Ga naar inhoud

operatie hupkens 0f straten


melanie35

Aanbevolen berichten

hoi lieve mensen,

 

ik heb binnenkort een operatie borstvergroting en twijfel over hupkens en van straten. hupkens heeft eerder plek en dat komt me beter uit, maar las een paar keer dat het er meisjes ongelijke borsten hadden klopt dit of komt dat omdat ze nog niet herstelt waren en later wel gelijk werden (grote vorm etc). verder lees ik over alle 2 de artsen veel positieve verhalen! zijn beide kundige artsen wat ik lees en hoor. Mijn voorkeur gaat uit naar ronde borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stem straten haha ik ben door hem geopereerd en 200% tevreden. Ronde hp dp 450cc coh 1 van lege c naar 70g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik stond voor dezelfde keus als jij.. Ik ken iemand die door Hupkens geopereerd is maar hier las ik meer over Straten en oa Sabry heeft me dedoorslag gegeven om naar Straten te gaan! Ontzettend mooi resultaat EN ik wilde toch liever rechtstreeks naar de arts en niet via een tussenpersoon.(vooral voor de nazorg!!) Hupkens opereert volgens mij borsten alleen via Diana toch? Ik ben 15 maart aan de beurt en kan niet wachten ! :-D succes met je keus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borsten genezen ongelijk en daarom zijn ze bij iedere keer wel even scheef geweest. En dat duurt zeker wel weken als het niet maanden is voordat het genezingsproces is gestopt. En dat ze dus gelijk eindigen. Dus heb je naar het genezingsproces gekeken of naar het eind resultaat?

Daarnaast; omdat je de keuze hebt tussen deze twee heb ik het vermoeden dat je bij Diana Gabriels gaat. Als je naar straten zijn prive kliniek gaat heb je meer mogelijkheden en kan je vaak toch eerder geopereerd worden. En er hangen vele voordelen aan zijn prive kliniek. De nazorg, prive kamer en meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan inmiddels in mn foto's. 

Wat Bruisend zegt klopt wel ja ik ben ook via de kliniek zelf gegaan. Vond ik fijner. Had geen goed gevoel bij DG. Maar dat is ieder voor zich.. :) Ook via DG maakt dr Straten uiteraard  evenmooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Is goed ik voeg je toe maar ik heb 450 gehad van straten he :) heb nu 65h 65i bij freya en soms 70g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.