Ga naar inhoud

Moet ik hier iets mee?


Channah

Aanbevolen berichten

Er zitten twee kleine plekjes naast mijn linkertepel. Het bovenste plekje heeft een paar dagen gelekt. Daar kwam wat gelige troep uit tot gisterochtend. Gisterochtend zag ik ook het tweede plekje eronder tevoorschijn komen. Dat zit nog steeds dicht en de bovenste zit nu ook dicht. De huid is heel dun daar, zowat doorschijnend, en dus zie je die troep zitten. Nu ben ik zowat geneigd om er even met een speld in te prikken dat het eruit komt, maar ja, ik heb nog maar 1 tepel en wil er geen infectie in prikken of zo. 

Het doet geen pijn, kan erop drukken, heb er geen last van. Wel is het sinds vanochtend roder om de plekjes heen. Zal ik het maar gewoon met rust laten? Mijn man zegt: niks doen, je lichaam lost dit wel op. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channah,

Is het niet een idee om even een foto naar je chirurg te mailen? Want het ziet er eigenlijk wel een beetje rood en ontstoken uit. Misschien kan hij je tips geven wat wel of juist niet te doen. Misschien schrijft hij je wel iets van antibiotica crème ofzo voor. Ik weet het ook niet, maar ik zou hem iig ff naar de foto laten kijken. Ik vind dat het er verder wel heel mooi uit ziet hoor. Is heel mooi geworden. :35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het niet ontstoken want het doet absoluut geen pijn en ik kan erop duwen en erin prikken (met mijn vinger) wat ik wil. Het kan altijd nog, wie weet bel ik ze morgen even dat er een foto aan komt. Ik ben zo geneigd om er even een gaatje in te maken en die troep eruit te duwen :huh: 

De rest ziet er goed uit, ben toch blij met 1 gelukte tepel (voor hetzelfde geld was ik ze beide kwijt geweest!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Channah:

Volgens mij is het niet ontstoken want het doet absoluut geen pijn en ik kan erop duwen en erin prikken (met mijn vinger) wat ik wil. Het kan altijd nog, wie weet bel ik ze morgen even dat er een foto aan komt. Ik ben zo geneigd om er even een gaatje in te maken en die troep eruit te duwen :huh: 

De rest ziet er goed uit, ben toch blij met 1 gelukte tepel (voor hetzelfde geld was ik ze beide kwijt geweest!)

Ik ben blij dat je zo positief praat. Want een paar weken terug was je er geestelijk heel wat beroerder aan toe. Nu zie je hoe het glas half vol is, i.p.v. half leeg. Doet me goed :53:.

En juist omdat die tepel zo mooi is, moet je er extra zuinig op zijn... Zeker niet zelf erin prikken of troep eruit gaan drukken. Stuur gewoon maar een foto naar de chirurg. .... Daar heb je niks mee te verliezen. Gewoon check, check, dubbelcheck.

Xxx Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik zou er echt niet zelf in gaan prikken, want op die manier kan het gebeuren dat er wel bacterien in gaan komen,en ben je dadelijk nog verder van huis, hoe steriel je ook zou werken.

Het kan heel goed zijn dat ook hier een hechting naar buiten wilt gaan komen,maar je pc is eindverantwoordelijke en ik zou gewoon wat de andere ook zeggen even een foto mailen,op die manier weet je zeker wat er aan de hand kan zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Channah:

Dames, jullie hebben me overtuigd. Ik zal een nieuwe foto maken en ze bellen. Ik zal hier laten weten wat ze gezegd hebben! Bedankt voor het meedenken X

Heel goed! :35:

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad en ik moet er niks mee doen. Het droogt waarschijnlijk gewoon op, wordt een soort korstje en valt eraf. Het is niet ontstoken gelukkig. Het zag er zonet ook al rustiger uit dan gister :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.