Ga naar inhoud

Sport bh aliexpress


LunaD

Aanbevolen berichten

Hey Dames. 

Ik wil een sportbh kopen voor na de bv  

Nu zie ik dat ze bij aliexpress hele leuke en goedkope bh's hebben. 

Heeft iemand ervaring hiermee, zitten ze goed, mogen deze wel na de bv, welke maat je moet nemen???

liefs LunaD

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LunaD:

Hey Dames. 

Ik wil een sportbh kopen voor na de bv  

Nu zie ik dat ze bij aliexpress hele leuke en goedkope bh's hebben. 

Heeft iemand ervaring hiermee, zitten ze goed, mogen deze wel na de bv, welke maat je moet nemen???

liefs LunaD

Hey LunaD,

Welke sportbh wil je bestellen? Heb heb zelf ook 2 sport bh's besteld bij Ali, een zat heel hoog en de ander super lekker.

Ligt echt aan het model, kijk altijd goed op het maattabel wat erbij staat. Die kloppen meestal wel.

Xx Kattie 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Kattie:

Hey LunaD,

Welke sportbh wil je bestellen? Heb heb zelf ook 2 sport bh's besteld bij Ali, een zat heel hoog en de ander super lekker.

Ligt echt aan het model, kijk altijd goed op het maattabel wat erbij staat. Die kloppen meestal wel.

Xx Kattie 

 

 

Dank je wel voor je reactie.

Heb deze 3 modellen die me leuk lijken. 

Alleen weet ik niet of deze goed zijn na de operatie. Dus genoeg steun/compressie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LunaD:

 

Dank je wel voor je reactie.

Heb deze 3 modellen die me leuk lijken. 

Alleen weet ik niet of deze goed zijn na de operatie. Dus genoeg steun/compressie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Die middelste blauwen had ik ook besteld die vond ik veel te hoog zitten.

De onderste foto ziet er wel erg stevig en comfortabel uit die hoor die zou ik bestellen. Die paarse kan je de bandjes niet van verstellen das misschien niet zo handig.

Deze vond ik wel prettig, kan je de bandjes verstellen met haakjes en aan de voorkant ook 3 rijen haakjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal toch even voor kwaliteit gaan . Het zijn wel je borsten van een paar duizend euro,, dan moet je niet willen besparen op een goede sport bh. Na 6 week zou je natuurlijk dag best kunnen dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Kootje:

Ik zal toch even voor kwaliteit gaan . Het zijn wel je borsten van een paar duizend euro,, dan moet je niet willen besparen op een goede sport bh. Na 6 week zou je natuurlijk dag best kunnen dragen. 

Dank je wel voor je reactie. 

Daarom vroeg ik het ook, ik wilde graag weten of dit wel goed zou zijn ivm steun enz, aangezien ik ze wel echt heel leuk vind. 

Ik heb zoiezo een anna carefix, dan laat ik deze wel even wachten tot na de 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.