Ga naar inhoud

-Vanessa : 1 juli 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Ja jullie hebben allemaal gelijk!

Had inderdaad in februari een dubbel gevoel bij haar maar ik dacht ga eerst op gratis consult dan kan ik altijd nog kijken hoe het voelt en die mevrouw was heel aardig. Het is nu fout gegaan omdat ik bij een verkeerde chirurg geplaatst ben. Had gewoon daar niet naar toe moeten gaan. Ben erg teleurgesteld en verdrietig ook. Nooit leuk om te horen dat je te dik ben. (Terwijl ik vind dat ik helemaal niet dik ben. Heb zeker geen obesitas)

Nu ben ik aan het kijken voor andere pc's maar sommige klinieken zijn 1500 duurder of soms wel nog meer. Dat zou voor mij betekenen dat ik nog meer dan een jaar erop moet wachten en heb er nu zo naar uit gekeken. Ik wilde dit al toen ik 16 was en ben nu 23.

Vind het ook moeilijk. Voor welke arts zal ik dan kiezen en welke kliniek zal ik gaan.
Zit nu zelf te denken aan Dr. van der Weij, Dr. Schietecatte of Dr. Straten omdat ik veel erover heb gelezen. 
Alleen Dr. Schietecatte en Dr. Straten zitten ver weg voor mij. 1,5 Uur rijden voor een consult vind ik best lastig en Dr. van der Weij is 2 uur met OV maar dat is gratis voor mij en omgeving Rotterdam zit je toch wel rond de 5000 euro voor een paar nieuwe tieten en dat gaat helaas niet voor mij.

Tips zijn heel erg welkom!

Ben echt heel blij met deze groep! en ook super lief dat jullie een berichtje sturen.

3 uur geleden zei jo:

hee meis, was het toevallig Dr. M. Doornaert?

zo ja, ik heb wel wat meiden voorbij zien komen die door heb zijn geopereerd.

en die waren volgens mij tevreden!

liefs

Heb gegoogeld maar er staat dat Dr. Doornaert Maarten heet als voornaam.

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, hoe kom je aan het bedrag van 5000 euro??
Als je naar Nio gaat in het OLVG-west (amsterdam) dan betaal je daar 3100, voor de mooiste tieten van het land!

Je moet wel een verwijsbrief hebben voor het consult, maar je betaalt voor de bv maar 3100.. Dat is niet veel meer dan die 2600 van bij Diana..
 

Bij van der Weij, kom je vaak uit op anatomische prothesen en die zijn duurder idd.. En bij Straten ligt het eraan wat je voorsituatie is. Die zet de ene keer ronde, de andere keer anatomisch. De prijs is daar ook hoger bij anatomische prothese (dat is eigenlijk overal zo)
Over Schiettecatte zijn de meningen verdeeld hier... Zeker als je een klein beetje hang zou hebben, dan begint hij al meteen over een lift.. Maar goed.. je kunt altijd eens kijken wat hij te zeggen heeft.

Ik zou niet voor afstand kiezen, dat heb ik ooit gedaan, lekker dichtbij.. Helaas moest ik daarna op zoek naar een goede pc.. en die zat dus op 2 uur rijden voor mij.
Ik zou echt aanraden om een goede pc te zoeken (zoek maar eens op SLAZ en parkkliniek en OLVG in de zoekbalk naar de verhalen over Nio bijvoorbeeld) Uiteraard zijn er meer goede pc's, maar omdat je nu al die ellende al gehad hebt, zou ik zeggen; speel op safe haha.

En nee, ik krijg geen procenten van Nio.. Heb de beste man nog nooit gesproken :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha heb inderdaad veel gelezen over Dr. Nio.
Hmmm ga denk ik toch kijken dan maar.
Hij staat volgens mij wel als beste aangeschreven hier!

Hoe werkt het? Moet ik dan het ziekenhuis bellen?
Op hun site kan ik ook geen prijzen vinden.
Heel irritant hahaha.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je huisarts bellen en vragen voor een verwijsbrief plastische chirurgie.
Dan bel je het ziekenhuis, poli plastische chirurgie en vraag je voor een afspraak met dr. Nio.
Dan vragen zij of je een verwijsbrief hebt, en dan zeg jij; ja ;) 

Dan maken zij een afspraak voor je en zorg jij dat je op het afgesproken tijdstip daar bent haha

en vergeet dan je verwijsbrief niet mee te nemen :) (of laat hem door arts meteen doorfaxen naar de juiste poli in het juiste ziekenhuis)

De prijzen worden niet vermeld op de site van olvg idd. maar neem het van me aan, ronde prothese bij Nio kosten 3100 euro (tenzij je monobloc hydrogel wilt, die zijn 3500 euro)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tip! 
Ik ga dat zeker doen! Waarom moet je eigenlijk een verwijsbrief voor de chirurg? 

Is die monobloc hydrogel beter of wat is dat?

57 minuten geleden zei Pinkylicious:

@-Vanessa, ik heb nog steeds een afspraak staan bij SLAZ op 14 juli as. Mocht je willen dan kunnen we ongeveer gelijktijdig bellen. Dan zeg ik af en maak jij de afspraak. Laat maar weten of dit jou uitkomt.

xxx

@Pinkylicious Ja heel graag. Dat zou fijn zijn! Dankjewel!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei -Vanessa:

Dankjewel voor de tip! 
Ik ga dat zeker doen! Waarom moet je eigenlijk een verwijsbrief voor de chirurg? 

Is die monobloc hydrogel beter of wat is dat?

@Pinkylicious Ja heel graag. Dat zou fijn zijn! Dankjewel!

Xxx

Nio/olvg wil dat je een verwijsbrief van je huisarts hebt.  Dat is hun regel. 

Maar die verwijsbrief krijg je zo van je huisarts hoor. De ene huisarts/assistente geeft hem zo, de andere huisarts wil dat je er even voor langskomt (dat moest ik bijvoorbeeld )

Goede keuze om naar nio te gaan en laat kliniek Diana  Gabriels het lekker uitzoeken :)

En inderdaad alees kost daar 3100 ongeacht merk of grootte muv monobloc hydrogel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.