Ga naar inhoud

8 feb BVK dr. van der Lei Bergman Kliniek Heerenveen (lang verhaal)


Aanbevolen berichten

@Channah haha, in het autorijden had ik de tweede week ook eens, in hoge nood, gezeurd. Ik vond dit wel niet zo prettig aanvoelen.  Had het gevoel, telkens ik moest schakelen dat ik ging openscheuren. Gelukkig was het ook niet zo ver. Heb dan maar heel de weg in tweede versnelling gereden. :wacko:  En wat dat vervellen betreft, cremekes smeren is goed voor de huid, kan dus nooit geen kwaad. :75:  Succes op 8 maart. Hopelijk krijg je er geen extra pijn bij, nu het een beetje dragelijker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je, er is mij niks verteld over de gang van zaken nadat de tepel eraf is. Ik heb  ook niks gevraagd, want ik was nog zo over de rooie van het feit dat de chirurg de tepel er meteen wel even af wilde knippen. En mijn man nog van joh, dan heb je het maar gehad, moet toch gebeuren. Yeah right....mooi niet! 

Ik weet alleen wat ik online lees. Gapend gat, veel bloed, maar uiteindelijk groeit alles mooi dicht. Okee. Maar pijn? Hopelijk dragelijke pijn. Ben er wel klaar mee. 

Dat schakelen idd! Pfff dat was pittig. En de hobbels in de weg, voelde niet prettig! Vanmiddag laat ik me rijden. Mijn auto mag nog even uitrusten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Channah,

Ik ben van 70H naar 80D gegaan. Aan de ene kant is 750 gram weggehaald, aan de andere kant 800 gram. 

Ik herken het helemaal wat je schrijft over het heel erg moeten wennen aan je nieuwe borsten. Het is ook echt wel een enorme verandering, zeker als het niet direct zo mooi geneest als je zou hopen.

Maar het komt vast goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb precies hetzelfde, @Channah, ook een hechting die naar buiten komt. Vind het er maar eng uitzien, maar de dokter zegt dat het niks is om me zorgen over te maken. Verder gaat het wel goed hier, alleen wel veel last van een drukkend gevoel op mijn borst. Waarschijnlijk nog steeds van de operatie, al zegt de plastisch chirurg dat dit niet kan... Als het niet wegtrekt binnen nu en een paar weken ga ik toch voor een second opinion vragen, want ik voel me niet echt serieus genomen in deze klacht en hoor er eigenlijk ook niemand anders over / kan er niks over op internet vinden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bumba1985 Drukkend gevoel op je borst? Kan dat niet iets anders zijn? Ik herken mezelf daar in ieder geval niet in. Anders even naar je huisarts?

De hechting heeft er 3 dagen gezeten, zonder problemen. Vanochtend bij het douchen zag ik dat hij helemaal weg was. Gewoon opgelost dus :D Nou fijn, weer een zorg minder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.