Stephanie89

Geluk bij een ongeluk, van geplande borstvergroting naar borstkanker

Recommended Posts

Ank    112
12 uur geleden zei Stephanie89:

Daar ben ik weer ! En nu met siliconen :D.

Ben vorige week woensdag geopereerd. Tissue expanders eruit en 410cc rond ultra high profile erin. En wat is het heerlijk om enigszins zachte boobies te hebben ! 

Ben aardig blij met het resultaat. Ookal zijn mijn tepels een beetje scheef maar ik mag echt niet klagen (ik ben volgens mij de enige die het ziet :lol:). En het gaat misschien weg als de lijm weg is. Want mijn litteken loopt onder mijn tepel door.

Volgens mijn pc is het de beste reconstructie die ze ooit gezien heeft dus hou ik me daaraan vast.

Zoals jullie merken gaat het dus uitstekend met mij :D:D.

xxxx

Woorden schieten te kort met wat jij heb moeten doorstaan.

Maar je ben nu op de goede weg met je borsten waar je tevreden mee zal zijn in de toekomst :147:.

xx Ank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
BrownieG    1380
21 uur geleden zei Stephanie89:

Daar ben ik weer ! En nu met siliconen :D.

Ben vorige week woensdag geopereerd. Tissue expanders eruit en 410cc rond ultra high profile erin. En wat is het heerlijk om enigszins zachte boobies te hebben ! 

Ben aardig blij met het resultaat. Ookal zijn mijn tepels een beetje scheef maar ik mag echt niet klagen (ik ben volgens mij de enige die het ziet :lol:). En het gaat misschien weg als de lijm weg is. Want mijn litteken loopt onder mijn tepel door.

Volgens mijn pc is het de beste reconstructie die ze ooit gezien heeft dus hou ik me daaraan vast.

Zoals jullie merken gaat het dus uitstekend met mij :D:D.

xxxx

Heyyyy,

Gefeliciteerd met je boobs en heel erg happy voor je :) Die boobs zullen je vast prachtig staan. Rustig aan en de littekens goed laten herstellen. Straks kun je weer leuke dingen doen met de kids. Thanks for the update .. blij om te lezen dat het uitstekend met je gaat :53:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden