwangerschap? Mijn geduld is op maar het heeft geen zin om nu een operatie te ondergaan en binnen enkele jaren weer een herstelling daarvan door de zwangerschap.

Grts xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mamalisa.... als je dit wist op voor hand, had je dan gewacht? Ik had de vraag al eens gesteld via een mail naar een borstkliniek in Brussel en die zei dat het geen invloed had.... Maar wil liever de meningen horen van vrouwen die het zelf ervaren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bewust gekozen voor mijn bv nu. Waarom, omdat ik dit nu wel en kinderen nog niet! Ik wil wel met ongeveer 3 jaar kinderen. Maar ja, kinderen krijg je en die neem je niet. Dus heb geen garantie dat ik ze krijgt. En daarnaast heb ik geen glazenbol die mij vertelt hoe mijn tieten er dan uit gaan zien. Het zijn een heel veel "wat als". Dus ik neem het risico. Straks wordt ik nooit zwanger.  En een heroperatie is het mij wel waard voor leuke kindjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Lotje81:

Mamalisa.... als je dit wist op voor hand, had je dan gewacht? Ik had de vraag al eens gesteld via een mail naar een borstkliniek in Brussel en die zei dat het geen invloed had.... Maar wil liever de meningen horen van vrouwen die het zelf ervaren.

 

Nee dan had ik nog niet gewacht denk ik, voor hetzelfde geld had ik helemaal geen borstvoeding gegeven, was ik nml niet van plan of had het er naderhand nog prima uitgezien. Ik wilde meteen na de 1e bv al groter, als ze gelijk al goed van grootte waren geweest dan had ik het na de borstvoeding niet opnieuw laten doen, want zo erg stoor ik me er niet aan hoor dat he allemaal ietsje slapper i, het ziet er ook juist wel natuurlijk uit. Ik stoor me alleen aan d grootte.

dus gewoon lekker voor gaan meid als je het graag wil ,je weet nooit hoe het leven loopt, misschien komen er geen kindjes, misschien wel maar blijven je tieten prachtig strak, je weet t toch niet. Nooit dingen voor je uitschuiven waar je mogelijk gelukkig van word.. Enneh.... Nu he je het geld nog en is het hrstellen makkelijker nu je een kindjes hoeft te verzorgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tis ook, je hoopt altijd dat die ideale man vandaag nog je deur passeert, maar het kan ook nog 5 jaar duren eer ik die leer kennen natuurlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Lotje81:

tis ook, je hoopt altijd dat die ideale man vandaag nog je deur passeert, maar het kan ook nog 5 jaar duren eer ik die leer kennen natuurlijk....

Precies, dus hop, ga die tieten halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.