Ga naar inhoud

komen ze nog dichter bijeen?


Gast uva

Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

Op 31 mei heb ik een borstvergroting laten doen, 180cc achter de spier. Ik ben heel tevreden met het resultaat, ze zijn al mooi gezakt en dat ziet er allemaal top uit, maar ik vind dat ze nog iets te ver uiteen staan. Volgens de pc was het goed zo, want mijn tepels wijzen wel vooruit, maar ik heb wel nog een plat stukje tussen m'n borsten. Kunnen ze nog dichter bijeen komen door de sportbeha goed strak te trekken of is dat nu al te laat? Iemand een idee?

Liefs,

uva

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nee ben bang dat het idd zo gaat blijven. ik had ook dat mn borsten wat verder uit elkaar stonden, vandaar dat ik ook meer cc nodig had om het midden ook goed op te vullen, nu heb ik altijd een mooi spleetje :rolleyes:

maar 180cc is niet zo veel, welke maat had je en welke maat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 kinderen had ik nog een (kleine) A-cup over, nu een goed gevulde B. Het doel was niet om grote borsten te hebben, gewoon om terug borsten te hebben, maar zo'n spleetje ertussen zou wel handig meegenomen zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Uva,

De borstspier is in het midden aangehecht langs beide zijden van je borstbeen (dat platte stukje dus tussen je borsten), dus als de prothesen achter de spier zitten, kunnen ze nooit voorbij dat borstbeen komen, snap je, ook niet met een push-upbh! Dus helaas zul je je er bij moeten neerleggen dat een spleetje geen optie is voor jou en dat je borsten dus niet dichter bij elkaar kunnen komen.

Liefs, :53:

225px-Pectoralis_major.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

een spleetje moet je van je zelf al hebben om dat te kunnen hebben na een bv

had altijd een dichter spleet en nu staan ze dus ook niet ver uit elkaar met zelf half onder der spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook achter de spier en ook een plat stukje tussen m'n borsten. Van nature stonden ze al ver uit elkaar omdat ik een "kiekeborst" heb, m'n borstbeen staat wat naar voor. Maar al bij al vind ik het nog best meevallen nu, ook al is er nog wel zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had met dual plane ook een plat stukje ertussen,logisch want had dat ook voor me operatie.

nu heb ik ze voor de spier(en wat grotere/bredere) prothesen,en nu heb ik ze zeer zeker wel dichter bij elkaar :1bouncingboobs:

maar achter de spier,gaat niet meer veranderen nu,je platte stukje dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik dus ook naar op zoek(spleetje tussen mn boobs) heb dual plane,en ben dr sterk van overtuigd dat ik daardoor meer ruimte heb dan voor me borstvergroting,toen kon ik nog een fet decolete hebben met ene push up aan,nu niet meer!

Ik zit dus sterk aan een wissel te denken,maar ben er nog niet uit of t t allemaal wel waard is...

maar t was een droom van me.......

en ja,nu kan ik alleen hele lage truitjes ana of van die strapless tops dan heb ik mega grote borsten gewoon,maar in een bloesje of shirtje zie je nix..en ik baal daar zooooooooo vreselijk van!angry.gif

Zo dat moest ik ff kwijt Druifje(mja Uva is druif in t Italiaans)rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik baal ook dat ik geen spleetje heb! :( Heb ook dual plane. Ik wist van te voren helemaal niet dat dat met dual plane niet kon. Anders had ik ze liever voor de spier gehad. Had me ook een boel pijn gescheeld. :145: Maar ach, ik ben wel blij met m'n boobs hoor. Wellicht over 10 jaar een wissel? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mij is dr niets over verteld,hij zei dat ik dan maar een push up moest dragen!

Ik dacht nou daar wilde ik juist vanaf en dat had ik m VOOR me bv ook gezegd! Dus beetje boos ben ik wel nu.146.gif

Dus die ga ik niet kope nie!!

En dat was de reden van mn bv notabene,ik kon wel vd spier krijgen,maar dual plane gaf mij zelf meer zekerheid omdat je dan geen randen zou zien,die zou je bij mij alleen zien als je voorover bukte zei hij,dus ik dacht meteen nee dan hoef ik dat niet,nu heb ik spijt! Want idd,de pijn was ook nie zomaar wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ,bij mij zakken ze naar de zijkant,vind dat zo jammer hey! Dan heb ik nix meer lijkt t voor me gevoel..baal daar wel van ook,ga op consult binnekort ze belle me donderdag..maar ja ik heb ook geen geld voor wissel ,dus heeft eigenlijk weinig nut..wacko.gif

Rechtop heb ik mega borsten,das t gekke,zucht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nou als je ze dan voor de spier had hingen ze helemaal op je matras moet je maar denken ;)

Ik heb ook als ik op mn rug lig helemaal plat van boven (gallerij) das wel weer het nadeel van voor de spier vind ik.

Had gehoopt dat met dual plane dat wel beter wordt :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOOOOOL....Ja das mn enige probleem met vd spier idd....ik twijfel dus enorm,omdat ik nu dus idd stevige niet hangende boobs heb,precies mooi zo,maar als ik vd spier neem en wat meer ccs...dan heb ik idd meer kans op snellere hang vrees ik..

dus is me dat wel een fet decolete waard?? GRR146.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeilijk!

Zware borsten gaan uiteindelijk hangen, zekers voor de spier (op een enkele na dan :6: )

Het heb allebei zn voor en nadelen natuurlijk.

Ik ga nu maar voor dual plane, dan mischien maar geen smal spleetje.

Het is niet anders, als die randen maar weg zijn en gewoon weer een normale vorm borst.

Kan ik me nu haast niet voorstellen..

440cc voor de spier heeft mij in ieder geval geen goed gedaan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,dat zei ik net ,mail kwam tegelijk binne!

Mja ik zou best een wissel willen ,op de spier ,weg bolling zijkant en bovenop! dat zou fantastisch zijn,maar ja heeft ook zn nadelen idd..Grr word gek van mezelf!Ze zijn zo mooi en zeur ik nog!146.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.