Ga naar inhoud

wie ook slappe c voor bv


Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar meiden met de zelfde voor situatie als ik.

Ik heb nu een slappe c denk ik na de 2 zwangerschappen en borstvoeding.  Wil graag een bv doen maar ben zo benieuwd hoe het eruit ziet. Willen meiden foto's delen?

Ik ben 175 en week 63 kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaino, geen idee of onze boobs er hetzelfde uitzien, maar ik had een slappe 75c.

Ik zal je toevoegen aan mijn voor-album. Het is lastig een vergelijkbare situatie te vinden en zelf dan kan het resultaat er anders uit gaan zien, afhankelijk van bouw, prothese e.d.

ik ben trouwens 1.75 en ongeveer 68 kilo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei DreamLou:

Hey Jaino, geen idee of onze boobs er hetzelfde uitzien, maar ik had een slappe 75c.

Ik zal je toevoegen aan mijn voor-album. Het is lastig een vergelijkbare situatie te vinden en zelf dan kan het resultaat er anders uit gaan zien, afhankelijk van bouw, prothese e.d.

ik ben trouwens 1.75 en ongeveer 68 kilo.

 

Wat super dat ik mag kijken. Ik hen echt totaal geen idee waar ik aan moet denken vind zo lastig in te schatten.  Heb hij rond of anatomische? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei jaino:

Wat super dat ik mag kijken. Ik hen echt totaal geen idee waar ik aan moet denken vind zo lastig in te schatten.  Heb hij rond of anatomische? 

Ik heb 500 cc ronde prothese maar dan 85% gevuld ( is van Eurosilicone) die vallen wat natuurlijker, druppelvormiger en zijn wat zachter. Ik heb ze half achter de spier ivm dunne huid/weinig weefsel bovenop. Ben nu bijna 5 weken po :) 

heb je al een idee naar welke arts je zou willen? Of ben je al op een consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei DreamLou:

Hey Jaino, geen idee of onze boobs er hetzelfde uitzien, maar ik had een slappe 75c.

Ik zal je toevoegen aan mijn voor-album. Het is lastig een vergelijkbare situatie te vinden en zelf dan kan het resultaat er anders uit gaan zien, afhankelijk van bouw, prothese e.d.

ik ben trouwens 1.7

10 minuten geleden zei DreamLou:

Ik heb 500 cc ronde prothese maar dan 85% gevuld ( is van Eurosilicone) die vallen wat natuurlijker, druppelvormiger en zijn wat zachter. Ik heb ze half achter de spier ivm dunne huid/weinig weefsel bovenop. Ben nu bijna 5 weken po :) 

heb je al een idee naar welke arts je zou willen? Of ben je al op een consult geweest?

Ik vind ze er echt heel mooi uitzien nu zeg! Is alles mee of tegen gevallen ?

Ik mag over 3 wk bij veltman kliniek email heyendaal kliniek op consult moet dus nog even wachten helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei jaino:

 

Het begin was wel even zwaar hoor, pijn bij opstaan van de bank, slapen gaat lastig, maar eht gaat elke dag beter en je moet goed rust houden en zonder hulp in huis had ik t zelf niet gered denk ik.

na een week of 3 werden mn boobs wat zachter, de vorm is bij mij bijna gelijk gebleven sinds de operatie, ook omdat mijn prothese al niet hoog zaten. Mn huid was natuurliijk al los en hoefde niet echt op te rekken zoals bij andere meiden wel het geval was.

spannend hoor meid, die consulten! Ik weet nog dat ik het enorm spannend om om op consult te gaan, maar had er ook zoveel zin in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook echt benieuwd hoe het erna zal gaan. Bereid me maar voor op het ergste haha.   Ik ben nagel stylist ben benieuws wanneer ik weer mn klantjes kan doen. 

Mijn man neemt vrij en mn schoonmoeder kan helpen met de kids. Vind echt spannend. 

Ook consult wel eng ik schaam me er voor en dan moet je wel bloot hah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @jaino,

Ik had voor de BV een slappe 70C, na 1 zwangerschap. Ik ben wel een stuk kleiner dan jij ; 1.63cm en 54 kg. 

Ik heb 85% gevulde ronde protheses Eurosillicone 350CC laten plaatsen. Mijn foto's staan openbaar, dus je kunt altijd even kijken. 

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je hulp hebt! Ik heb 2,5 week vrijgekomen, doe kantoorwerk.

En tsjaa, denk maar zo. Die artsen zien dagelijks tientallen borsten. Geef je er maar aan over. Ik vond het totaal niet ongemakkelijk bij mijn arts ( dr Nio) terwijl ik het bij mn huisarts ofzo wel ongemakkelijk zou vinden. Voelde me dus erg op mn gemak bij Nio gelukkig.

Komt bij jou ook vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei stephv:

Hoi @jaino,

Ik had voor de BV een slappe 70C, na 1 zwangerschap. Ik ben wel een stuk kleiner dan jij ; 1.63cm en 54 kg. 

Ik heb 85% gevulde ronde protheses Eurosillicone 350CC laten plaatsen. Mijn foto's staan openbaar, dus je kunt altijd even kijken. 

Liefs x 

Wauw ook al zo mooi! Ik kan niet wachten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jaino,

ik na 1 zwangerschap, van een gevulde C/D naar een slappe C..

ik ben 1,76 en weeg. Ik heb ook foto's online staan. Ben 14 april aan de beurt en ga voor 375 of 400 ronde eurosiliconen 100% gevuld. 

Veel plezier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook slappe c naar 2 zwangerschappen.

Nu rond 375cc en komt nu op 85E uit, maar of dat blijft is de vraag...

Ook bij mij staan fotos erop, en straks even nieuwe erop zetten.

Morgen drie weken naar de bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miesi:

Hi Jaino,

ik na 1 zwangerschap, van een gevulde C/D naar een slappe C..

ik ben 1,76 en weeg. Ik heb ook foto's online staan. Ben 14 april aan de beurt en ga voor 375 of 400 ronde eurosiliconen 100% gevuld. 

Veel plezier op het forum.

Hoi

Jou botsten lijken de mijne wel zeg! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Doe je voor of achter de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei jaino:

Hoi

Jou botsten lijken de mijne wel zeg! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Doe je voor of achter de spier? 

Hi

 

voor de spier, oke heb je ook foto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Miesi:

Hi

 

voor de spier, oke heb je ook foto's? 

Ik wil ze denk ik achter de spier ivm borst foto's ooit haha. Maar geen idee wat de pc aan raad ik moet over 3 weken pas op consult.  

Ik heb geen album geen idee hoe foto's te plaatsen met mijn telefoon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei jaino:

Ik wil ze denk ik achter de spier ivm borst foto's ooit haha. Maar geen idee wat de pc aan raad ik moet over 3 weken pas op consult.  

Ik heb geen album geen idee hoe foto's te plaatsen met mijn telefoon 

Ik zou je inderdaad goed laten voorlichten door je arts. Als je situatie gelijk is heb je veel weefsel.. 

Ben erg benieuwd wat hij zegt. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.