Ga naar inhoud

San92 : 2 juni 2016 : Dr. Jaquet : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!!

Ik ben nieuw hier en heb zo af en toe eens anoniem mee zitten lezen, dacht nu ga ik me toch eens aanmelden.

ik vind het erg handig om alles te lezen vooral de tips en hoe iedereen de borstvergroting ervaard.

ik zelf word 2 juni geopereerd in het maasstad ziekenhuis, heb er onwijs veel zin in!!

Ik krijg 350 cc mp voor de spier. Heb nu een kleine B en hoop zo toch wel op een mooie volle C uit te komen.

Zijn er meer meiden die geopereerd zijn in het maasstad ziekenhuis? ik lees hier dat iedereen na de operatie weer naar huis mag, ik moet echt een nacht blijven en krijg ook drains om zo het vocht en het bloed af te voeren... iemand hier enige ervaring mee? Bevordert dit het herstel, of heeft dat er niks mee te maken.

 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei San92:

Hoi hoi!!

Ik ben nieuw hier en heb zo af en toe eens anoniem mee zitten lezen, dacht nu ga ik me toch eens aanmelden.

ik vind het erg handig om alles te lezen vooral de tips en hoe iedereen de borstvergroting ervaard.

ik zelf word 2 juni geopereerd in het maasstad ziekenhuis, heb er onwijs veel zin in!!

Ik krijg 350 cc mp voor de spier. Heb nu een kleine B en hoop zo toch wel op een mooie volle C uit te komen.

Zijn er meer meiden die geopereerd zijn in het maasstad ziekenhuis? ik lees hier dat iedereen na de operatie weer naar huis mag, ik moet echt een nacht blijven en krijg ook drains om zo het vocht en het bloed af te voeren... iemand hier enige ervaring mee? Bevordert dit het herstel, of heeft dat er niks mee te maken.

 

Xxxx

 

Welkom:)

Ik heb deze link gevonden https://www.google.nl/#q=maasstad+ziekenhuis+borstenforum.com maar geen recente berichten hier op het forum.

Bij mijn eerste en tweede bv zijn er bij mij drains geplaatst.Voor mij een positieve ervaring dat het wondvocht werd verwijderd.

En dat er geen complicatie nadien zijn opgetreden.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei San92:

Hoi hoi!!

Ik ben nieuw hier en heb zo af en toe eens anoniem mee zitten lezen, dacht nu ga ik me toch eens aanmelden.

ik vind het erg handig om alles te lezen vooral de tips en hoe iedereen de borstvergroting ervaard.

ik zelf word 2 juni geopereerd in het maasstad ziekenhuis, heb er onwijs veel zin in!!

Ik krijg 350 cc mp voor de spier. Heb nu een kleine B en hoop zo toch wel op een mooie volle C uit te komen.

Zijn er meer meiden die geopereerd zijn in het maasstad ziekenhuis? ik lees hier dat iedereen na de operatie weer naar huis mag, ik moet echt een nacht blijven en krijg ook drains om zo het vocht en het bloed af te voeren... iemand hier enige ervaring mee? Bevordert dit het herstel, of heeft dat er niks mee te maken.

 

Xxxx

 

Hoi san92

Welkom

Heb zelf gn drains gehad kan ik je helaas niks over zeggen. Vind net als jij ook interessant hoe anderen bv ervaren. Hb ze zelf pas 2 wkn is voor mij ook nog nieuw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meningen van pc's over wel / geen drains zijn erg verdeeld. Vandaar dat de 1 ze wel plaatst en een ander niet. De 1 vindt het niet nodig omdat je lichaam het wondvocht toch wel kwijt raakt en volgens hun zie je geen verschil qua herstel. De ander vindt juist dat je beter / sneller herstelt omdat je het vocht sneller kwijt bent. Als je anatomisch protheses krijgt dan is het risico op draaien kleiner als er drains worden geplaatst. (Doordat er dus minder vocht is. Tenminste zo heb ik het van een pc begrepen). 

Mijn herstel was supervlot verlopen, maar weet niet of dat door de drains komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd! Mijn pc was er erg over te spreken, maar als je het dan weer gaat opzoeken vind je weer allemaal van die horror verhalen! Moet het eigenlijk ook gewoon niet opzoeken he, vrouwendingetje denk ik :blush: @ank bedankt voor de link!! Fijn dat iedereen hier haar mening en ervaring kan delen, alhoewel ik er soms weer onzeker van word.. is dit wel het juiste aantal cc's en ga zo maar door... 

Ik heb me zelf wel voorgenomen om nog even een keer te gaan passen zodat ik het echt zeker weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meis,

Ik heb alvast even een gedeelte van je topic titel aangepast,en verhuisd naar de goede categorie,hier kun je dan ook na je operatie ( als je dit wilt natuurlijk) je operatie verslag met ons delen.

Door welke pc word je geopereerd, dan kan ik die ook vermelden in je titel, dan is die helemaal compleet.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi meiden!!

ik ben gister middag om 4 uur dan eigenlijk geopereerd.  De operatie is me heel erg meegevallen en heb heerlijk geslapen. Op de uitslaapkamer heb ik lekker een waterijsje gegeten en stiekem even gespiekt, het ziet er vanaf boven al goed uit!! De pijn valt me wel erg tegen, het brand heel erg.. nu weet ik niet of dit door de drains komt, i k hoop dat die rot dingen er vandaag uit mogen. Naar de wc gaan gister was echt vreselijk.. wat deed dat zeer!! Werd er helemaal naar van. Ik slaap een nachtje in het ziekenhuis  (naja slapen....) hoop vandaag lekker naar huis te mogen.

 

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd,en fijn dat alles omtrent de operatie is meegevallen.

Hoop inderdaad voor je dat de drains vandaag verwijderd worden, (wat daar kun je behoorlijk last van hebben) en je lekker naar huis mag, in je eigen omgeving is toch altijd prettiger.

Neem goed op tijd je pijnstilling in, want de eerste paar dagen is het echt afzien.

Ik wens je verder een goed herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je berichtje!

ik mag lekker naar huis, m'n vriend is alonderweg.. helaas moeten de drains tot maandag blijven zitten :o Die pijnstilling is idd m'n beste vriend op dit moment haha!

Probeerde me vanochtend even te wassen maar werd helemaal naar en begon te zweten, ik was zo bang dat ik flauw ging vallen! Snel m'n bed weer ingekropen...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dat is een beetje een tegenvaller dat de drains moeten blijven zitten, maar aan de andere kant helpen ze ook goed om al het vocht en bloed etc af te verminderen,anders moet je lichaam het zelf opruimen.

Maar wel heel fijn dat je naar huis mag,het zweten en naar worden is allemaal nog een nasleep van de narcose enige remedie, goed veel water drinken.

En als je je thuis wilt wassen, lekker op een krukje in de douche gaan zitten, dan kun je de onderkant gewoon douchen,met hulp van je vriend,en bovenkant even met een washandje.

Dadelijk lekker thuis ff naar bed of in een hoekje van de bank, is maar net wat je prettig vind.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig heerlijk op de bank, net mijn pijnstillers weer ingenomen en ga zo even proberen wat te slapen! Ben ook echt nog erg moe, en de pijn komt echt door de pijnstillers heen maar wel goed uit te houden.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou meis, als het niet gaat gewoon ook lekker die andere pijnstiller nemen, misschien zowieso wel fijn voor de nacht, en het is maar een paar dagen, en dan kun je over het algemeen de zware weglaten,wees even een beetje lief voor jezelf, en niet wachten tot de pijn te erg is. En de paracetamol mag je iedere 6 uur 1000 mg,en zorg dan als je die andere neemt, dat er 2 uur tussen zit met de para.

Hoop dat je vannacht een beetje goed slaapt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel mij vandaag nog niet echt beter helaas.. heb ook een vreselijke nacht achter de rug, m'n vriend een aantal keer wakker moeten maken omdat ik niet omhoog kon komen. ik heb echt nog veel pijn, mijn pijngrens is best hoog ik kan hier gewoon niet tegen op slakken. Zelfs de morfine pillen werken niet goed.

Wilde vannacht het ziekenhuis bellen om te vragen of ik terug mocht komen.. was een beetje in paniek van de pijn, gelukkig toch weer even in slaap gevallen en achteraf toch wel blij dat ik lekker thuis ben. ik ga van de bank naar bed naar d'r wc en weer naar de bank, verder kom ik even niet haha.

ik kan niet wachten tot het maandag is, dan worden die vreselijke drains verwijderd want heb echt het gevoel dat de meeste pijn daar vandaan komt..

Hoop dat ik vannacht een betere nacht heb en mij morgen weer een stukje beter voel!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

He bah, dit is niet leuk dat je je zo rot voelt en zo pijn hebt,heb je toevallig naproxen of aleve in huis? want die zou je ook even erbij kunnen nemen,dan neem je die 3 keer per dag in en de paracetamol 4 keer per dag.en dan voor het slapen gaan de zwaardere pijnstiller.

En als je het niet in huis hebt, is het misschien morgen mogelijk dat je vriend dat even gaat halen bij het kruidvat? want dat kan misschien best wel even schelen. Diclofenac zou ook mogen, MAAR neem dan wel een maagbeschermer daarbij.

Om te slapen had ik een aantal kussens op elkaar gelegd,en dan 1 rechtop ertegenaan, zo is de belasting voor je schouders ook iets minder, en je ligt iets meer rechtop waardoor je beter omhoog kan komen.

Ik hoop dat het snel beter gaat meis.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou na echt een verschrikkelijke avond.. kan ik nu zeggen dat ik mij echt stukken beter voel!

ik begon gister zo te zweten, kreeg verhoging ik was zo bang dat er een ontsteking zou zitten het was echt niet uit te houden! Het ziekenhuis gebeld en mocht meteen komen.. bloed geprikt om te kijken of me infectie waardes verhoogd waren, dit was gelukkig niet het geval! ik smeekte of die drains er uit mochten, en dit mocht!! Hij koppelde hem los en de druk was er meteen van af, wat een opluchting! ik heb diclofinac meegekregen deze heb ik voor het slapen gaan wel ingenomen, omdat ik even een goede nachtrust wilde hebben, ik ga het nu weer op paracetemol proberen, tenzij ik het niet uit hou.

ik heb vannacht heerlijk geslapen, ik mocht ook eindelijk m'n sport bh aan nu die stomme dingen eruit zijn, heerlijk ook die steun ineens.

ik kan zelfs zelf uit bed komen en dat terwijl ik een stuk platter lig dan afgelopen nacht.. het gaat nu eindelijk de goede kant op en kan nu eindelijk gaan genieten van mijn nieuwe boobies!! Heb ze natuurlijk wel gezien en ik vind ze nu al prachtig !!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi Hi,

 

Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben 27 jaar en lees al een paar jaar mee op dit forum. Nu na 10 jaar heb ik een aantal consulten gehad en heb op 11-11-2017 een boobiejob staan bij Dr Jaquet.

 

Van nature heb ik een kleine A cup soms wat groter als ik ongesteld ben maar draag toch echt veel Bh's met vulling. Mijn moeder had na mijn zusjes geboorte niks van haar B cup over en heeft eigenlijk vrij snel daarna silicone genomen. Ik wist na mijn puberteit dat mijn borsten niet meer veder zouden groeien en heb toen dus ook overwogen om een borstvergrtoing te ondergaan maar heb dit nooit gedurfd. Waren dit echt wel mijn wensen? Waarom zou je in een gezond lichaam snijden? Waarom zou je jezelf niet accepteren hoe je bent? ''God made you this way'', ''Past bij je lichaam'' (je kent ze wel) Maar toch blijft dit een issue, elke keer als de zomer begint speelt het weer op. Ik heb een super lief vriendje, hij vind mijn lichaam prachtig en hebben het hier vaak over gehad. Dus had ik het geaccepteerd..

 

Totdat mijn zusje vorig jaar heel veel is afgevallen en haar borsten 1 maat kleiner waren geworden, dus ook de volume heel erg is afgenomen aan de bovenkant van haar borsten. Het verbaasde mij dat ze gewoon in 5 maanden tijd had besloten dat ze een borst vergroting wilde en ze dit in 2 maanden geregeld had. Mijn kleine zusje durfde het wel en ik niet? Het resultaat is prachtig. Ik ging dus weer twijfelen. (Mijn zusje is geopereerd in Kliniek België) 

 

Nu na 3 consulten veder heb ik dus eindelijk mijn keus kunnen maken voor Maasstad Ziekenhuis. (Hier kan ik later veder op in gaan waarom dit mijn keuze is geworden)

 

Consulten:

-Bergman Clinics

-Velthuis Clinics

-Maasstad Ziekenhuis

 

Ik ben erachter gekomen dat ik dus heel perfectionistisch bent, eigelijk gewoon heel bang ben voor de operatie omdat het misschien niet aan mijn wensen zal voldoen. (en dan misschien spijt krijgt) Ik merk met passen van de protheses dat ik het ook snel te groot vind. Maar dat komt misschien omdat ik het niet gewend ben om borsten te hebben. Is dit herkenbaar? Mijn wens is dus 1 cup maat groter een volle B. Zodat ik geen push up bh's meer hoef te dragen en gewoon kanten bhtjes aan kan. Ik ben 1.65 en weeg 51 kilo. Dus het moet ook echt bij mijn lichaam passen.

 

Dr Jaquet heeft mij 2 pas protheses mee gegeven een 215 cc / 280 cc.

De 280 cc viel al snel af, 215 cc staat mooi maar zou het toch nog ietjes kleiner willen dus zijn uitgekomen op een 200 cc. (Wat ik echter wel raar vond is dat de andere klinieken niet lager wilde gaan als een 225 cc. (Omdat mijn tepels iets naar buiten staan.) Voor het meest natuurlijke resultaat heb ik met Dr Jaquet afgesproken dat hij 200 cc, 225cc allebei mee neemt naar de O.K. om te kijken wat het meest natuurlijks geeft. Hier moet ik de dokter in vertrouwen. 

 

Wat ik nu wel merk is dat ik veel last heb van Mixed emotions, als ik plaatjes ziet van mooie borsten denk ik JAAAA Bijnaaaa en soms heb ik weer van die momenten dat ik denk ''zou je dit nou wel doen''?

 

Graag wil ik mijn verhaal met jullie delen en ben benieuwd naar hoe jullie dit hebben ervaren.

 

 

Groejes Anaclaudia

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 15-9-2017 om 11:21 zei Anaclaudia:

Hi Hi,

 

Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben 27 jaar en lees al een paar jaar mee op dit forum. Nu na 10 jaar heb ik een aantal consulten gehad en heb op 11-11-2017 een boobiejob staan bij Dr Jaquet.

 

Van nature heb ik een kleine A cup soms wat groter als ik ongesteld ben maar draag toch echt veel Bh's met vulling. Mijn moeder had na mijn zusjes geboorte niks van haar B cup over en heeft eigenlijk vrij snel daarna silicone genomen. Ik wist na mijn puberteit dat mijn borsten niet meer veder zouden groeien en heb toen dus ook overwogen om een borstvergrtoing te ondergaan maar heb dit nooit gedurfd. Waren dit echt wel mijn wensen? Waarom zou je in een gezond lichaam snijden? Waarom zou je jezelf niet accepteren hoe je bent? ''God made you this way'', ''Past bij je lichaam'' (je kent ze wel) Maar toch blijft dit een issue, elke keer als de zomer begint speelt het weer op. Ik heb een super lief vriendje, hij vind mijn lichaam prachtig en hebben het hier vaak over gehad. Dus had ik het geaccepteerd..

 

Totdat mijn zusje vorig jaar heel veel is afgevallen en haar borsten 1 maat kleiner waren geworden, dus ook de volume heel erg is afgenomen aan de bovenkant van haar borsten. Het verbaasde mij dat ze gewoon in 5 maanden tijd had besloten dat ze een borst vergroting wilde en ze dit in 2 maanden geregeld had. Mijn kleine zusje durfde het wel en ik niet? Het resultaat is prachtig. Ik ging dus weer twijfelen. (Mijn zusje is geopereerd in Kliniek België) 

 

Nu na 3 consulten veder heb ik dus eindelijk mijn keus kunnen maken voor Maasstad Ziekenhuis. (Hier kan ik later veder op in gaan waarom dit mijn keuze is geworden)

 

Consulten:

-Bergman Clinics

-Velthuis Clinics

-Maasstad Ziekenhuis

 

Ik ben erachter gekomen dat ik dus heel perfectionistisch bent, eigelijk gewoon heel bang ben voor de operatie omdat het misschien niet aan mijn wensen zal voldoen. (en dan misschien spijt krijgt) Ik merk met passen van de protheses dat ik het ook snel te groot vind. Maar dat komt misschien omdat ik het niet gewend ben om borsten te hebben. Is dit herkenbaar? Mijn wens is dus 1 cup maat groter een volle B. Zodat ik geen push up bh's meer hoef te dragen en gewoon kanten bhtjes aan kan. Ik ben 1.65 en weeg 51 kilo. Dus het moet ook echt bij mijn lichaam passen.

 

Dr Jaquet heeft mij 2 pas protheses mee gegeven een 215 cc / 280 cc.

De 280 cc viel al snel af, 215 cc staat mooi maar zou het toch nog ietjes kleiner willen dus zijn uitgekomen op een 200 cc. (Wat ik echter wel raar vond is dat de andere klinieken niet lager wilde gaan als een 225 cc. (Omdat mijn tepels iets naar buiten staan.) Voor het meest natuurlijke resultaat heb ik met Dr Jaquet afgesproken dat hij 200 cc, 225cc allebei mee neemt naar de O.K. om te kijken wat het meest natuurlijks geeft. Hier moet ik de dokter in vertrouwen. 

 

Wat ik nu wel merk is dat ik veel last heb van Mixed emotions, als ik plaatjes ziet van mooie borsten denk ik JAAAA Bijnaaaa en soms heb ik weer van die momenten dat ik denk ''zou je dit nou wel doen''?

 

Graag wil ik mijn verhaal met jullie delen en ben benieuwd naar hoe jullie dit hebben ervaren.

 

 

Groejes Anaclaudia

 

 

 

 

 

 

Hoi, ik lees toevallig je bericht. Misschien moet je even een eigen topic openen dan kunnen er reacties op komen voor jou. Je kan er dan eventueel ook straks je verslag op zetten :) succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.