Ga naar inhoud

Vliene : 15 maart 2016 : Dr. Heintz : AZ St-Lucas Gent


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

net nieuw! Ik zal me even voorstellen dan! 

Ik ben een 24 jarig meisje dat al lang kamt met enkele probleempjes! 

Sinds 2 jaar heb ik de ziekte van Crohn en door die ziekte ben ik jammer genoeg 15 kilo afgevallen... Ik ben 1,56 meter en weeg de volle 45 kilo Dus niet veel overschot- tot mijn grote frustratie soms... 

Jammer genoeg was het 15 kilo die mijn borsten, cup wat verwoest heeft... Van een volle C die stevig was en (naar mijn mening toen, heel mooi) maar na de intensieve vermagering, niks meer... Een grote A cup die volledig doorgezakt was... 

Na lang nadenken! Een afspraak bij Dr Heintz in Sint-Lucas Gent! Volgende week de opvolgingsafspraak voor de cc te bespreken! Ik kan niet wachten!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Vliene! 

Oh wat zwaar seg de ziekte van Crohn! Snap dat je dan gewicht verliest. Maar wat goed dat je de stap gezet hebt en een consult geplaatst hebt! 

Spannend !! & Succes!!!

 

xx Miss.S

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Vliene:

Thanx iedereen! 

Ik ben zo benieuwd! Heb al een 3-D beeld gehad! En man wat ben ik benieuwd! Ik ben wel enorm nerveus... Naar PO pijn enzo... 

Het zal fijn zijn om terug volume te hebben! 

 

Ja denk dat niemand dat betert snapt dan wij dames :P Hihi ! komt helemaal goed!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Miss.S:

Ja denk dat niemand dat betert snapt dan wij dames :P Hihi ! komt helemaal goed!! xx

Waar wel ik wel zo mijn twijfels naar heb, is die grootte... Voor stevigheid enzo raadde hij 300cc aan... Dat zou een volle C cup zijn... Klopt dat ongeveer?! Ik ben nog een fijn dink, en ik zou niet willen dat ze super super groot ogen plots :-)

Ben heel blij dat ik hier met zulke dingen terrecht kan :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Vliene:

Waar wel ik wel zo mijn twijfels naar heb, is die grootte... Voor stevigheid enzo raadde hij 300cc aan... Dat zou een volle C cup zijn... Klopt dat ongeveer?! Ik ben nog een fijn dink, en ik zou niet willen dat ze super super groot ogen plots :-)

Ben heel blij dat ik hier met zulke dingen terrecht kan :-) 

Goh ik ben nu niet bepaald de persoon waar je dat aan zou kunnen vragen :P ik heb mijn centjes nog niet dus heb nog geen consult gehad en weet daar dus niet bepaald veel over. Je kan je natuurlijk altijd inlezen door via de zoekbalk te zoeken & operatieverslagen te lezen ;) dat is vanaf het begin dat de dames er eigenlijk zijn tot na hun operatie en erna.  Dus je leert & leest je dan ook nog wat van bij ! :D

xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh wat enorm heftig. Ik heb bijna mijn zus verloren aan de ziekte van crohn, en weet dus ook dat dit door velen zwaar onderschat wordt!!!

Vind het super goed dat je deze stap zet! Zorg goed voor jezelf! Ik wens je heel veel succes met informeren en de voorbereidingen!

Liefs margot 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, en 300cc is moeilijk te zeggen. Heeft namelijk ook te maken met het merk prothese en of de prothese voor of achter je spier wordt geplaatst. Ook hangt het natuurlijk af van je voorsituatie. Ik denk dat je van je pc uit mag gaan wat hij adviseert en verwacht welke cup je gaat krijgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Margot1988:

Goh wat enorm heftig. Ik heb bijna mijn zus verloren aan de ziekte van crohn, en weet dus ook dat dit door velen zwaar onderschat wordt!!!

Vind het super goed dat je deze stap zet! Zorg goed voor jezelf! Ik wens je heel veel succes met informeren en de voorbereidingen!

Liefs margot 

Jeetje, het is inderdaad een ziekte die enorm onderschat wordt! Ik ben nu pas na een 1,5 jaar zoeken stabiel met een speciaal dieet.. 

Het heeft veel van mijn zelfvertrouwen verwoest... Ik ben blij dat ik deze stap kan zetten en dat mijn partner en familie mij zo steunen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vliene:

Jeetje, het is inderdaad een ziekte die enorm onderschat wordt! Ik ben nu pas na een 1,5 jaar zoeken stabiel met een speciaal dieet.. 

Het heeft veel van mijn zelfvertrouwen verwoest... Ik ben blij dat ik deze stap kan zetten en dat mijn partner en familie mij zo steunen! 

 

Kan me idd goed voorstellen dat het een grote impact heeft op je zelfvertrouwen!

Wat ontzettend fijn dat je veel steun vind bij je vriend en familie! Komt allemaal goed ;-) En het gaat je zeker een stukje zelfvertrouwen geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we begrijpen je allemaal meid ,
ik mag donderdag ook voor mijn bv , ook 300cc achter de borstspier
ik ben ook wel benieuwd of deze niet te groot of te klein zullen zijn .... ik hoop dat ze groot genoeg zijn :P
wanneer mag jij gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Vliene...

Jeetje wat heftig zeg! Is je gewicht nu wel stabiel, of is er kans dat je nog gaat afvallen? Ik zou dan sowieso kiezen voor achter de spier, want voor de spier heeft dan teveel risico. Wat er ook al genoemd eerder is in je reacties is dat het afhangt van het merk protheses dat je krijgt. De ene valt breder dan de ander en de ander heeft meer projectie bij dezelfde aantal CC's. Heb je ook al nagedacht over de vorm siliconen? 

Ik heb zelf 25 februari 350CC gekregen voor de spier ronde protheses 85% gevuld Eurosillicone. Ik woog 53 kg en ik ben 1.63. Ik vind de maat perfect bij mijn lichaam passen en denk dat ik straks uitkom op een 70E. 

 

Succes!

Liefs x StephV 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 februari 2016om19:56 zei anna_de_lu:

we begrijpen je allemaal meid ,
ik mag donderdag ook voor mijn bv , ook 300cc achter de borstspier
ik ben ook wel benieuwd of deze niet te groot of te klein zullen zijn .... ik hoop dat ze groot genoeg zijn :P
wanneer mag jij gaan?

Ik mag nu donderdag gaan voor het passen :-) ik ben echt benieuwd.. Ik vrees dat 350cc teveel zal zijn :-) omdat ik een fijntje ben :-) het moet nog in proportie zijn eh ;-p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei stephv:

Hey @Vliene...

Jeetje wat heftig zeg! Is je gewicht nu wel stabiel, of is er kans dat je nog gaat afvallen? Ik zou dan sowieso kiezen voor achter de spier, want voor de spier heeft dan teveel risico. Wat er ook al genoemd eerder is in je reacties is dat het afhangt van het merk protheses dat je krijgt. De ene valt breder dan de ander en de ander heeft meer projectie bij dezelfde aantal CC's. Heb je ook al nagedacht over de vorm siliconen? 

Ik heb zelf 25 februari 350CC gekregen voor de spier ronde protheses 85% gevuld Eurosillicone. Ik woog 53 kg en ik ben 1.63. Ik vind de maat perfect bij mijn lichaam passen en denk dat ik straks uitkom op een 70E. 

 

Succes!

Liefs x StephV 

Hey hey! Ik ben nu semi stabiel :-) dankzij een speciaal dieet :-) 

wel de PC wou zowiezo achter spier omdat ik ziveel vermagerd was en door de crohn :-) 

ik hoop dat nu donderdag er genoeg duidelijkheid komt :-) kheb de foto bijgevoegd van de mogelijke resultaten :-) 

een volle C cup zou echt top zijn :-) ik wil zeker terug stevigheid! Gih ik heb hier iemand gezien die hoog profiel heeft ofziets :-) ken er niet veel van :-p 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie resultaten al meid! De 300 en de 350 CC lijken in projectie niet veel te schelen. Wel lees ik steeds meer op dit forum dat wanneer er achter de spier of Dual Plane word geplaatst het kleiner uitvalt dan er op een 3D foto of met passen van de protheses is gezien. Ik denk dat je met de 300cc zeker wel een volle C cup kan krijgen. 

De PO pijn kan ik je weinig over vertellen omdat ik voor de spier heb, en dat toch wel hele andere "pijn" geeft dan achter de spier! Veel succes donderdag, en hoop dat je samen met je PC tot een goed besluit kan komen!

 

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week is het zover... Maar er komen toch enkele vragen naar boven-_-

- hoe bereid je je best voor? Zijn er dingen die je kan doen voor optimale genezing? 

- ik heb gekozen voor 400cc rond achter de spier... Hoe gaat dit ogen? En welke cupmaat zou ik hiervan krijgen? Momenteel een kleine B 65... 

- hoe gaat zo een operatie zelf? Ik hoor verhalen dat de borstspier doorgesneden wordt?! 

 

Heeelp!! 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag een dagje later de 16de :) 

Ik slik nu al vitamine C en heb diclofinac voor daarna. Hoorde ook iets over een vsm pilletje wat tegen blauwe plekken en een beurs gevoel helpt.

Ik krijg 375 high profile dual plane maar ik ben nu plat dus kan je daar niet mee helpen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Stephanie89:

Ik mag een dagje later de 16de :) 

Ik slik nu al vitamine C en heb diclofinac voor daarna. Hoorde ook iets over een vsm pilletje wat tegen blauwe plekken en een beurs gevoel helpt.

Ik krijg 375 high profile dual plane maar ik ben nu plat dus kan je daar niet mee helpen :P

Hey krijg je nu toch nog 375, dacht dat hij niet meer dan 350 wou plaatsen? Dat is wat je ook wou toch? :-D super!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.