Ga naar inhoud

Summer85 : 7 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

mijn borsten houden mij al jaren bezig ben er altijd wel mee bezig

en ik wil ook al zolang mooie volle borsten hebben dat is gewoon mijn droom nu kan ik eindelijk mijn droom verwezelijken

7 juli ga ik na wk in genk voor een bv door dokter damen

ik vindt het ontzettend spannend maar dit is iets wat ik al zolang wil iedereen in me omgeving familie en vrienden weten al dat ik een bv laat doen

ik draag nu b cup bh's maar denk wel dat ik een a cup heb wil graag na een grote c kleine d toe ik ben 1.80 lang en weeg 67 kilo

dus denk dat het wel staat mijn zus heeft ook net zoals mij een slank figuur en heeft ook een d cup bij mij is het gewoon niet verder ontwikkeld maar nu krijg ik ze ook eindelijk kan niet afwachten tel de nachten net als een klein kind die bijna jarig wordt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Summer

welkom :)

wat is er door je arts geadviseerd?

hoeveel cc,plaatsing,en welke prothese krijg je?

ben benieuwd...

leuk dat je consult goed gegaan is waardoor je de stap nu definitief neemt.

ben je bij meerdere klinieken geweest,of enkel WK?

sucses met aftellen daar je datum

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hey hey,

van harte gefelectiteerd met je datum!!

Het is al heel snel, super!!

Ik ben ook in de wellnesskliniek geweest, maar dan bij dr. Visser.

Het personeel ontvangt je echt heel vriendelijk en ze weten goed om te gaan met zenuwen van patienten.

Ik ben er heel tevreden over. Het is wat zakelijk, maar daarvoor betaal je ook €1500,- minder dan in Nederland!

Om 06.00 uur was ik daar en om 11.00 uur weer naar huis, echt SUPER.

Van de slaapverdoving heb je weinig last!!

Hoeveel CC krijg je en hoe wordt het geplaatst?

Ik heb 280 CC boven de spier.

Ik droeg ook 75 B, maar volgens mij was het een goede A.

Nu heb ik 80 C of 75 D, maar ik ben natuurlijk pas 2 weken PO.

Mijn foto`s kun je gewoon kijken in mijn album.

XXX Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Gefeliciteerd met je datum!

ben je al bekend met hoeveel CC's je gaat nemen?

We komen aardig overeen met het postuur, ben zelf 1.74 en 67 kilo

Succes met aftellen!

liefs lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het klinkt misschien gek, maar ik heb het consult en operatie op 1 dag.

ik droom er al zow ontzettend lang over

dus na lang zoeken op internet heb ik veel informatie gevonden over wk en heb ook een aantal telefonische gespreken met ze gehad dus dit voelt al heel vertrouwd

de reden dat ik dit doe is omdat ik in enschede woon en dan had ik 4x heen en weer moeten rijden van enschede na genk dus had weer terug gebeld na wk om te vragen wat de optie's waren in verband met de afstand en dit was de optie voor mij

ik moest een aanbetaling doen van 500 euro en als het consult me niet bevalt krijg ik dit natuurlijk ook terug

ik heb nu van mezelf dus een a-b cupje en wil graag een volle c kleine d hoeveel cc het wordt weet ik dus nog niet dus vindt het heel erg spannend allemaal

me zus gaat met me mee als back-up em zij luisterd ok mee na wat dokter damen allemaal zegt en adviseerd

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke spannend hoor!

Ik ben op 4 juni geholpen ook door Dr Damen.

Ik ben 1.70 en weeg 56 kilo.

Wilde ook een volle C en heb uiteindelijk gekozen voor de 330 cc.

Dr Damen adviseerde mij eigelijk 275 cc, dit zou meer natuurlijker overkomen maar toen ik dat paste met die kipfilets vond ik niet echt een groot verschilt met als ik een goeie push-up BH draag.. 300 CC was niet mogelijk ivm de kleine diameter, dat zou dan soort van tenisballetjes worden ofzo :P

Ik heb ook nog erg getwijfeld, maar ben toch voor de 330 gegaan. Ze zeggen dat als je achter de spier laat zetten je een aantal cc's "verliest".

Ik ben nu 2 weken PO en draag sportBH maat 70 C. Hoop dat dit n0g een D gaat worden ;) En echt, de grootte went snel!

Ik moest trouwens ook bijna 3 uur rijden naar de WK, ik heb toen een hotelletje geboekt. Eigelijk weinig aan gehad want ik ben erg ziek geworden na de operatie waardoor het beter was dat ik naar huis zou gaan...... zonde maar niets aan te doen. Misschien is het wel een optie voor jou? De 1 reageert heel anders op een narcose dan de ander.

Als je nog foto's wilt zien PB dan maar!

Succes :116:

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Summer,

goh spannend hé...ik heb pas een afspraak gemaakt vandaag voor een eerste gesprek! Ook bij Dr. Damen in de WK

Kijk er enorm naar uit!! Ontzettend veel sterkte..je kunt al echt gaan aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey Summer85,

Ik heb gelezen dat ook jij je consult en operatie op dezelfde dag hebt van Dr. Damen?

Wel ik ook! Maar dan 2dagen later! :D

Ik vind het ook allemaal erg spannend en kijk er enorm naar uit!

nu kunnen we samen aftellen... :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey whitteke

jah ik wil het al zow lang en lees al zolang zoveel informatie op internet en hier

vindt het leuk om alle ervaringen te lezen en die van mij hier straks ook neerzetten

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke spannend hoor!

Ik ben op 4 juni geholpen ook door Dr Damen.

Ik ben 1.70 en weeg 56 kilo.

Wilde ook een volle C en heb uiteindelijk gekozen voor de 330 cc.

Dr Damen adviseerde mij eigelijk 275 cc, dit zou meer natuurlijker overkomen maar toen ik dat paste met die kipfilets vond ik niet echt een groot verschilt met als ik een goeie push-up BH draag.. 300 CC was niet mogelijk ivm de kleine diameter, dat zou dan soort van tenisballetjes worden ofzo :P

Ik heb ook nog erg getwijfeld, maar ben toch voor de 330 gegaan. Ze zeggen dat als je achter de spier laat zetten je een aantal cc's "verliest".

Ik ben nu 2 weken PO en draag sportBH maat 70 C. Hoop dat dit n0g een D gaat worden ;) En echt, de grootte went snel!

Ik moest trouwens ook bijna 3 uur rijden naar de WK, ik heb toen een hotelletje geboekt. Eigelijk weinig aan gehad want ik ben erg ziek geworden na de operatie waardoor het beter was dat ik naar huis zou gaan...... zonde maar niets aan te doen. Misschien is het wel een optie voor jou? De 1 reageert heel anders op een narcose dan de ander.

Als je nog foto's wilt zien PB dan maar!

Succes :116:

Liefs Laura

hey laura,

dankje voor je berichtje

we moeten ook ongeveer 2 en een half uur rijden vanuit enschede

maar dat heb ik het er wel voor over

ben natuurlijk wel benieuwd hoe alles zal verlopen

het concult vooral omdat ik alles op 1dag doe

ik wil graag een d cup dus onthoudt nu wel een beetje de cc's die ze hier aangeven als ze een d cup willen of al hebben denk rond de 330 cc idd zoiets alleen hoog of laag profiel weet ik nog niet en welke prothese implantaten Monobloc ® Silicone Soft One.

wordt een week voor 7 juli gebeld over het tijdstip wanneer ik aanwezig moet zijn

dus super super spannend allemaal

zou ik je ww mogen om je foto's te zien

groetjess summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Summer,

Wat spannend zo je consult en operatie op dezelfde dag! Ben benieuwd wat het zal worden en hoe dus zie al uit naar je verslagje dan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Summer,

Wow dat gaat snel bij jou.

Waarom ook eigenlijk niet, consult en operatie op dezelfde dag. Als je toch nog kan annuleren moest het je niet bevallen. Zo moet je maar 1 keer aftellen! Maar 1 keer die zenuwen.

Ik zou het eigenlijk ook wel zo gewild hebben. Wist niet dat ze dat ook deden.

Ik ben zelf héél tevreden over dokter Damen zijn 'werk'!

Een hotelletje zou ik niet doen hoor. Na de operatie zo snel mogelijk naar huis. In je eigen bedje of zetel. Ik had meteen pijn. De ergste pijn was de eerste avond/nacht en natuurlijk de dag erna. Even op de tanden bijten zou ik zeggen en maar meteen naar huis rijden. Voor mij was het ook 2,5u op de baan. Is eigenlijk goed gegaan. Ben een paar keer onwel geworden, dat wel. Je voorzorgen nemen dus.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Summer,

Wat spannend zo je consult en operatie op dezelfde dag! Ben benieuwd wat het zal worden en hoe dus zie al uit naar je verslagje dan!

Liefs, :54:

jah ben zelf ook erg benieuwd hoor en vindt het ook ontzettend spannend allemaal

maar we zullen zien heb wel een vragen lijst en me zus gaat met me mee als back-up

das wel fijn

Liefs summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Summer,

Wow dat gaat snel bij jou.

Waarom ook eigenlijk niet, consult en operatie op dezelfde dag. Als je toch nog kan annuleren moest het je niet bevallen. Zo moet je maar 1 keer aftellen! Maar 1 keer die zenuwen.

Ik zou het eigenlijk ook wel zo gewild hebben. Wist niet dat ze dat ook deden.

Ik ben zelf héél tevreden over dokter Damen zijn 'werk'!

Een hotelletje zou ik niet doen hoor. Na de operatie zo snel mogelijk naar huis. In je eigen bedje of zetel. Ik had meteen pijn. De ergste pijn was de eerste avond/nacht en natuurlijk de dag erna. Even op de tanden bijten zou ik zeggen en maar meteen naar huis rijden. Voor mij was het ook 2,5u op de baan. Is eigenlijk goed gegaan. Ben een paar keer onwel geworden, dat wel. Je voorzorgen nemen dus.

gr Poes

hey poes

jah anders moeten we heen en weer rijden dus had gevraagd wat de optie's waren

moest wel een aanbetaling doen en medische gegevens faxen

en ik weet toch van mezelf dat als het consult goed verloopt en alles na wens is

dat ik gelijk me boob's wel wil hebben als ik dan weer moet aftellen tot de grote dag

is ook niks dus dan maar alles op 1 dag en kijken hoe het gaat wel spannend hoor

wat leuk om te horen dat jij ook je bv bij dokter damen hebt gedaan en ook om te horen dat je blij bent met z'n werk elke keer als ik iets positief hoor over dokter damen geeft dat wel een fijn gevoel

en als ik me boob's heb wil ik denk ik ook wel het liefste na huis toe en idd lekker in me bedje liggen rusten maar ik owrdt toch nog een week van te voren gebeld over het tijdstip dat ik aanwezig moet zijn vraag wel even of ik voor die tijd al mag beginnen met pijnstillers misschien mag dat wel

bedankt voor je berichtje

Groetjes Summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Summer,

Jee, was je grote dag vandaag, ben wat laat om je nog succes te wensen, maar kan je nu vast wel al feliciteren ! :64: Ben benieuwd hoe je dag is verlopen, en wat er uit je consult is gekomen! Wil je vast een voorspoedig herstel wensen en zie uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dames ik heb ze :1big_boobs:

dinsdag middag vertokken mijn zus en ik na Genk, me zus had daar een hotel geboekt zodat we alles lekker rustig aan konden doen. en hebben we nog gezellig met z'n 2 in de belg Nederland gekeken :136:

om 12 uur snachts ging ik na bed toe en was al om half 6 wakker

denk zenuwen voor de op, en tis toch anders slapen dan in je eigen bed.

om half 8 s ochtend's had ik mijn consult met dokter Damen dat verliep erg goed protheses gepast en uiteindelijk heb ik 425 cc in elke boob

dat komt uit op grote c kleine d dus nog effe afwachten tot over 4 weken

heb vanacht ontzettend slecht geslapen, slaap altijd op me buik maar dat kan nu niet meer zelf op me zij liggen kon niet, dus was ik vanochtend om half 5 al wakker. ik heb medicatie meegekregen zetpillen, pijnstillers en antibiotica. nou ik hou me daar wel aan slik gewoon door gewoon preventief zodat de pijn redelijk draagbaar blijft

alwel kan ik me armen recht vooruit doen, me haar kammen gaat nog maar een staart maken lukt niet. ik blijft wel gewoon bewegen dat was een advies wel rustiger aan doen als normaal en geen zware dingen beuren natuurlijk maar ben er wel blij.

heeft iemand nog tips met slapen want daar zie ik toch echt tegen op

over 12 dagen mag het verband eraf en dan opzoek na een sport-bh iemand daar nog tips over sport-bh's en bikini's ongeveer midden augustus mag ik gewone bh's kopen en bikini yeahhhhh :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

dit was mijn verslagje mocht je vragen hebben tips en of advies hoor ik het graag van jullie

bedankt voor al jullie berichten erg lief en toch mooi dat we elkaars ervaringen kunnen uitwisselen

groetjes liefs Summer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Summer

gefeliciteerd :43:

en wat grappig te lezen,nog ff nederland gekeken,heeft vast iets voor de zenuwen geholpen.

je hebt ene mooi aantal cc,s hoor,levert goed werk op,een mooie cup.

sportbh,s kan je in sportzaken kopen,maar ook gewoon bij de hema hoor :6:

beterschap met je herstel en het rugslapen :o

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.