Ga naar inhoud

Wie heeft er voor de spier?


Aanbevolen berichten

hallo dames

heb een vraag

 

ik krijg 19 april 530cc mentor rond hp voor de spier.. nu vroeg ik me af wat jullie ervaring is in voor de spier? en waarom er voornamelijk voor voor de spier gekozen word.

ik heb namelijk gehoord/gelezen dat als ze voor de spier geplaatst zullen worden ze ook naar mate de tij ietsje kunnen gaan hangen.  klopt dit?

ik wil namelijk dat ze mooi rechtopt blijven ( daarom ook high profile) en ben er erg bang voor dat ze gaan hangen! heb nu een slappe 80C  ben 1.70 en 70 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rednails, 

 

ik heb voor de spier. Nog maar 5 dagen, dus ik kan je nietvertellen of ze na verloop van tijd meer gaan hangen dan achter d spier. Ik ben geopereerd door Nio, en die vertelde mij als je een lichte hang hebt in je borsten dat voor de spier een iets meer liftend effect geeft dan achter de spier. Het hangen wordt o.a. Beïnvloedt door het gewicht van je borsten en de elasticiteit van je huid. Als je onder de spier zou plaatsen dan kan je een double bubbel krijgen, dat heb je voor de spier weer niet. 

er zitten aan beide methodes voor - en nadelen. 

Waarom is er bij jou voor de spier geadviseerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 weken po en heb 500cc voor de spier en dat bevalt me prima! Ik ben fluitend door mijn herstelperiode gegaan en ik vind ze totaal niet hangen. Ik kom van een licht hangende 80B/85A, ben 1.73 lang en weeg 73 kilo. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee. Hoe het er over een paar jaar bij hangt weet ik natuurlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen BV maar heb wel foto's gezien van meiden die voor de spier hadden waarbij na een goed aantal jaren (15+) ze zijn gaan hangen.

Maar heb ook foto's gezien voor mensen die dual plane of achter de spier hadden waarbij na een aantal jaren een double bubble is gekomen (borsten zakken wel maar de prothese niet).

Maar goed, ook foto's gezien waarvan beide situaties gewoon normaal waren gebleven.

Konden we allemaal maar in een glazen bol kijken haha. :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb 25 maart bv ondergaan 375cc voor de spier. Pijn valt mee, maar ze voelen echt wel onnatuurlijk aan momenteel.

Geduld zeker.

Idd was mij ook aangeraden door dr de meyere om voor de spier te nemen omdat mijn borsten nogal hangend waren.

groetjes,

ilse559

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.