Ga naar inhoud

Courtney_vr : 7 april 2016 : Dr. Staudt : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Courtney, 26 jaar en ik wil graag een borstverkleining. Ik ben 1.58 m en heb een grote D -cup. Dit maakt mij erg onzeker, aangezien (vooral mannen) eerst naar mijn borsten kijken en dan pas naar mij. Ook ben ik voor de rest erg tenger, dit maakt kleding kopen niet makkelijk, aangezien mijn niet helemaal in proportie is. Ook begin ik best last te krijgen van mijn schouders/rug. 

Ik heb reeds mijn eerste consult gehad met dr. Staudt bij kliniek Bloemingdael en ik het een heel erg goed gevoel bij hem. Ik wil binnenkort mijn operatie gaan inplannen, maar vind het nog best spannend. Ik ben lid geworden van het borstenforum om mijn ervaringen te delen en om ervaringen van anderen te lezen. 

Groetjes,

 

Courtney 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Courtney,

Welkom op het forum!

Ik ben hier zelf ook pas sinds kort, herken je verhaal. Mijn eerste consult voor een BVK is aanstaande dinsdag! Wat vond je van je 1e consult? Heb je het idee wat antwoord te hebben gekregen op al je vragen?

Ben benieuwd naar je verhalen,

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eline,

Dankjewel! Jij ook nog welkom :) 

Wat spannend!! Heb je ook een consult bij Dr. Staudt? Ik vond mijn eerste consult erg spannend, ik raad je dan ook aan om iemand mee te nemen (ik had mijn moeder meegenomen). Tijdens het eerste consult werden mijn klachten en verwachtingen besproken. Ik was zelf nogal bang voor lelijke littekens, maar ik kreeg een aantal voor- en na foto's te zien en het viel reuze mee! Daarnaast heeft hij mij verteld hoelang de ingreep gaat duren, dat het onder narcose gaat gebeuren, de pijnverwachting en nazorg. Ik was best lang binnen, maar alles werd super uitgebreid uitgelegd en alle vragen (en dit waren er veel...lees: bezorgde moeder) werden uitgebreid beantwoord. 

Het enige waar ik nog aan twijfel/bang voor ben is voor de pijn en de narcose. Ik ben nog nooit eerder geopereerd, maar denk dat ik toch echt de stap moet  gaan zetten.

Veel succes dinsdag! Ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen!! 

Groetjes Courtney

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Courtney_vr

Ik heb een consult met Drs Verschuur van de Bergman Clinic in Heerenveen. Was van plan om alleen te gaan maar misschien dat ik toch maar iemand mee moet nemen^_^  Ik ben wel vaker geopereerd, dus kwa narcose weet ik wel wat ik ongeveer kan verwachten. Heb er de vorige keren helemaal geen last van gehad, ook helemaal geen misselijkheidsklachten verder, al hangt dat er wel vanaf denk ik hoelang je onder zeil bent geweest.

De pijn zit ik ook niet zo over in, ga er vanuit dat je wel iets van pijnmedicatie krijgt. Ben vooral bang dat het herstel niet goed gaat, wondjes,nabloedingen,ontstekingen etc.  En hoe ik mijn tijd moet in vullen als ik niks mag doen^_^ Ik woon alleen dus moet wel wat dingen regelen dan kwa hulp.

Heb je al een idee hoe snel je terecht kunt voor de operatie?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Courtney, welkom!

net als Eline ben ik hier ook net nieuw en aan het oriënteren voor een borstverkleining. Ik heb zelf 13 april een consult bij dr. staudt. Spannend! 

Fijn dat je zoveel duidelijkheid hebt kunnen krijgen, al enig idee wanneer de operatie uitgevoerd kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Courtney ...

Zelf heb ik in 2014 een Bvk operatie gehad , en ben er nog steeds erg blij mee .

Voor mijn was het toen ook de eerste keer in narcose ..het stelt niets voor , je gaat lekker slapen .

Qua pijn zal het allemaal erg mee gaan vallen , het probleem is dat de meeste dames na de operatie juist geen

pijn hebben , en daardoor te snel te veel gaan doen .

Want de eerste 6 weken moet je toch rustig aan doen qua tillen , overstrekken etc .

Heb je al een operatie datum in je hoofd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb inmiddels mijn bvk ingepland bij Dr. Staudt en volgende week gaat het plaatsvinden! Ik heb mijzelf voorgenomen wat actiever te zijn op het forum en ga dan ook zeker een verslag schrijven. Ik zal de link hier tegen die tijd ook plaatsen. 

Eline, heb jij al een datum/besluit gemaakt? Claddie, super aardige man is dat ren heel kundig! Ik heb de 13e mijn operatie al gehad! Dus mocht je na je consult nog vragen hebben, stuur dan gerust een berichtje :) 

Jeanette, dank je voor je reactie. Ik vind het nog best wel spannend. Ik houd je adviezen in mijn achterhoofd, thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Courtney_vr Ow wat spannend! Ja dat is al snel! Ben heel benieuwd hoe je het hebt ervaren dus zal uitkijken naar je verslag!:)

Mijn consult was erg prettig, uitgebreid gesprek gehad met de pc, daarna nog met de consulente. Hebben gelijk een datum geprikt, ik wordt dinsdag 19 april geopereerd! Nog 3 weekjes, tijd vliegt voorbij! Vind het wel spannend, merk wel dat ik er weer wat meer mee bezig ben, droom er regelmatig over haha! Ben wel blij met dit forum hoor, dat je wat dingen kunt delen...Heb afgelopen week nog wat nieuwe ''before'' foto's er op gezet, ga jij ook foto's plaatsen?

Wanneer word je geopereerd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Wat gaat jouw operatie datum worden, dan kunnen we deze in je titel gaan vermelden,ik zal al wel dit topic verplaatsen naar de goede categorie, dan kun je na de operatie hier ook je verslag schrijven, en hoef je geen extra te openen. Dan heb je maar 1 topic bij te houden,en heb je alles bij elkaar.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He meis,

Oh fijn dat je het achter de rug hebt die last is nu echt van je schouders af, het lijkt me inderdaad ook een operatie die je niet moet onderschatten.

Zodra je er aan toe bent kun je je verslag hier gaan schrijven, heb alles voor je aangepast.

Meis, neem nog maar goed de tijd om rustig te herstellen.

Ben je tot nu te al wel tevreden?

Ik wens je verder nog een fijn herstel.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.