Ga naar inhoud

komen ze nog dichter bijeen?


Gast uva

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Ik weet het niet. De pc raadde mij dual plane aan en ik dacht dat hij wel zou weten wat voor mij het beste was. Maar misschien moet ik gewoon even geduld hebben. Het is nu 2 maanden geleden, maar er zit gewoon nog niet zoveel beweging in. Ze zitten 'vast'. Ik kan ze niet tegen elkaar drukken. Hopelijk verandert dat nog. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat stond me ook bij ja,dat je toen dual plane aageraden was.

ja de ene heeft het wle met dual plane,deander weer niet tot geen beweging,ik was toen ook een van de,die gene beweging had,deed gewoon zeer,en daardoor voelde ze onnatuurlijk,gewoon hard van stugheid waren ze,en muurvast ja.

hoop dat het bij jou nog beter gaat worden,gaan we vanuit :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, ik hoop het ook echt! Merk gewoon dat het heel langzaam geneest. Ze worden nu pas steeds iets zachter. We houden de moed erin. :1bouncingboobs: Schijnt bij dual plane gewoon veel langer te duren allemaal, dus wie weet komt het nog. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nee, dat kan haast niet. Het is niet zomaar een ingreep. Ze snijden wel in je borstspier. :rolleyes: Het duurt gewoon heel lang voordat die oprekt en geneest. Ik ben nu, na 2 maanden, echt nog niet 100% genezen hoor! Maar goed, ik doe het nu wel een stuk beter in bikini... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee van vastzittende borsten spreekt mij juist aan ;)

Lijkt me geweldig als ik de trap af ren dat ik ze niet meer vast hoef te houden omdat ze alle kanten opzwiepen.

Of als ik lig ze niet meer op mn matras liggen ;)

Maar goed mischien piep ik wel ander over 2 maanden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Het idee van vastzittende borsten spreekt mij juist aan ;)

Lijkt me geweldig als ik de trap af ren dat ik ze niet meer vast hoef te houden omdat ze alle kanten opzwiepen.

Of als ik lig ze niet meer op mn matras liggen ;)

Maar goed mischien piep ik wel ander over 2 maanden..

Ja, daar heb je ook wel weer een punt. ;) Ik heb in ieder geval geen 'slappe' borsten, maar ik wil gewoon zo graag een spleetje! :blush: Denk wel dat ze met dual plane minder snel zullen gaan hangen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt,dual plane duurt allemaal wat langer,al heb ik soms het idee dat sommige dat niet toegeven,er zijn er die roepen na 2dagen al geen pijn enzo meer te hebben,geloof ik haast niks van,is onmogelijk

Na 2 dagen was mijn ergste pijn echt over hoor..

Niet dat het vanaf dat moment pijnloos was maar het was dan dragelijk en iedere dag ging het vooruit. Ik heb na 4 dagen geen medicatie meer geslikt en meer dan een beetje spierpijn was het niet.

Dus ik denk niet dat jij kan zeggen dat andere het niet durven toegeven. Het is namelijk per persoon verschillend hoe ze het ervaren. Na 4 dagen kon ik ook weer zelf me bed uitkomen wel is waar met pijn. Maar niet dat ik niet wow dit is niet dragelijk. Terwijl ik ook lees dat andere dat na een week nog niet eens kunnen. Pijn ervaart iedereen anders en het ligt ook aan je pijngrens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad per persoon verschillend én het aantal cc's speelt hier volgens mij ook wel een rol hoor. Heb dat ergens anders ook al geschreven, weet al niet meer waar :blush:

Ik heb ze achter de spier, weinig tot geen pijn gehad na 2 dagen. Pc stond daarstraks ook versteld dat mijn herstel zo snel is gegaan/gaat. Maar dual plane zou volgens ik hier lees toch nog pittiger zijn dan achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, het is zo moeilijk..

Tegen mij zei de arts dat het niet uit maakte dat ze zoizo niet dichter bij elkaar konden..

terwijl ik hier juist lees dat het met voor de spier dichter bij elkaar komen..

Dus het liefst zou ik voor de spier willen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii18

Als je borsten voor de bv al uit elkaar staan zullen ze dat grotendeels na je bv ook doen.

Het wordt als het ware een uitvergrote versie van de borst die je nu heb.

Maar als je dan een push bh aan zou doen dan zouden ze inderdaad makkelijker bij elkaar

kunnen komen.

Het beweegt wat soepeler mee, er is geen spier die ze klem houd.

Er zitten aa beide opties voor en nadelen.

Jou pc zal heel goed inkunnen schatten hoe ze gaan staan na een bv en wat nodig is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring voor en na: voor: platte, geen borsten, tepels stonden fel naar buiten gericht, absoluut geen spleetje, ook niet met push up want er viel niks te pushen !

Nu na bv, tepels staan minder naar buiten en hebben een meer natuurlijk uitzicht, door de bolling lijkt het of ze toch dichter bij elkaar staan hoor, het licht weerkaatst nu op m'n borst en je krijgt mooie schaduwvlekjes. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven... en ben er zeker van dat ik een spleetje kan creëren als ik push up zou dragen. Ik heb ze achter de spier en ze bewegen mooi mee als ik m'n armen tegen m'n boobies druk. Hoe dan ook, ze zouden bij mij nooit aan elkaar kunnen kleven, tenzij ik echte ronde grote ballen had laten steken, maar dan zouden ze ook onder m'n armen gezeten hebben :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZiZZi

ik weet niet of ik kan oordelen,maar ookal kan je zelf al uit je bed komen,het mag nog niet eens,zeker niet met dual plane,en er zijn er zeker die alles mooi vertellen en dat ze ondertussen gewoon door een hel gaan,dat weet ik per teoval zeker,ik zeg dat niet als ik het niet weet hoor,beschuldig niet zomaar iemand verder :rolleyes:

en ja je pijngrens speelt zeker een grote rol,geloof ik ook in,maar geloof mij,ik heb ene hele hoge pijngrens,echt hoog,maar toch ging ik echt door een hel heen hoor eerste week,erna nog,mindere mate maar was niet rozengeur en maneschijn in elk geval,dus ja,wat is daarvoor te verklaren dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht dat wel van mijn pc hoor sterker nog toen ik de eerste dag verging van de pijn werd mij geacht om zelf eerst te proberen het bed uit te komen door de verpleging. Wat je alleen niet mag is je armen boven je hoofd en zware dingen tillen, sporten.

En vervelend dat jij zoveel pijn had. Maar ik heb dat niet, vind het eigenlijk raar dat je zulke dingen typt. ik zou niet weten waarom ik zou moeten liegen over de pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn operatie heel weinig en heb ze achter de spier. En heb met de sportbh en band wel gewoon een spleetje. Vandaag de sportbh van de hema gekocht en kon ook een spleetje creëren, dus ik denk dat het toch met lichaamsbouw en stand van je eigen borsten voor de operatie te maken heeft.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.