Ga naar inhoud

Vliene : 15 maart 2016 : Dr. Heintz : AZ St-Lucas Gent


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Stephanie89:

Ik mag een dagje later de 16de :) 

Ik slik nu al vitamine C en heb diclofinac voor daarna. Hoorde ook iets over een vsm pilletje wat tegen blauwe plekken en een beurs gevoel helpt.

Ik krijg 375 high profile dual plane maar ik ben nu plat dus kan je daar niet mee helpen :P

Wel naar vitaminen durf ik wel... De rest weet ik niet goed met ziekte van crohn:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BigBoobies:

Hey krijg je nu toch nog 375, dacht dat hij niet meer dan 350 wou plaatsen? Dat is wat je ook wou toch? :-D super!

liefs

ja klopt! Was gister weer gegaan en mocht meer, moest alleen tekenen dat het mogelijk zou kunnen zijn dat je me prothese ziet (een gleufje aan de zijkant ) wanneer ik naakt buk. Nou who cares dat ziet niemand haha 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Stephanie89:

ja klopt! Was gister weer gegaan en mocht meer, moest alleen tekenen dat het mogelijk zou kunnen zijn dat je me prothese ziet (een gleufje aan de zijkant ) wanneer ik naakt buk. Nou who cares dat ziet niemand haha 

xx

Tof meis!! Blij voor je!! 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

 

Op 9-3-2016 om 21:44 zei Vliene:

Ik word geopereerd in het sint-lucas gent door dokter Heintz...jij? 

Hoi hoi, 

Ik ben afgelopen dinsdag ook geopereerd door Heintz! Heb nu nog die sexy sportbh aan en heb daar een 75c in, maar nu vraag ik me af of dit nog zal verminderen? Het is dual plane geplaatst en 225cc dus ook helemaal de bedoeling niet om echt groot te gaan. Door te veranderen van anticonceptie doorheen de jaren zijn mijn borsten zoveel veranderd en zo had ik bijna niks meer... Dus ben ik enorm benieuwd naar het resultaat :)

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
Op 4-3-2016 om 08:51 zei Vliene:

Het is zover! Gisteren 2 e consult gehad! 

De maten zijn besloten :-p en ik kan niet wachten! Dankzij een vrij plaatsje gaat het allemaal heeel rap gaan :-) 

400cc links en 425 rechts :-)

Hee Vliene,

ik heb binnenkort zelf ook een borstvergroting (3mei) en zag dat jij eerst twijfelde tussen 300-350cc, wat is de reden dat je toch voor meer bent gegaan? En zou ik foto’s mogen zien van hoe het eruit ziet? Ik vind het allemaal zo lastig maar ik ben zelf ook mager en een slanke bouw dus zou er veel aan hebben! ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.