Ga naar inhoud

joyce1985 : 13 mei 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames....

Pff ik wordt helemaal gek van mn getwijfel! Ik ben bij Nio geweest ivm een prothesewissel. na mijn zwangerschap is er een prothese gedraaid en ziet het er echt niet meer uit. Vandaar mijn keuze voor een wissel. Nu heb ik 280 cc anatomisch onder de spier. Bij Nio kwam ik uit op 520 cc. maar eenmaal thuis begin ik enorm te twijfelen of 500 niet teveel gaat worden voor me omdat ik ook best klein ben 1.63 en 53 kg.

Ik wil het wel een beetje natuurlijk houden maar natuurlijk ook weer niet te klein!:)

Wie heeft er net zo'n voorsituatie als ik ongeveer en ook 500 of 450 cc??

Heel graag jullie mening wat jullie denken dat het beste bij me zal passen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel protheses gepast dan bij Nio? En hoe vond je dat eruit zien in een shirt?

ik vind het heel moeilijk om voor iemand anders te zeggen, ik hou zelf wel van groot, maar ja iedereen is weer anders. Wilde je wel groter dan? Of wilde ja alleen dat alles weer goed zou zitten? Want is opeens best een verschil 280 of 520...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor heb ze gepast maar ben helemaal vergeten foto's te maken :( Toen vond ik het meevallen qua grootte, maarja in een shirtje is toch anders dan in een bikini.,.. Ik wil idd wel wat groter want zoveel is er nu niet meer van over helaas...dus vandaar mn keuze voor 450 of 500 cc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen met zakjes rijst te vullen met de hoeveelheid cc? Weet niet of dat echt goed werkt maar hoor er soms meiden over die thuis zo passen. Het verschil tussen 450 en 500 is waarschijnlijk iets van 2 millimeter dus ik zou gewoon 500 kiezen dan! Als je liever groter dan klein hebt. Krijg je denk je eerder spijt als je te klein hebt of te groot? Veel meiden krijgen spijt dat ze niet meer hebben genomen. Het valt dus voor veel meiden erg mee hoe groot ze ogen na een tijdje ook omdat het snel went denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het destijds ook heel jammer dat ik niet groter kon en nu ga ik dus voor bv nummer 2 omdat ik ze toch te klein vind. Liever iets te groot dan iets te klein. En met bikini's kun je optisch ook nog wel het 1 en ander doen (kleur model enz)  zodat ze minder opvallen. Maar probeer anders zoals boobie243 zegt indd die rijstzakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik vond het destijds ook heel jammer dat ik niet groter kon en nu ga ik dus voor bv nummer 2 omdat ik ze toch te klein vind. Liever iets te groot dan iets te klein. En met bikini's kun je optisch ook nog wel het 1 en ander doen (kleur model enz)  zodat ze minder opvallen. Maar probeer anders zoals boobie243 zegt indd die rijstzakjes

Ga die zakjes rijst wel even proberen idd;) Maar voor hoeveel ga jij nu?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee nog. Ik heb nu 175 cc denk ik (weet t niet meer zeker, maar het was nog geen 200) naar wat ik zo zie op het forum wil ik toch ook wel op zn minst 500cc.

maar ik heb nog helemaal geen consult gehad ook hoor. Ga die pas na mn vakantie plannen, eind mei pas. Dus dan zie ik het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@joyce1985 heb je toegevoegd :35: 

500cc klinkt veel maar als je daardoor de perfecte tieten krijg, so be it!! Gewoon je gevoel volgen en als de passessie goed was en in verhouding met je lichaam staat..gewoon doen!! Zou naar bodypics kijken want alleen foto's van borsten geeft een verkeerd beeld.Je ziet de verhoudingen niet zo duidelijk vind ik persoonlijk en het is maar net vanuit welke hoek de foto is genomen. Je hebt een goeie PC en die kun je gerust vertrouwen. Hiernaast had ik ook voorbeeldfoto's bij mij op consult zodat ik kon overleggen of dit haalbaar was. 

Succes met je beslissing

BrownieG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BrownieG:

@joyce1985 heb je toegevoegd :35: 

500cc klinkt veel maar als je daardoor de perfecte tieten krijg, so be it!! Gewoon je gevoel volgen en als de passessie goed was en in verhouding met je lichaam staat..gewoon doen!! Zou naar bodypics kijken want alleen foto's van borsten geeft een verkeerd beeld.Je ziet de verhoudingen niet zo duidelijk vind ik persoonlijk en het is maar net vanuit welke hoek de foto is genomen. Je hebt een goeie PC en die kun je gerust vertrouwen. Hiernaast had ik ook voorbeeldfoto's bij mij op consult zodat ik kon overleggen of dit haalbaar was. 

Succes met je beslissing

BrownieG

 

Dank je voor je reactie:) Ik heb nog even mn voorfoto's en een foto van mn droomboobies doorgestuurd...en hij zei idd dat ik dan 500cc moet hebben1 Dus besloten om daarvoor te gaan! Poeh wel super spannend hoor! Heb nu 380 cc dus dat is wel een megaverschil straks denk ik :S Ben je blij met het resultaat? Je foto's zijn echt prachtig zeg! Mag je echt trots op zijn!!

 

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei joyce1985:

Dank je voor je reactie:) Ik heb nog even mn voorfoto's en een foto van mn droomboobies doorgestuurd...en hij zei idd dat ik dan 500cc moet hebben1 Dus besloten om daarvoor te gaan! Poeh wel super spannend hoor! Heb nu 380 cc dus dat is wel een megaverschil straks denk ik :S Ben je blij met het resultaat? Je foto's zijn echt prachtig zeg! Mag je echt trots op zijn!!

 

Groetjes Joyce

Jazeker, ben wel blij met het resultaat want helemaal plat is niks he! Went wel heel snel hoor want heb af en toe het gevoel dat er nog een maatje meer in had gepast :44: maar ik geniet er lekker van en we zien ooit wel in de toekomst of ik voor groter ga! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft altijd lastig he! Ik merk dat veel meiden hier teveel afgaan op het getal en minder op hun gevoel bij de passessie.

Als jij je comfortabel voelde tijdens de passessie dan is dat het formaat waar jij voor moet gaan! Laat je niet afleiden omdat het zo groot klinkt.  Als dat toen goed voelde dan is dat het gewoon.

Tijdens mijn passessie voelde die van mij top en zag het er super uit. Maar mijn zus zat maar op mij in te praten dat zij ze zo groot vond. Ja lekker haar mening, maar absoluut niet die van mij. Meningen verschillen nou eenmaal en lichamen ook. Daarom maakt het vergelijken ook zo lastig.

Volg je hart en wat voor jou goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga jou even volgen. We hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht en ik twijfel juist of ik niet voor 390 cc moet gaan. 

Hoe wist jij dat je prothese gedraaid is? Op de foto's is het volgens mij niet te zien? Wat was jouw cupmaat voor de bv?

Ben heel benieuwd hoe 520 er bij jou uit zal zien. Wie weet kan het mij over de streep trekken om voor meer cc's te gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2016 om 15:48 zei Bruisend:

Blijft altijd lastig he! Ik merk dat veel meiden hier teveel afgaan op het getal en minder op hun gevoel bij de passessie.

Als jij je comfortabel voelde tijdens de passessie dan is dat het formaat waar jij voor moet gaan! Laat je niet afleiden omdat het zo groot klinkt.  Als dat toen goed voelde dan is dat het gewoon.

Tijdens mijn passessie voelde die van mij top en zag het er super uit. Maar mijn zus zat maar op mij in te praten dat zij ze zo groot vond. Ja lekker haar mening, maar absoluut niet die van mij. Meningen verschillen nou eenmaal en lichamen ook. Daarom maakt het vergelijken ook zo lastig.

Volg je hart en wat voor jou goed voelt!

Je hebt helemaal gelijk...Ik twijfelde met passen al heel erg..vond het zo lastig om te zien en vooral met kleren stond het prima maar vraag me gewoon af hoe het is in bikini enzo. Dat kun je natuurlijk niet zien! Ik dacht dat ik eruit was n voor 500 ga maar toch is er nog steeds twijfel..:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, joyce1985 said:

Je hebt helemaal gelijk...Ik twijfelde met passen al heel erg..vond het zo lastig om te zien en vooral met kleren stond het prima maar vraag me gewoon af hoe het is in bikini enzo. Dat kun je natuurlijk niet zien! Ik dacht dat ik eruit was n voor 500 ga maar toch is er nog steeds twijfel..:(

haha het enige wat ik kan zeggen is mega mooi!!

En het ligt er aan waar je tussen twijfelt... Is het maar 50cc of 150cc? Want die 50cc gaat niemand het verschil van zien hoor, alleen jij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bruisend:

haha het enige wat ik kan zeggen is mega mooi!!

En het ligt er aan waar je tussen twijfelt... Is het maar 50cc of 150cc? Want die 50cc gaat niemand het verschil van zien hoor, alleen jij ;)

Ik twijfel tussen 450 en 500 cc. Ook omdat sommige meiden op bf 500 het aan de grote kant vinden en ben gewoon bang dat dat bij mij straks ook het geval is..Ik zal is een foto plaatsen van mn boobies nu met 280 cc anatomisch onder de spier. Prothese is gedraaid..Zoals je denk ik wel kunt zien.. Als ik er dan aan denk dat het bijna het dubbele is dan denk ik miss wordt het echt megaaaaaa haha....Jij geen seconde spijt van het formaat? Welke cupmaat heb jij nu? 

liefs xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2016 om 20:12 zei Joy1980:

Hoi, ik ga jou even volgen. We hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht en ik twijfel juist of ik niet voor 390 cc moet gaan. 

Hoe wist jij dat je prothese gedraaid is? Op de foto's is het volgens mij niet te zien? Wat was jouw cupmaat voor de bv?

Ben heel benieuwd hoe 520 er bij jou uit zal zien. Wie weet kan het mij over de streep trekken om voor meer cc's te gaan :)

Hey meis! Dat is goed hoor :) de foto is 7 jaar geleden voor mn bv..pff vreselijke foto's als ik er nu naar kijk haha...Op de foto zie je mijn boobies nu met 280 cc. rechts zie je een rand zitten en de prothese zit lager, waarschijnlijk een draaiing van de prothese volgens Nio. Maar jij twijfelt dus ook begrijp ik over het aantal cc's? Na mn zwangerschap ben ik enorm afgevallen toen en had denk ik een a cup. Met 280cc kwam ik uit op een volle C. Ik twijfel ook of ik voor 450 of 500 cc ga. Welke cupmaat heb jij nu? En bij welke arts ben je geweest?  Lastig he om een keus te maken! Wat heeft de arts jou geadviseerd? 

Liefs xx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Straten op consult / so. geweest. Heb nu 1 ronde tiet en 1 langwerpige. Het ziet er niet uit en volgens Straten is de linkerprothese hoogstwaarschijnlijk al gedraaid erin geplaatst. Ik heb nu 310 cc en ben hiermee ook uitgekomen op een volle C. Het advies van Straten was (anatomische) 345 of 390 cc. Omdat ik heel weinig tot geen borst- en vetweefsel heb, ben ik bang om veel groter te gaan omdat ik dan misschien nog meer rimpels en deukjes ga krijgen. Vind grote borsten wel heel erg mooi :)

Op jouw foto lijkt juist jouw linker prothese gedraaid? Ik heb jou toegevoegd aan mijn album dan kun je het zien. 

Heel veel succes met kiezen! Misschien kan je nog een keer passen bij Nio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2016 om 20:12 zei Joy1980:

Hoi, ik ga jou even volgen. We hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht en ik twijfel juist of ik niet voor 390 cc moet gaan. 

Hoe wist jij dat je prothese gedraaid is? Op de foto's is het volgens mij niet te zien? Wat was jouw cupmaat voor de bv?

Ben heel benieuwd hoe 520 er bij jou uit zal zien. Wie weet kan het mij over de streep trekken om voor meer cc's te gaan :)

Hey meis! Dat is goed hoor :) de foto is 7 jaar geleden voor mn bv..pff vreselijke foto's als ik er nu naar kijk haha...Op de foto zie je mijn boobies nu met 280 cc. rechts zie je een rand zitten en de prothese zit lager, waarschijnlijk een draaiing van de prothese volgens Nio. Maar jij twijfelt dus ook begrijp ik over het aantal cc's? Na mn zwangerschap ben ik enorm afgevallen toen en had denk ik een a cup. Met 280cc kwam ik uit op een volle C. Ik twijfel ook of ik voor 450 of 500 cc ga. Welke cupmaat heb jij nu? En bij welke arts ben je geweest?  Lastig he om een keus te maken! Wat heeft de arts jou geadviseerd? 

Liefs xx

40 minuten geleden zei Joy1980:

Ik ben bij Straten op consult / so. geweest. Heb nu 1 ronde tiet en 1 langwerpige. Het ziet er niet uit en volgens Straten is de linkerprothese hoogstwaarschijnlijk al gedraaid erin geplaatst. Ik heb nu 310 cc en ben hiermee ook uitgekomen op een volle C. Het advies van Straten was (anatomische) 345 of 390 cc. Omdat ik heel weinig tot geen borst- en vetweefsel heb, ben ik bang om veel groter te gaan omdat ik dan misschien nog meer rimpels en deukjes ga krijgen. Vind grote borsten wel heel erg mooi :)

Op jouw foto lijkt juist jouw linker prothese gedraaid? Ik heb jou toegevoegd aan mijn album dan kun je het zien. 

Heel veel succes met kiezen! Misschien kan je nog een keer passen bij Nio?

haha links is niet gedraaid hoor ;) als het goed is zie je rechtsonderaan een rand zitten. Ik dacht eerst dat het een botomming out was..De prothese lijkt naar beneden te zijn verschoven. Heel gek zo op de foto zie je het misschien niet zo goed maar in het echt wel. Hij is ook niet helemaal gedraaid denk ik maar een kwart dus de platte kant zit nu aan de zijkant ipv de bovenkant...Hoelang ben jij al Po? Ik zou wel het adres vd arts aanhouden hoor of 3 en keer een consult bij een andere arts? Ik vind nio een hele fijne arts. Bij bergman konden ze niet eens garanderen dat het nog zou goedkomen maar nio gelukkig wel. 

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Joy1980:

Ik ben bij Straten op consult / so. geweest. Heb nu 1 ronde tiet en 1 langwerpige. Het ziet er niet uit en volgens Straten is de linkerprothese hoogstwaarschijnlijk al gedraaid erin geplaatst. Ik heb nu 310 cc en ben hiermee ook uitgekomen op een volle C. Het advies van Straten was (anatomische) 345 of 390 cc. Omdat ik heel weinig tot geen borst- en vetweefsel heb, ben ik bang om veel groter te gaan omdat ik dan misschien nog meer rimpels en deukjes ga krijgen. Vind grote borsten wel heel erg mooi :)

Op jouw foto lijkt juist jouw linker prothese gedraaid? Ik heb jou toegevoegd aan mijn album dan kun je het zien. 

Heel veel succes met kiezen! Misschien kan je nog een keer passen bij Nio?

Hoi @Joy1980,

Is Nio bereid zijn conclusies op papier te zetten om de oorspronkelijke chirurg hiermee te kunnen confonteren?

Ben trouwens benieuwd naar je foto's. Ik baal ook van mijn links-rechts verschil en overweeg ook een second opinion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg blij met m'n 500cc van dr. Nio. Ik ben wel wat forser gebouwd dan jou. Ik ben 1.73 en weeg 73 kilo. Ik heb nu een BH maat 80F grote E. 

Ben erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan! Het went snel...

Als je het mooi vond staan en zeker wil weten dat je later toch niet groter zou willen, zou ik lekker voor de maat gaan die je gepast hebt en mooi vond staan, zeker als de chirurg je verzekerd dat je dat aantal cc's nodig hebt voor je droomboobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei joyce1985:

Hey meis! Dat is goed hoor :) de foto is 7 jaar geleden voor mn bv..pff vreselijke foto's als ik er nu naar kijk haha...Op de foto zie je mijn boobies nu met 280 cc. rechts zie je een rand zitten en de prothese zit lager, waarschijnlijk een draaiing van de prothese volgens Nio. Maar jij twijfelt dus ook begrijp ik over het aantal cc's? Na mn zwangerschap ben ik enorm afgevallen toen en had denk ik een a cup. Met 280cc kwam ik uit op een volle C. Ik twijfel ook of ik voor 450 of 500 cc ga. Welke cupmaat heb jij nu? En bij welke arts ben je geweest?  Lastig he om een keus te maken! Wat heeft de arts jou geadviseerd? 

Liefs xx

haha links is niet gedraaid hoor ;) als het goed is zie je rechtsonderaan een rand zitten. Ik dacht eerst dat het een botomming out was..De prothese lijkt naar beneden te zijn verschoven. Heel gek zo op de foto zie je het misschien niet zo goed maar in het echt wel. Hij is ook niet helemaal gedraaid denk ik maar een kwart dus de platte kant zit nu aan de zijkant ipv de bovenkant...Hoelang ben jij al Po? Ik zou wel het adres vd arts aanhouden hoor of 3 en keer een consult bij een andere arts? Ik vind nio een hele fijne arts. Bij bergman konden ze niet eens garanderen dat het nog zou goedkomen maar nio gelukkig wel. 

:)

trouwens ik zou absoluut niet voor anatomische protheses gaan.  de kans op draaiing is bij een 2e operatie Veel groter omdat er meer ruimte is. Als je voor een natuurlijke vorm wil gaan kan je beter bij nio voor de 85% gevulde gaan. Heb je wel het natuurlijke maar als het gaat draaien zie je er niks van. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobcampIk heb jou toegevoegd, dus als het goed is moet je de foto's kunnen zien :) Is het verschil bij jou heel groot? Je bent 2 maanden po, misschien trekt het verschil nog bij? Als je foto's hebt, dan ben ik ook wel benieuwd. Mijn pc is directeur en klachtencommissie in 1 dus heb weinig vertrouwen dat ik iets bereik, maar ga er in ieder geval wel langs om te horen wat hij ervan vindt. 

@joyce1985 Op foto's kun je het vaak inderdaad niet zo goed zien. Wel fijn dat Nio alles kan verhelpen. Ben nu 11 maanden po. Ik zou dolgraag de 85 % gevulde willen hebben maar omdat ik nu al rimpels heb ben ik bang dat het erger gaat worden met zachtere protheses. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2016 om 13:18 zei Joy1980:

@boobcampIk heb jou toegevoegd, dus als het goed is moet je de foto's kunnen zien :)@joyce1985 Is het verschil bij jou heel groot? Je bent 2 maanden po, misschien trekt het verschil nog bij? Als je foto's hebt, dan ben ik ook wel benieuwd. Mijn pc is directeur en klachtencommissie in 1 dus heb weinig vertrouwen dat ik iets bereik, maar ga er in ieder geval wel langs om te horen wat hij ervan vindt.

Ik heb je foto's gezien....inderdaad een verschil zichtbaar. Ik zal je toevoegen aan mijn foto album. Bij mij was er vooor de OK al een links- rechts verschil qua grootte en tepelstand. Helaas is de tepelstand nog steeds ongelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.