Ga naar inhoud

Hoe lang thuis bij bvk ?


Aanbevolen berichten

Hey dames,

mag ik eens weten hoe lang jullie thuis gebleven zijn ? Ik ben nu 3 weken po en ben nog één week thuis. Ik geef les in het 4de leerjaar en ik heb nu nog het gevoel dat dit veel te belastend gaat zijn. Ik heb vooral schrik als ik toezicht heb op de speelplaats of als mijn sloebers hun juf willen knuffelen (borsten nog veel te gevoelig want mijn dochtertje mag mij ook nog niet knuffelen) of als ik zwemles mee moet begeleiden.....

overdrijf ik of ben ik veel te voorzichtig ? Zijn er hier nog juffen ? Normaal is mijn volgende afspraak met de pc eind maart, maar dan heb ik sowieso vakantie.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi mickeymike

oie kan me dat voorstellen ja met die dreumels!

ik heb 2 weken vrij gepland, heb licht werk dus kan wel, ga woe weer ah werk, maar jouw werk kan lichamelijk best zwaar zijn, wat als je een kind moet troosten, opeens tegen je aangaat..

kan je nog een week vrij?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het onderwijs is dat anders, ik word niet van ziekenkas betaald maar gewoon doorbetaald. Ben vastbenoemd. Eigenlijk zou ik gewoon een weekje bij willen want daarna heb ik sowieso 2 weken vakantie en als ik dan terug moet ben ik 7 weken po (ideaal). Maar heb wat dubbel gevoel om dat te vragen aan pc...  Op werk geen probleem want er is een vervangster voor mijn klas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jaren voor de klas gestaan (voortgezet onderwijs dus pubers) maar ik moet er niet aan denken als ik dat nu zou moeten! Zou ook niet kunnen. Kun je niet eerst halve dagen weer terug proberen of is dat geen optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me bij mijn bvk netjes aan de regels van zes weken gehouden. Ik doe schoonmaakwerkzaamheden. En zelfs na zes weken vond ik het nog wel spannend hoor, maar misschien ben ik ook wel te voorzichtig en te schijterig om iets kapot te maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickeymike Hoe is je afspraak bij de dokter gegaan? zou mooi zijn als je wat extra tijd kunt nemen.. Heb bij mijn werk ook aangegeven dat er 6 weken herstel voor staan, en mocht ik eerder terug kunnen keren is dat mooi mee genomen. Wel zou ik bijvoorbeeld eerder wat administratieve dingen kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien lees of begrijp ik het verkeerd, maar eigenlijk wil jij nog 1 week extra hersteltijd hebben toch? En op je werk is dat geen probleem want er is vervanging?  Dan zou ik me gewoon 1week ziek melden op je werk, je de laatste dag weer beter melden, dan ne 2 weken vakantie inrollen en daarna weer terugkomen dan ben je 7 weken po toch? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb er een week bijgekregen. Ik moest van pc bij huisarts gaan. Die heeft zelfs niet gekeken of zo dus blijkbaar niet abnormaal dat ik week bijvroeg. Woensdag op controle bij pc. Op school ook geen probleem want vervangster kreeg er een week bovenop en zij kon mooi afronden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.