Ga naar inhoud

Bh's zitten niet fijn


Bibi182

Aanbevolen berichten

wat zit er niet lekker aan de bh' s? ik heb net mijn wissel achter de rug en zit voorlopig nog aan de sportbh vast. Hoop niet dat ik ongemak ga krijgen met bh's, er is bij mij maar 30cc meer in gegaan. Dus te verwaarlozen, maar nu heb ik een litteken in de borstplooi en dat had ik eerder niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook! Ben drie dagen voor jou geholpen.

het zit totaal niet lekker.

Heb ook al dure bh's gepast en die zitten wel lekker.

Heb alleen niet zoveel zin om 4 setjes van 150,- te kopen.

Misschien toch nog maar even geduld hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook allemaal niet lekker zitten. Het zal met de tijd wel beter gaan worden en het is ook even kijken wat voor jou het lekkerste zit. Er is dus niet heel veel aan te doen. Voor mij persoonlijk zitten de niet voorgevormde bh's het fijnst en kom vaak uit op freya en prima donna. Hier zit vaak wel een prijskaartje aan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht vandaag van mijn man een mooie set uitkiezen voor Valentijn.

Helaas was de grote lingeriewinkel waar ik voor ging weg :(:( 

Er zaten nog twee andere zaakjes en een Hunkemoller. Helaas bij de hunkemoller niks in mijn maat op voorraad.

Bij die andere twee zaakjes hadden ze alleen supersaaie, oerdegelijke oma bh's

Wat een tegenvaller..het valt nog niet mee om een mooie sexy voorgevormde balconette te vinden.

Morgen maar eens op pad om een Sapph te passen :)

Marie Jo zit me als gegoten, maar voor een simpele bh 110,- betalen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het voelt alsof ik ze aan het verstikken ben.  Kan het heel moeilijk uitleggen. Maar als ik ik de bh uit doe nou dan is dat toch lekker haha! Kan het kwaad om nog veel langer een sportbh te dragen of is dat voor het herstel niet goed? Zit toch wat strakker. En Pinkpower dat heb ik dus ook. Had laatst een mooie gezien maar helaas mijn maat niet. Nu afgesproken met de verkoopster dat ik eerst op internet kan kijken en dan kan bellen om te vragen of ze die hebben zo niet besteld zij ze en kan ik daar passen. De maat van mij is er niet altijd en ik woon ver weg van de stad dus niet handig om telkens op en neer te rijden. Straks als alles normaal is en ik weet welke maat bij welke bh dan kan ik ze bestellen via Internet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee hoor, kan echt geen kwaad!!

Vaak is het wel een kunst om de goede maat te vinden.. Soms denken we dat we de goed maat hebben, maar dan blijkt dat niet zo te zijn hihi.. Het is even goed kijken of hij goed aansluit en de beugels helemaal om de boobs heen kunnen..

Maar ook een kwestie van wennen idd..

Rustig aan, het komt wel :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.