Ga naar inhoud

Ilse,Dk Cristiano van het Spaarne,Heemstede(21juni consult)


Gast Ilse86

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Na zeker 2 jaar wikken en wegen heb ik in januari de knoop doorgehakt, ik wil een borstvergroting!

Zit nu op cup AA en ben er zo ongelukkig mee. Zou het een minderwaardigheidscomplex kunnen noemen.

Meeste van me vrienden snappen dat ik het graag wil maar hadden niet het idee dat ik zulke kleine borsten heb. dit komt ook omdat

ik altijd bh's met extra vulling draag.

Januari 2010 heb ik een eerste gesprek gehad met Dokter Christiano in het pcc van het spaarne in Heemstede. Deze arts heeft ook jaren in het AMC gewerkt en had een heel goed gevoel bij hem. Hij was eerlijk in zijn verhaal.

Ook toen ik met het verhaal dat mijn moeder borstkanker heeft gehad op haar 35e kwam. Op dat moment zei hij dat het belangrijk was dat ik eerst met een genetisch deskundige ging praten over de kans op borstkanker bij mij. Geen operatie voordat ik dat had gedaan. Hij zei ook echt: Ik ben hier niet om zomaar te snijden, ik ben een arts en het is mijn plicht om mensen beter te maken en beschermen.

Dat voelde voor mij erg goed, hij wil dus niet alleen maar geld verdienen aan mij.

Na mijn gesprek bij de genetisch deskundige heb ik opnieuw een afspraak gemaakt bij Christiano. Maandag moet ik er heen.

Omdat mij geen advies is gegeven voor verdere onderzoeken omdat mijn moeder de enige in de familie is, hoop ik maandag een datum te krijgen voor mijn bv!

Heb nog wel een vraag aan jullie.

Ik heb al jaren gevoelige borsten/klieren. Lijkt net alsof me borsten vol blauwe plekken zitten. Kennen jullie dit?

Vraag me af of dit kwaad kan na een bv.

Groetjes Ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ilse

welkom :)

jee wat goed te lezen dat je na een onderzoek toch een bv kan plannen,spannend zeg!

en dan volgende week maandag je consult al,wat heb je zelf in gedachten?

en over je andere vraag,over blauwe plekken gevoel,nee daar kan ik je helaas geen antwoord op geven.

sucses en aftellen tot maandag :6:

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Nee heb nog niet echt iets concreets in gedachten. Wil liever niet van AA naar een E cup ofzo. Wil het zo

natuurlijk mogelijk houden.

De pc had me wel al een aantal dingen verteld de vorige keer, maar dat is me allemaal een beetje ontschoten omdat ik

me eerst wilden concentreren op het gesprek met de gentetisch deskundige.

Maandag maar goed opletten en vragen stellen ;)

Bedankt voor je reactie, zal maandag laten weten hoe het is gegaan!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilse,

Welkom!!! :54:

Gelukkig heb je groen licht gekregen na je gesprek met de genetisch deskundige, zal wel een pak van je hart zijn geweest. Was vast wel een spannend moment!

Nu kun je verder kijken ivm je bv! Je hebt dus maandag al een tweede consult met je pc (heel aangenaam en vertrouwenschenkend inderdaad dat hij je eerst heeft doorverwezen iplv direct voor de bv te gaan). Succes alvast en ben benieuwd wat eruit zal komen!

Nog een tip, maak misschien als je dat al niet hebt gedaan, een lijstje met al je vragen, want op zo'n moment vergeet je nog wel wat door de zenuwen!

Je vraag ivm gevoelige borsten/klieren, heb je dat altijd of enkel voor je menstruatie? Ik had dat vroeger vanaf zo'n weekje voor de mentruatie todat ze er was, maar nu na m'n bv is me opgevallen dat ik het niet meer gehad heb (ben nu zo'n 5 maanden geleden geopereerd). Denk niet dat het kwaad zal kunnen, maar voor de zekerheid zou ik het maandag ook nog maar eens vragen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes maandag, goed dat je groen licht hebt gekregen. Zelf heb ik ook jaren met een slecht gevoel rondgelopen, maar sinds maandag is het al weg, nu loop ik met een glimlach rond.

Schrijf idd je vragen op, want je zal veel info krijgen. Ik wou het ook zo natuurlijk mogelijk houden en dat is gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilse,

Voordat ik geopereerd ben is er bij mij ook gekeken of dat de borstkanker in de fam. genetisch bepaald is. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn! Wel heb ik nog een mammografie voor de operatie gehad om er zeker van te zijn of er geen verkeerd weefsel zit!

Ik heb zelf maar 195 cc in iedere borst! Ook omdat ik hele gevoelige borsten heb. Altijd gespannen enzo.

Succes maandag!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Welkom hier!

En al op consult geweest ?

Ik ben hier ook pas sinds een aantal dagen ben dus ook nog lekker aan het rond snuffelen hier... haha

Bij mij wordt momentheel onderzocht of ik erfelijk belast ben met borstkanker.

Dit onderzoek liep al voordat ik mijn eerste consult had gehad...

Mijn moeder heeft het ook gehad op haar 35ste en is op haar 40ste overleden aan kanker.

als het goed is krijg ik aankomende week de uitslag ( heeft 2 maanden geduurd )

De 14de heb ik mijn 2de consult dus ben heel benieuwd...

Heel veel sucses!

Gr marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.