Ga naar inhoud

Gevoelige tepels/Dof gevoel er omheen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Weet niet zeker of er al een vergelijkbaar topic bestaat, zoja excusé!

Op 21 mei heb ik mijn bv gekregen :1bouncingboobs: de eerste week was pijnlijk maar te doen en aan het begin vond ik ze wat groot, maar ondertussen ben ik er erg blij mee :57:

Afijn, we zijn dus 3.5 week verder en het gaat hartstikke goed :126: MAAR mijn tepels zijn zo gloeiend gevoelig! :145: Als er maar iets tegen aankomt ga ik zowat door de grond, niet grappig meer! :122: Ook als ze hard worden dan prikkelt het helemaal brrrr.

Daar tegenover is het gedeelte onder mijn borsten (vooral bij links) zo goed als gevoelloos. Ook dit schijnt normaal te zijn, i know, maaaaar ik heb geen geduld :153:

Herkennen jullie dit? Zoja dan zou ik heeeeel graag jullie ervaringen horen en vooral ook; na hoeveel tijd werd het bij jullie weer zoals normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey boobie

ik heb het zelfede als bij jou ook allee de linker kant maar ik had eerst onder en nu is het door geschoven naar mijn rechter kant van mijn linker borst

heel appart vind het aan de ene kant wel ene lekker gevoel alleen ging gisteren ff kijken of er gevoel in zat en heb blijkbaar net iets te hart mijn velletje gepakt zonder dat ik het door had

vond ik niet heel grappig dus

maar goed ze zeggen dat dat over gaat kan alleen wel heel lang duren

ojah mijn tepels waren ook super gevoelig nu begint dat al beter te worden en day is echt wel lekker :P:D

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de 1e bv had ik een gebiedje aan de onderkant van de borst (zo tussen de tepel en het littekentje in) een gevoelloos gebiedje. Dat is altijd zo gebleven.

Nu, na de wissel (vandaag 15 dgn. PO) heb ik een veel groter gebied dat gevoelloos is. En ik verwacht ook niet dat het weer terug gaat komen. Helaas...

Gelukkig heb ik geen last van overgevoelige tepels of 'nietwerkende' tepels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar,de eerste keer ben ik na 5mnd gewisselt,maar tot die 5mnd aan een kant dat gehad,dof zwaar gevoel,en me tepel enorm gevoelig,tot pijn aan toe als er bh of kleding tegenaan komt.

nu na me wissel,precies hetzelfde,dezelfde kant ook,ik maak me niet druk,heb op tekening gezien wat het kan zijn(zenuwtje)die kan klem liggen,en of beschadigd zijn.

met pecht kan het tot 2jaar duren eerder het gevoel normaal is weer,met nog grotere pech,blijft het

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Nou, dat zijn helaas niet echt geruststellende woorden hihi. Dat dove gevoel aan 1 kant maakt me niet eens zoveel uit, mocht dat blijven. De gevoelige tepels daarentegen mogen liever vandaag dan morgen vertrekken :blink:

Rebecca, wel fijn dat je wat vooruitgang merkt lijkt me! Maar Moontje wat naar dat jij het na 5 maanden nogsteeds had en nu weer! Kan een beklemde zenuw verholpen worden als dit de oorzaak is eigenlijk?

Mijn lover, hoe uitzonderlijk het ook klinkt zoals ik lees hier op het forum, wil pas 'all the way' als hij weer overal aan mag komen en niet voorzichtig meer hoeft te zijn :excl::130: dat is toch niet normaaal! :154: ik vind het vreselijk iig, dus vooral dat overgevoelige moet nu, NU weg gaan zeg maar :126:

Thanks voor de berichten, meer ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk :38:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou lekker dan...dan kan je nog wel ff wachten denk ik!

maar je hebt gelijk het is idd superirritant dat dove gevoel!

dat begint nu bij trouwens(na 2 weken )een beetje weg te trekken,alleen die tepels...man...ik wordt r gek van!

zelfs als mn supersonische-uberrrrsexy-sportbra er langs schuurt dan wordt ik al gek! :ph34r:

t jeukt trouwens ook als een gek,wordt leuk morgen op mn werk,lekker ongegeneert krabben...haha :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen last van jeuk hier, gelukkig. Of overgevoelige tepels. Of een vriendje die wil wachten. :rolleyes:

Sleep die gast gewoon in bed en bespring 'm (voorzichtjes)! Wat zullen we nou krijgen? Niet willen, MOETEN zul je! :130::131::125: 't Is natuurlijk maar een idee... maar je kan heel veel leuke dingen doen met een blinddoek enzo! :38::36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn gevoel is ook nog steeds niet terug. als mijn borsten gestreeld worden (of als ik zelf voel) voel ik niet altijd alles. dan ineens wel en dan ineens weer nix meer.... en soms is het lekker en dan ineens is het zo'n vreselijk gevoel!

maarja... hoort erbij.

en je tepels.. dat pijnlijke gaat over hoor! dat heeft idd z'n tijd nodig. en de rest is gewoon afwachten

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie!

Allereerst: mooie foto van je nieuwe decollete!

Zeker zo'n shirtje waar je vroeger altijd nog een topje onder zou doen, haha

Nou die tijden zijn voorbij, SHOWEEEEENNN!!!!

Maarre dat supergevoelige gevoel in de tepels (pijnlijk zelfs ja) heb ik ook, nu al na 9 dagen PO...

Zou dat misschien ook komen doordat ze 23,5 uur per dag helemaal fijngeperst worden in een sportbeha?

Want oohhh wat is het lekker als ie uit mag voor het douchen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie!

Thanks :131: nou, voorheen was ik niet geheel plat he, dus met een goeie push up leek het nog wel wat, maar nu hoef ik zoals je ziet niet eens meer een bh aan voor een prachtig decolleté! :101: heerlijk!

Vervelend he, die gevoelige tepels! Brrr! Ik had het ookal na 4/5 dagen... Moet zeggen dat het wel ietsje minder wordt nu. Vanochtend waren me tepels helemaal aan het vervellen! Misschien is dat ook een goed teken...

Gaat het verder goed met jou Suus?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie87,

Zo herkenbaar, mijn bv is op 27 mei geweest. Mijn tepels lijken wel antennes zo gevoelig dat ze al zwellen en prikken als je er naar kijkt. Als ik ze heel zachtjes aanraak dan ga ik ook door de grond en mijn gevoel onder is er niet het lijkt wel van een ander.

Wat heb jij gedaan en hoeveel cc, op of onder spier?

Vlinder van het forum heeft nog steeds geen gevoel onder i de borsten en van haar is het een jaar geleden super balen.

Voor ieder is het anders even afwachten iedereen zegt dat het echt 6 weken duurt voor je het eindelijke resultaat ziet.

Houd je haaks

groeten Sammy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren m'n tepels na de eerste week ook supergevoelig.

Na 6 weken begon dit te beteren. :35:

Het doffe gevoel kan volgens mijn arts maanden duren. Dit zou zijn omdat de zenuweinden terug moeten aangroeien. Geduld is blijkbaar de boodschap.

Gtz

Dombo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyyy

Nou hier nog eentje hoor hahaha :P

Mijn tepels zijn ook MEGA gevoelig................ en ook zo'n dood gevoel erom heen.

Wordt wel een beetje bang als ik lees dat het voor altijd zo blijft.. achja als het gevoelige en pijnlijke maar weg gaat.

Ik ben pas 2 weken PO dus mag eigelijk nog niet klagen ;)

Geduld is een schone zaak... :rolleyes: hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schreef ik niet dat ik 'normaal' gevoel in mijn tepels had?

Nou, sinds vandaag is dat verhoogd naar het level: hyper-mega-super-gevoelig!

Ik stond vanochtend onder de douche toen de straaltjes op mijn tepels kwamen. Jemig, ik schoot ongeveer vooruit. Wat 'n schik!

Maar goed... vitamine G en engelengeduld... het komt weer goed!

Ooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

herkenbaar,de eerste keer ben ik na 5mnd gewisselt,maar tot die 5mnd aan een kant dat gehad,dof zwaar gevoel,en me tepel enorm gevoelig,tot pijn aan toe als er bh of kleding tegenaan komt.

nu na me wissel,precies hetzelfde,dezelfde kant ook,ik maak me niet druk,heb op tekening gezien wat het kan zijn(zenuwtje)die kan klem liggen,en of beschadigd zijn.

met pecht kan het tot 2jaar duren eerder het gevoel normaal is weer,met nog grotere pech,blijft het

zelfs na 4 jaar kan het blijven, mijn vrouw haar borsten, zeker haar linkse was al gevoelig voor druk en ook haar tepel, maar na de BV is dat verergert, ik kan/mag niet met haar linker tepel spelen nog zelfs niet in de linkse knijpen want dan krijg ik slaag, de rechtse is minder gevoelig hoewel er hard aan trekken of knijpen gaat ook niet bij de rechtse. Soms is inderdaad een douchestraal een heuse kwelling voor haar linkerborst.

Zij heeft er al met leren leven maar ik ben een boobman en vind het maar niets dat ik niet met mijn nieuwe (4jaar oude) boobs kan spelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.