Ga naar inhoud

Moby : 7 juni 2010 : Dr Van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi,

Onlangs heb ik een borstvergroting laten doen bij ACCZ (7 juni). Na 3 zwangerschappen en natuurlijk 3 x borstvoeding bleef er van mijn volle A cup niet veel meer over dan vetloos vel.

Na lang wikken en wegen ben ik ervoor gegaan! Was vreselijk zenuwachtig en zag er als een berg tegenop, moet nu zeggen dat het enorm meegevallen is en ik zeer tevreden ben over van Onselen en zijn team!

Mijn bv is dualplane, 335cc, Cereform, anatomisch, ik heb veel operatie verslagen gelezen en het is idd zo dat ieder het weer anders ervaart. Ik zelf kwam super uit de narcose (mijn grootste angst) en de terug rit naar huis was ook wel te doen.

De eerste 4 dgn vond ik een HEL, 1 grote verkramping van mijn spieren. Nou ben/was ik wel aardig getraind (veel opdrukken) dus misschien was de pijn daardoor ook wel vreselijk.

Na die 4 dgn heb ik alleen nog maar last wanneer ik slaap, om het uur wakker en vreslijke verkrampingen. Moet zeggen dat dit idd per dag en actieviteit beter wordt.

Mijn rechterborst gaat helemaal super! eigenlijk helemaal geen last van gehad en is ook mooi van vorm. Mijn linkerborst heeft wat meer tijd nodig (veel vocht), maar ook die trekt wel bij. Alleen voel ik bij de aanhechting van mijn borstbeen wel een verhardinkje en als ik goed kijk zie ik die ook. Vraag me af of ik me daar zorgen om moet maken aangezien ik nog maar 12 dgn po ben.

Wat me trouwens wel verwonderd is dat ik geen blauw plekje heb gehad (en dat voor iemand die zomaar blauw is)! Heb als voorzorg arnica tabletjes geslikt en mijn borsten meteen met arnica zalf ingesmeerd, misschien een tip.

Mijn borstomvang is nu onder de borsten 75 en de omvang 91 cm, volgens de tabellen kom ik uit op een 75 C YESS, wilde niet groter, ben al blij met wat vulling.

Nou nog 4 wkn die bh en band grrrrrrrr, en me rustig houden (dit vind ik eigenlijk wel het vervelendst van alles).

Goed, de weersverwachting hier in het hoge Noorden is regen, dus maar op de bank wat zappen........

Volgens mij heb ik nu alle topics door elkaar gegooid maar dat hoor ik dan wel ;)

Liefs Naadje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naadje,

Hier nog een ACCZ-klantje. Ik heb een prothesewissel gehad, 430 cc anatomisch, high profile, dual plane. In de rubriek prothesewissels kun je mijn topic lezen.

Op dit moment ben ik 20 dgn. PO en het gaat steeds beter. Helaas hier ook links een probleemgeval, meer vocht, harder, pijnlijker, stuwingen etc. etc.

Zal er wel bij horen, moet geduld hebben en over een dikke 3 weken zal alles weer zo goed als 'gewoon' aanvoelen.

Tevreden ben ik niet helemaal, ik had ze nog wel wat groter willen hebben. Maar goed, volgens de meiden hier zit dat allemaal weg goed en zal ik gewoon mijn maat moeten laten nemen in een lingeriezaak. Ik heb als maten zelf gemeten onder 75 en boven 90. Wat bij mij (volgens de tabellen van Livera en Hema) uitkomt op een 75B. En dat had ik ook al voor de wissel.

In de gallerij kun je foto's van voor en na vinden.

Heb jij ook foto's genomen? En waar kom je precies uit 't Hoge Noorden vandaan? Ik woon in Leeuwarden.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naadje,

Hier nog een ACCZ-klantje. Ik heb een prothesewissel gehad, 430 cc anatomisch, high profile, dual plane. In de rubriek prothesewissels kun je mijn topic lezen.

Op dit moment ben ik 20 dgn. PO en het gaat steeds beter. Helaas hier ook links een probleemgeval, meer vocht, harder, pijnlijker, stuwingen etc. etc.

Zal er wel bij horen, moet geduld hebben en over een dikke 3 weken zal alles weer zo goed als 'gewoon' aanvoelen.

Tevreden ben ik niet helemaal, ik had ze nog wel wat groter willen hebben. Maar goed, volgens de meiden hier zit dat allemaal weg goed en zal ik gewoon mijn maat moeten laten nemen in een lingeriezaak. Ik heb als maten zelf gemeten onder 75 en boven 90. Wat bij mij (volgens de tabellen van Livera en Hema) uitkomt op een 75B. En dat had ik ook al voor de wissel.

In de gallerij kun je foto's van voor en na vinden.

Heb jij ook foto's genomen? En waar kom je precies uit 't Hoge Noorden vandaan? Ik woon in Leeuwarden.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Hoe is het nu met je?

Ik ben 13 sept. aan de beurt, ook bij dr.van Onselen, ik krijg 380cc dual anatomisch pfff spannend,

maar hoe heb jij de pijn ervaren, wat ik me eigenlijk ook nog afvroeg, heb je geen drains gekregen?Dat is toch om het overtollige vocht af te voeren?

Nou groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Hoe is het nu met je?

Ik ben 13 sept. aan de beurt, ook bij dr.van Onselen, ik krijg 380cc dual anatomisch pfff spannend,

maar hoe heb jij de pijn ervaren, wat ik me eigenlijk ook nog afvroeg, heb je geen drains gekregen?Dat is toch om het overtollige vocht af te voeren?

Nou groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Nu ben ik 14dgn po en ik moet zeggen dat ik niet mag klagen de vreselijke verkrampingen zijn nu veranderd in spierpijn, die ik aleen snacht heb bij het stil liggen op de rug. Moet er goed opletten dat ik niet teveel doe want dat voel ik snachts (dit vind ik het moeilijkst want geef niet graag dingen uit handen).

Ik was vreselijk nerveus de dagen voor de bv, de nacht ervoor heb ik nauwlijks een oog dicht gedaan. Toen ik er eenmaal was waren mijn zenuwen weg, toen ik mocht liggen voor de narcose was ik zo weg ( was al bekaf).

Ik werd niet sluimerend wakker maar in 1 klap, het ene momemt was ik nog in mijn zonnige tuin aan het tuinieren met mijn zoontje en zo werd ik wakker in de "verkoever" en dacht ik ooooohjaa het is ook zo.

Heb geen drains gehad, de eerste 4 dgn vond ik een hell. Echt last van de spieren, verkrampingen en alsof er een vrachtwagen over me heen gereden was ( wil je niet bang maken). Mijn ervaring is dat je je toch geen voorstelling van pijn kan maken dan dat het zover is en dan is het gewoon zo en deal je er dan mee.

Heb dag 2 wel een aleve gehad ipv paracetamol, eerste dgn elke 3 uren 2 paracet. Was de tweede dag wel kotsmisselijk. Het is trouwens wel zo dat alles in een stijgende lijn gaat na de bv, dus elke dag gaat het weer een stukje beter, de zaterdag was ik alweer de stad in ( dgn erna wel weer bekaf hoor).

Heb nog veel vocht in de linker borst (heb ik ook het meest last van, rechts is echt prachtig! Denk steeds Damn wat een mooie borsten moet alleen nog wennen dat ze van mij zijn ;) Tip neem van tevoren arnica tabl. en nadien je borsten smeren met arnica zalf (voelt echt fijn ).

Goed ben weer lang van stof......... :ph34r:

Veel succes!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dank je voor de tips, maar waar haal je die arnica tablets en zalf, ben nu eigenlijk best bang voor de pijn :66: was ik eigelijk eerder niet maar idd het is bij iedereen anders en ach "wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he", jij hebt in ieder geval het ergste achter de rug :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ben nu 2,5 wk po, gister heeft een assistente in Haren de hechtingen verwijderd. Ze vertelde mij dat ik de bandjes van mijn bh wel wat losser mocht doen als het striemde. Dit heb ik dus gedaan, mijn linkerborst was nog wat dikker enzat ook nog wat hoger als de rechter.

Nu ik mijn bh losser heb gedaan is alhet vocht in mijn borst naar beneden en opzij gezakt, de huid voelt heel los en beweegt als een drilpudding.

Is dit normaal en wordt het vocht zo afgevoerd of moet ik mij zorgen maken, ik heb geen pijnverergering ofzo. Ohja en wanneer moet je beginnen met het masseren van de borst (accz klantjes).

Zat gister een uur in de file, ass heeft op ons gewacht maar daardoor was de controle best wel wat haastig.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn is 2maal hetzelfde vertelt,tot 8weken kan je vocht hebben,eerder het weg zakt.

ik had de eerste keer ook wel tot een week of 6vocht,en de 2de keer maar tot 2,5 week ongeveer.

dus ik zou het nog even afwachten,en anders even langs je huisarts?als de kliniek ver weg is,kan je dat een uitkomst bieden :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :)

Ik heb ook veel vocht in mijn linkerborst gehad. Ik ben 16 april geopereerd en sinds 3 weken zijn mijn borsten helemaal gelijk.

Even geduld dus :). Maar je hoeft je geen zorgen te maken! Alleen als je veel pijn krijgt dan moet je wel aan de bel trekken.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi :)

Ik heb ook veel vocht in mijn linkerborst gehad. Ik ben 16 april geopereerd en sinds 3 weken zijn mijn borsten helemaal gelijk.

Even geduld dus :). Maar je hoeft je geen zorgen te maken! Alleen als je veel pijn krijgt dan moet je wel aan de bel trekken.

:1bouncingboobs:

Hai ,

Thanks, af en toen krijg je ineens van die "worry" momenten. Het is ook zo raar ineens borsten.

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dank je voor de tips, maar waar haal je die arnica tablets en zalf, ben nu eigenlijk best bang voor de pijn :66: was ik eigelijk eerder niet maar idd het is bij iedereen anders en ach "wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he", jij hebt in ieder geval het ergste achter de rug :38:

Hai,

Gewoon bij de drogist Arnica zalf en arnica d6 tabletten ( tabl. zijn beter dan druppels want druppels bevatten alcohol).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

hier ook weer een ACCZ klantje

bij mij was het de eerste 4 dagen ok niet echt heel leuk al vond ik het zelf

best wel pijnlijk

maar ben wel super teverde over het resultaat

had ze niet anders willen hebben

ging van een kleine B naar nu 70-75 D 70-75 E licht aan het merk

heb er 380 cc in gekregen half onder de spier

ben dan nu maandag 6 weken po en voel me ook uper doe eigenlijk alles al weer

alleen ook mijn linker loopt af en toe en liep best achter

de rechter ring allemaal heel makkerlijk

wijnig last maar de linker echt niet grappig nu heel af en toe ook nog wel hoor als ik echt weer te veel heb gedaan dan is het dat ik het merk door mij linker borst

maar moet je zeggen vind het super snel gaan het herstel

donderdag moet ik terug en dan mag de bh uit

heb er geen last van ook niet van de band in het begin wel echt een drama

nu is het alleen dan het een beetje begint te jeuken met dit weer en die strepen in je huid dat is niet lekker

maar verder laat mij nog maar een weekje met dat ding lopen

voelt toch wel heel veilig zonder denk ik echt dat ik niks kan :P

heb hem gisteren en vandaag wel ff een uurtje uitgehad en mijn nieuwe bikini aan gehad in de zon dacht dat dat toch wel moet kunnen

jah verder ben ik dus eigenlijk heel tevreden ook over Dr Van Onselen

had ook nergens een blauwe plek en normaal hoef ik maar een klein tikkie te krijgen en ben al blauw

en de litekens echt super had ze ook niet anders willen heb zie je ook haast niet

heel dunnetjes en best klein

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dames voor mij hebben al verteld hoe 't zit .

Er rest me enkel nog mee te delen dat er nog van die 'worry' momenten zullen komen :wacko:.

Allemaal loos alarm hoor maar gewoon lekker posten hier , dan ben je direct van je onzekerheid afgeholpen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.