Ga naar inhoud

1cc hetzelfde als 1mm???


Rochella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb hier ergens gelezen dat je je boobs kunt passen met boterhamzakjes gevuld met water..

(ik kan dit nergens meer vinden en vergeef me als ik met mijn neus kijk)

Ik was dit zojuist aan het proberen.. (ik deed 300 ml: in 2 boterhamzakjes in elk boterhamzakje 300 ml)

Ik dacht voor mezelf aan 300 cc.. maar is dit helzelfde als 300ml??

Dit lijkt zo weinig!! :146:

Ik heb nu een kleine 75/80 A en wil dolgraag een grote C/ kleine D..

ZEG ME ALSJEBLIEFT DAT DIT NIET WAAR IS :wacko:

Bij mijn 1e consult wil ik zonder twijfel kunnen zeggen wat ik wil :1big_boobs:

Wie kan me vertellen hoe ik dit het beste in praktijk kan toepassen.. (het passen van hoeveelheid cc's bedoel ik dan :rolleyes: )

Liefs, Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip die ik hier gelezen heb, geloof dat het van Angelina kwam, is iplv boterhamzakjes van die fijne latex handschoentjes te gebruiken en dan kun je dat beter in je bh verdelen rond je borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

water en rijst vind ik zelf wat slecht verdelen zo in je bh met al iets tiet erin hahaha

ik deed zelf dikke shampoo in zakjes,verdeeld beter.

maar echt,wacht even je consult af,beter.

en nog iets,die zakjes,met wat dan ook,vond ik tot 2maal toe een vertekent beeld geven :wacko:

klopt,300cc(ml) ziet er zeker weinig uit,vooral als je eraan mee denkt,dat het nog is in een ronde schijf helemaal verdeeld word.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames..

allemaal bedankt voor jullie reacties :)

Ik denk dat ik mijn consult maar afwacht :wacko:

(Heel stom ik kreeg kriebels en wilde het graag aanzien.. ik wacht wel gewoon tot volgende week)

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

O maar dat geeft ook niet hoor.

Tuurlijk mag je zakjes vullen :)

Ik heb weleens een pendaalzak gevuld met 1500cc maar kreeg ze niet in mijn bh :4:

Gaat er alleen om mischien past er geneens 300 in en dan lijkt straks 250cc helemaal weinig.

Maat met zakjes kan je het toch niet echt goed zien.

Bij de 1 met 300cc lijken ze aardig groot bij de ander zie je amper verschil :20:

Ligt helemaal aan jou lijf en hoe hij geplaatst gaat worden.

Dat kan de pc het beste zien, laat je het weten volgende week ben wel benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa tuurlijk!!

Ik hou jullie op de hoogte :11:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.