Ga naar inhoud

Wel link vragen, geen reactie geven


Aanbevolen berichten

Ik geef meestal alleen mijn link van het album aan vrouwen die hier langer komen en veel geplaatst hebben.

Nu heb ik 2x mijn link gegeven aan mensen met weinig berichtjes, en dan hoor je er niks meer van.

Vinden jullie dat ook irritant? Toen ik 'm gaf dacht ik nog 'misschien niet doen'.

Of geven jullie aan iedereen die vraagt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms vergeet te antwoorden als mensen vragen wat vind je er van :blush:

Ben zo verstrooid slechte eigenschap, misschien die mensen ook?

Irritant is dat je ergens moet beginnen, toen ik weinig berichten had dacht ik oei ga van niemand een link krijgen, maar heb er toch veel gekregen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja excella,ik ken het,ik heb het dan wel al meer als 2x gehad,en ook zelfs aan mensen gegeven waarvan je denkt dat hun juist wel even reaktie geven,maar nee ....niks!

vind het ook irri,is namelijk kleine moeite he

ik weet niet waarom dat is,en heb me er al bij neergelegt,maar leuk is anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er hele eerlijk in,als ik iemand zn album heb gezien,bedank ik diegene altijd netjes en zeg wat ik ervan vond.

Lijkt me wel zo attent,je vind het zelf ook leuk als iemand iets zegt erover.

En ja ik heb laatst ook iemand me ww gegeven waarvan ik achteraf denk dat t een vent is....blink.gif

Dat was de laatste keer ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja, ik begrijp wel dat je het vergeet... en jullie komen hier ook veel, dan is het weer ietsjes anders. Ik zie een datum wanneer je geopereerd wordt enzo.

Maar weet je wat het is? Kijk, voor de 1 is het gewoon foto's kijken, maar voor de ander (ik) is het wel de link met mijn tieten op de foto.

Ik hoef niet alleen te horen van 'ik vind het mooi geworden', maar net wat Vlinder zegt, zo van 'hey bedankt dat ik je link mocht zien'. Nu geef ik mijn link met mijn foto's en vind ik het een beetje raar als iemand niks zegt :blush: .

En natuurlijk kan elke vent zich registreren en een ticker onder de naam zetten van 'nog 30 dagen tot consult', maar ik moet zelf ook gewoon beter opletten.

Was even benieuwd hoe jullie dat doen. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is en blijft altijd maar gokken of je met ene vent te maken heb.

nu willen we vast niet weten hoeveel mannen onze boobs al heben gezien mischien hahahahah

maar ik vind wel,dat je idd iemand even een korte reaktie kan geven,na het geven van je ww en of link,kleine moeite en geeft de ander ook het gevoel dat je het serieus neemt,juist als iemand geen reaktie geeft,ga je al twijfelen of het weer een man is ja of nee

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.