Ga naar inhoud

Wissel, welke arts / kliniek zet grote prothese?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb in 2013 mijn wissel gehad. Heb nu de natrelle 545cc rond high profile achter de spier.

ik wil weer wisselen, mede ook door kapselvorming in 1 borst.

nu wil ik een stuk groter gaan, 900/1000cc.

welke arts kliniek zet zulke grote inplantaten? Ik kan dat niet vinden, had wel een beetje gekeken.

ik zag wel dat plovier ze zet de motiva 925 of 1050, maar dat is voor mij heel ver rijden.

zag ook bij mentor of natrelle dat die maar tot 800cc gaan.

 

iemand tips, ervaringen en goede artsen.

 

alvast bedankt,

 

groetjes Ans

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je zegt heb je Plovier... maakt er heel mooie, is de verplaatsing zeker  waard.

Andere naam die direct binnen schiet is Nio in Nederland. Hij is de koning in maken van big boobies :). Werkt in het SLAZ ziekenhuis. In de zoekmotor rechts boven kan je SLAZ ingeven, dan krijg je zijn topics. (Nio gaat niet, je moet minstens 4 karakters ingeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ans.. 

Jouw naam komt me nog wel bekend voor!!

Ik zou je absoluut aanraden naar Nio te gaan, zoals hierboven al gezegd werd :) Hij is in Nederland echt de enige waarvan ik weet dat hij met grotere prothesen werkt.

Hij werkt met de eurosilicone, maar ook met Motiva.
Dus je hebt de keuze uit 800cc van eurosilicone, of 825, 925 of 1050 van Motiva..

Ik zal alvast even de maten voor je onder elkaar zetten, dan zie je de verschillen. 

Je huidige prothese zet ik er ook bij, dat vergelijkt makkelijker.. MOet er wel bij zeggen dat je op dit moment geen high profile hebt, als je van Natrelle de 545 cc hebt.. Dan heb je de Extra High profile.. De 545 bestaat niet in High profile, bij Natrelle :)

Natrelle 545 EHP: 13,25 cm breed en 6,3 cm projectie

Eurosilicone 800 EHP: 13,6 cm breed en 7,7 cm projectie (scheelt anderehalve cupmaat met nu)

Motiva 825 EHP: 14 cm breed en 7,2 cm projectie (scheelt 1 cupmaat met nu)

Motiva 925 EHP: 14,5 cm breed en 7,5 cm projectie (scheelt 1 tot anderhalve cupmaat met nu)

Motiva 1050 EHP: 15 en 7,8 (scheelt anderhalve cupmaat met nu.. echter, door de breedte, kan het zijn dat je nog iets bredere cups nodig zult hebben. Maar qua volume naar voren scheelt het anderhalve cupmaat.. vergelijkbar met de 800 van eurosilicone..)

Zou even zorgen voor een verwijsbrief van je huisarts voor plastische chirurgie (want die heb je nodig in het slaz (olvg-west heet dat tegenwoordig)) en dan morgen even bellen voor een consult.. of maandag bellen.. 
Vrijdag is die poli dicht, zover ik weet en hier gelezen heb :)
 

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie heel erg bedankt voor je reactie, hier kan ik iets mee.

ik heb vanmiddag gebeld met het SLAZ en de eerste plek is eind maart begin april. Voor een gesprek. 

hij is nu met vakantie. Maandagmiddag heb ik een afspraak met de huisarts en ga dan gelijk de verwijsbrief aanvragen.

zelf dacht ik aan de 925cc van motiva.

welke inplantaten zijn beter de motiva of eurosilcone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ans1808:

Best boobie heel erg bedankt voor je reactie, hier kan ik iets mee.

ik heb vanmiddag gebeld met het SLAZ en de eerste plek is eind maart begin april. Voor een gesprek. 

hij is nu met vakantie. Maandagmiddag heb ik een afspraak met de huisarts en ga dan gelijk de verwijsbrief aanvragen.

zelf dacht ik aan de 925cc van motiva.

welke inplantaten zijn beter de motiva of eurosilcone?

aha! Vandaar dat het nu langer duurt. Normaal kun je binnen twee weken op gesprek, maar hij is op vakantie! Vond al dat de wachttijd redelijk lang was nu :)

Volgens mij is er kwalitatief niet echt iets van verschil tussen de Motiva en de Eurosilicone.. Je zou hun websites er eens bij kunnen kijken voor de voorwaarden.. Altijd handig om te bekijken :) Je hebt nu even 'tiet' zat om het na te kijken ;)

Succes!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja ik heb de operatie datum 30 mei wordt ik geopereerd door Dr Nio in het SLAZ.

twijfel alleen nog over de cc's moet volgende week even bellen waar ik voor kies.

moet kiezen tussen de 925cc of 1050 cc  lastigggg.

ik heb pasfoto's gemaakt. Zal ik straks in mijn album zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.