Ga naar inhoud

3 landenpunten ontsteken na 3 weken PO, en nu?


Aanbevolen berichten

OMG!!!! @Mirjana......

hij wilde mij niks voorschrijven en dat tewrijl het wel zo groot is al een cent. Hoe is jouw litteken geworden? daar heb ik echt nachtmerrie van dat het een groot littekenweefsel wordt

heb wel idee dat het nu iets beter wordt @best_boobie zie wat meer rood nu komen. Morgen weer wondcontrole

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Linf:

ps..maar wond is zo lelijk nu :-(

hele dikke randen en daarbinnen een gat. De randen zijn zelfs geheel....vandaar dat de wond niet kleiner werd

je mag me altijd eens een foto sturen als je dat fijn vindt he, dan kijk ik eens ff met je mee. 
En als je nog een foto hebt van eerder in het proces van de wond, dan zou dat ook fijn zijn. Kan ik zien hoe het vooruit gegaan is.

Ik kan natuurlijk nite precies zeggen hoe het gaat worden, maar wel even met je meekijken als je wilt :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2016 om 17:04 zei best_boobie:

je mag me altijd eens een foto sturen als je dat fijn vindt he, dan kijk ik eens ff met je mee. 
En als je nog een foto hebt van eerder in het proces van de wond, dan zou dat ook fijn zijn. Kan ik zien hoe het vooruit gegaan is.

Ik kan natuurlijk nite precies zeggen hoe het gaat worden, maar wel even met je meekijken als je wilt :)

xxx

@best_boobie

het lukt met steeds niet om foto's te uploaden...doe vast iets verkeer

Ben nu weer dagen verder en moet zeggen dat de wondbehandeling de goede kant opgaat. ze worden kleiner...maar zal nog wel min 2 weken duren zei de arts

 

heb nu een siliconenpleister die ervoor moet zorgen dat het wondbed omhoog gaat komen.

Een kennis van mij heeft het ook net laten doen en die arts legt tape aan rondom de borst om zo spanning op het drielandenpunt te voorkomen. Zo raar dat dat niet bij mij geadviseerd werd

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2016 om 12:23 zei Eline33:

@Linf Hoe gaat het nu met je? Heb je wonden op beide borsten? of op een

Liefs

hi!

 

ja gaat beter! zie mijn berichtje aan bestboobie

beide borsten.......

maar over paar weken is het geheeld en is het achter de rug!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kan zijn dat de foto te groot is. Je zou hem eens kunnen verkleinen op www.fotoverkleinen.nl Meestal lukt het daarna wel :)

 

Sja... elke pc heeft zo zijn eigen voorkeur idd... Jammer dat ze niet allemaal hetzelfde doen. Zou het er een stuk gemakkelijker op maken..

Fijn dat het wel al vooruit gaat!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.