Ga naar inhoud

Goede tips voor zonnebank? Afplakken?


Imdee

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei best_boobie:

absoluut haha, dat is toch wel te merken aan mijn reactie :45:

Deze persoon geilt zichzelf al jaren op, steeds met ongeveer dezelfde naam, met pb's over zonnebank, over topless zonnen en heeft de ene keer interesse in een bvk en de andere keer in een bv.. 
En is regelmatig in de albums te vinden.. 
Dus vandaar de ban

Goed zo, gelukkig dat jullie i.i.g. weten dat het dus zo'n iemand is :121:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames,

Ik ga als ik weer een beetje opgeknapt ben lekker onder de gezichtsbruiner. Dan komen zowel mijn littekens bij mijn borsten als die van mijn buik niet onder het licht. En nu ga ik express al weken niet, ik heb zo'n raar idee namelijk dat het beter zou zijn voor mijn huid (is het 'sowieso' jaja :D ), maar gewoon, lekker helemaal witjes en ongebruind, Ff rust zeg maar. Alsof mijn littekens dan ook beter zouden helen, geen idee hoe ik erbij kom :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Chaiaa:

Goed zo, gelukkig dat jullie i.i.g. weten dat het dus zo'n iemand is :121:

hoi meid,

klopt ik werk zelf bij de zonnebank.

na mijn vorige vergroting ben ik wel zelf al eerder gegaan, maar heb mijn sportbh gewoon aan gehouden en daarna

het afgeplakt en pas paar maanden later het ingesmeerd met een hoge factor.

maar je kan prima onder de gezichtsbruiner hoor wel zou ik ook dan echt je sportbh en shirt aanhouden want uv straling kan

ook door kleding heen gaan en bij onze gezichtsbruiner is het de bedoeling dat je je bovenkleding ook uit hebt omdat die ook decollete en voorkant armen mee pakt.

je kan ook altijd nog een grote handdoek als extra over je bovenlichaam leggen.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei best_boobie:

absoluut haha, dat is toch wel te merken aan mijn reactie :45:

Deze persoon geilt zichzelf al jaren op, steeds met ongeveer dezelfde naam, met pb's over zonnebank, over topless zonnen en heeft de ene keer interesse in een bvk en de andere keer in een bv.. 
En is regelmatig in de albums te vinden.. 
Dus vandaar de ban

Hahahaha :154: Raaaaar...

Is dat om te treiteren die berichten en accounts....?  :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei bigbooblover:

hoi meid,

klopt ik werk zelf bij de zonnebank.

na mijn vorige vergroting ben ik wel zelf al eerder gegaan, maar heb mijn sportbh gewoon aan gehouden en daarna

het afgeplakt en pas paar maanden later het ingesmeerd met een hoge factor.

maar je kan prima onder de gezichtsbruiner hoor wel zou ik ook dan echt je sportbh en shirt aanhouden want uv straling kan

ook door kleding heen gaan en bij onze gezichtsbruiner is het de bedoeling dat je je bovenkleding ook uit hebt omdat die ook decollete en voorkant armen mee pakt.

je kan ook altijd nog een grote handdoek als extra over je bovenlichaam leggen.

liefs xx

Oh echt? Mogen je borsten zelf ook niet bruinen? Inderdaad wat je zeg, bij ons is dat ook de bedoeling, maar ik dacht dan heb ik i.i.g. m'n littekens niet bloot.

Maar ik moet dus ook onder de gezichtsbruiner m'n kleding aanhouden? En anders ga ik gewoon helemaal niet meer voor minimaal een jaar :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei bigbooblover:

hoi meid,

klopt ik werk zelf bij de zonnebank.

na mijn vorige vergroting ben ik wel zelf al eerder gegaan, maar heb mijn sportbh gewoon aan gehouden en daarna

het afgeplakt en pas paar maanden later het ingesmeerd met een hoge factor.

maar je kan prima onder de gezichtsbruiner hoor wel zou ik ook dan echt je sportbh en shirt aanhouden want uv straling kan

ook door kleding heen gaan en bij onze gezichtsbruiner is het de bedoeling dat je je bovenkleding ook uit hebt omdat die ook decollete en voorkant armen mee pakt.

je kan ook altijd nog een grote handdoek als extra over je bovenlichaam leggen.

liefs xx

Wanneer mag je weer wel met je borsten onder de zonnebank, jij als kenner kan dat mij wel vertellen toch ☺ uiteraard met afplakken van de littekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Wanneer mag je weer wel met je borsten onder de zonnebank, jij als kenner kan dat mij wel vertellen toch ☺ uiteraard met afplakken van de littekens

hoi hoi,

de chirurgen willen altijd dat je een jaar uit de zon blijft met je littekens of ze beschermt met een hoge factor.

maar zelf heb ik dat niet gedaan en wij adviseren ook mensen met wondjes etc als ze dicht zijn mogen ze er gewoon onder of

dat ze het eerst even 5min laten wennen en dan bij elke sessie steeds iets langer want zonlicht geneest ook.

en mijn littekens zijn niet veranderd of iets maar goed dat ben ik hahah, ik zou zelf iedereen adviseren om gewoon even 6 weken niet te gaan onder een hele zonnebank zeg maar ook vanwege de warmte!

en een gezichtsbruiner kan wel maar als het nog geen 6 weken geleden is dan wel liefst kleding aan houden.

oh en sowieso na die 6 weken op een gezichtsbruiner zit je dus dan komen je littekens ook niet in contact met het uv licht dan

als je onder een hele zonnebank ligt zeg maar.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chaiaa:

Oh echt? Mogen je borsten zelf ook niet bruinen? Inderdaad wat je zeg, bij ons is dat ook de bedoeling, maar ik dacht dan heb ik i.i.g. m'n littekens niet bloot.

Maar ik moet dus ook onder de gezichtsbruiner m'n kleding aanhouden? En anders ga ik gewoon helemaal niet meer voor minimaal een jaar :D

X

de eerste 6 weken als je in je herstelperiode zit zou ik wel even kleding aanhouden.

daarna kan je het zonder doen en zou ik factor opsmeren want jij hebt niet alleen borstvergroting maar ook nog

buikwandcorrectie toch?

kijk ik heb zelf nooit het afgeplakt of factor opgesmeerd maar ik ben zelf eigenwijs hahah,

als ik jou was zou ik wel gewoon na die 6 weken langzaam je littekens laten wennen aan het licht doe je bijvoorbeeld

eerst 5 min en dan daarna handdoek er over en dan bij elke keer steeds iets langer.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei bigbooblover:

de eerste 6 weken als je in je herstelperiode zit zou ik wel even kleding aanhouden.

daarna kan je het zonder doen en zou ik factor opsmeren want jij hebt niet alleen borstvergroting maar ook nog

buikwandcorrectie toch?

kijk ik heb zelf nooit het afgeplakt of factor opgesmeerd maar ik ben zelf eigenwijs hahah,

als ik jou was zou ik wel gewoon na die 6 weken langzaam je littekens laten wennen aan het licht doe je bijvoorbeeld

eerst 5 min en dan daarna handdoek er over en dan bij elke keer steeds iets langer.

liefs xx

Ja, met buikwandcorrectie. Ik blijf er komende maanden onder vandaan. Het ging mij meer om alleen gezichtsbruiner.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Imdee:

Okee...dus je mag wel met je borsten bloot eronder... ( behalve de littekens dan) Gewoon de eerste tyden met factor 30 Ofzo? Xx

De eerste maanden total sunblock op de littekens doen zodat ze mooi genezen. Deze gaan toch niet bruinen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei best_boobie:

absoluut haha, dat is toch wel te merken aan mijn reactie :45:

Deze persoon geilt zichzelf al jaren op, steeds met ongeveer dezelfde naam, met pb's over zonnebank, over topless zonnen en heeft de ene keer interesse in een bvk en de andere keer in een bv.. 
En is regelmatig in de albums te vinden.. 
Dus vandaar de ban

Ooh God schrik hier van... ben nml benaderd via email door deze persoon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.