Ga naar inhoud

hallo daar


Gast minitjen

Aanbevolen berichten

Gast minitjen

Hoi , ik had hier een tijdje geleden al eens gelezen maar heb mijn bv droom dan even uitgesteld .

Nu lees ik weer een paar dagen mee en mijn wens voor mooiere borsten is groter dan ooit als ik die van jullie zie :33: .(ik wil die ook )

Laat ik mij eens voorstellen,

ik ben een mama van 24 en heb 2 kindjes en wil het hierbij houden , ik heb altijd kleine borsten gehad en heb nu na 2 zwangerschappen een kleine b cup .

Ik vind mijn borsten echt niet mooi zowel de vorm niet als de tepels en tepelhof. ( niet in evenwicht )

Mijn vriend zegt dat het allemaal niet nodig is maar hij is een schatje en zal het niet zeggen het maakt voor hem misschien niets uit maar ik ben zeker dat hij het niet erg zal vinden ook en ik ga mij al een stuk zekerder voelen .

Ik wil er nu voor gaan want mijn kinderwens is vervuld nu is het alleen nog sparen en een goeie dokter zoeken.

Ik had gedacht aan de wk omdat ze daar in aanbieding staan maar daar heb ik dan weer mijjn bedenkingen bij , waarom zijn ze zo goedkoop?

Wat met de verdoving ik wil onder narcose en niet in een lichte roes.

Hopelijk krij ik hier veel info.

Ahja ik woon trouwens in belgie.

Alvast bedankt

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik hoor alleen hele goede verhalen over de wellnesskliniek, die stond ook zeker in mijn top 3. Ik ben 2 weken terug bij baucare geholpen (machelen) en ben er heel blij mee (prijzen liggen ook laag daar) prijzen liggen in belgie zoiezo al veel lager dan in nederland.

Je krijgt een algehele sedatie, tijdens de operatie voel je absoluut niks, enige verschil is dat je zelfstandig kan ademen en veel minder last als je wakker word, hierdoor kan je vrij snel erna al naar huis.

Ik ben ook 24, 1 kindje en had een lege B, nu met 450cc op de spier een mooie 75 DD/E waar ik erg blij mee ben. heb net wat fotos in de galerij gezet, kan je ze zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast minitjen

Hele mooie borsten , ik heb momenteel 90 b en zou eerst wat kilo's willen verliezen ben 1m67 en weeg 66 kilo ik zou toch een 10kilo willen afvallen , doe ik dat best voor de bv?

Wat heb jij betaald voor jouw bv ? Heb je ook foto's van voor de operatie?

Alvast heel erg bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker afvallen voor je jou laat opereren, en lekker op een gezonde manier dat het eraf blijft.

Anders gaan je nieuwe aanwinsten zuidwaarts vertrekken terwijl jij thuis blijft.

Maar moet je echt tien kilo? Is zestig geen prima gewicht voor je lengte?

Verder zal je over de wk voor en tegenstanders hebben, heb negatieve verhalen gelezen en positieve...

Belangrijkste boven prijs is een goed gevoel hebben bij de kliniek en chirurg :)

veel succes, altijd leuk om een medebelgje te ontmoeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast minitjen

Ik dacht het al maar ondertussen heb ik tijd om te sparen ik zou ni willen dat ze vertrekken zonder mij .

Die borstvergroting die in de wk voor 1999euro staat is dat te vertrouwen of is dat om u te lokken om u dan te overhalen voor een andere te nemen.

Wat is belangrijk bij het kizen van de implantaten zachte of ruwere welke vorm ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ik ben 11 dagen geleden geholpen in de wk en ben zeer tevreden over alles ook de na zorg

ook dokter damen vond ik een leuke man die wel heel eerlijk is hoor maar wel zoals het behoort te zijn

ik ben voor die kliniek gegaan ook door de positieve verhalen en van mensen die ik ken

kijk weet je het ligt bij iedereen anders namelijk iedereen heeft zijn eigen eisen enzo

en die lichte roes is gewoon oke hoor ik ben helemaal weg geweest en heb helemaal niks gevoeld heb het als zeer prettig ervaren en ook met dat is vaak dat wij er niet veel van weten alleen van narcose en daarom zijn we wat terughoudend tegenover andere dingen maar ik zou in het vervolg voort altijd sedatie willen hebben hoor

als je nog vragen hebt stel ze gerust

en nog veel plezier hier op het forum

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst afvallen dan bv inderdaad.

Anders krijg je los vel om je prothese.

Weet je zeker dat je omvang 90 is?

Lijkt me zo ruim met jouw gewicht?

Je bedoel denkt ruw of glad en je heb vloeibaar en cohesief.

Altijd ruw nemen ivm kapselcontractie, gladde worden bijna niet eens meer gebruikt.

Vloeibaar voelt natuurlijk maar kan rimpels geven bij een dunne huid.

Cohesieve is dus wat stugger maar minder kans op rimpling.

Het heb allebei zn voor en nadelen, je pc kan dat het beste inschatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit, heb je anders een foto kunnen we beter beoordelen?

En inderdaad, welke prothese kan je best naar het advies van de pc luisteren. Maak gewoon lekker een paar afspraken bij verschillende klinieken/ziekenhuizen en dan kan je nog beslissen.

En hoe lang is je zwangerschap geleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast minitjen

Ik heb geen foto's maar ik zal ze even beschrijven , ze zijn niet rond als ik mijn hand onder mijn borst leg dan ligt de tepel bijna op mijn hand , ik moet niet eerst een heuvel op voor ik mijn tepel bereik , begrijp je? Echt geen ronde borst.

Ook is het net of mijn rechter tepelhof groter is dan mijn linker .

Ik heb 4 maand geleden achter een sportbeha geweest en de vrouw van de winkel heeft mij gemeten en gezegd dat ik een 90 b heb , ik schrok even toen ik dat hoorde.

Mijn zwangerschap is nu 9 maand geleden.

Moest ik het geld hebben ik zou het meteen doen , ik geraak enorm gefrustreerd :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan op mijnalbum.nl een album met wachtwoord aanmaken zodat niet iedereen je foto kan zien, misschien is dat een optie?

je pc kan er natuurlijk het beste over oordelen maar misschien dat een borstvergroting icm een tepelhofverkleining een oplossing is, dan heb je mooiere tepels en een lifting (dmv de prothese en een kleiner tepelhof)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minitjen,

Allereerst welkom hier! :54:

Las dat je een album hebt aangemaakt?! Hier vind je de nodig info hoe je de link van je album in je handtekening (het stukje dat steeds onder aan je tekst verschijnt) kunt plaatsen en anderen kunnen je dan een pb (persoonlijk bericht) sturen om je ww.

Veel lees en postplezier hier op het forum en als je vragen hebt stel ze gerust!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.