Ga naar inhoud

3D simulatie


Niesje

Aanbevolen berichten

Hi Ladies!

 

ik ben nu onderweg naar mijn pc voor consult maar vroeg me af wie van jullie ook gebruik heeft gemaakt van een 3D simulatie om te zien hoe een aantal cc er ongeveer uit komen te zien en ben nog nieuwsgieriger ernaar of het ook een beetje in de buurt komt?!? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Niesje:

Hi Ladies!

 

ik ben nu onderweg naar mijn pc voor consult maar vroeg me af wie van jullie ook gebruik heeft gemaakt van een 3D simulatie om te zien hoe een aantal cc er ongeveer uit komen te zien en ben nog nieuwsgieriger ernaar of het ook een beetje in de buurt komt?!? :rolleyes:

hoi hoi!

ik heb er pas eentje laten maken bij bergman. het valt mij wat tegen. vind de grootte wat moeilijk in te schatten. dat vind ik duidelijker bij het passen. en wat mij ook tegenviel was dat er best veel ruimte tussen mijn borsten zit. dit beeld klopt wel natuurlijk, het heeft met mijn bouw te maken. maar had het liever anders gezien. het heeft mijn besluit niet vergemakkelijkt. ben dus benieuwd wat jij ervan vindt.

flup!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.