Ga naar inhoud

Vraag: Knisperend geluid bij druk op huid


Aanbevolen berichten

Vraagje,

Eergisteren heb ik een volledige buikwandcorrectie en een borstvergroting ondergaan. Het herstel verloopt tot nu toe gelukkig best goed. Ik ontdekte wel iets vreemds: als ik tussen mijn borsten op de huid druk hoor/voel ik soms iets "knisperen". Is dat lucht of vocht? Is dat normaal?

 

Groetjes,

Boobcamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey. 

Proficiat met je buikcorrectie en je boobs! Leuk dat je je goed voelt, heb je niet veel pijn?? Met je 'klacht' kan ik niet helpen, misschien andere dames, en anders even bellen of langsgaan bij je pc?? Dan weet je het meteen.. Succes met je herstel nog x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook bij mijn borstvergroting

Bij mij zat het bij mijn borsten en ribben onder de borsten

Dat gaat met paar dagen wel weer weg

Ik zou er niet teveel op drukken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reactie's dames......gewoon een kwestie van geduld dus.

@Tinka en @Nonky De pijn valt mee met 4dd2 Paracetamol en 2dd Naproxen 220mg. Het voelt als een hele heftige spierpijn in de buik in combinatie met een strak en opgeblazen gevoel. Kan nog niet rechtop lopen. Lopen/traplopen e.d. gaat best goed. Niezen of hoesten is een drama. Al met al is het best heftig en heb je de eerste dagen beslist hulp nodig. Vandaag voor het eerst gedoucht met hulp van mijn lieftallige echtgenoot tijdens het afdrogen, het drukpak aandoen etc.

Af en toe heb ik het gevoel niet goed door te kunnen ademen vanwege het erg strakke drukpak en de sport-BH die je 14 dagen lang dag en nacht moet dragen. Vervelend ook dat de bovenrand van het drukpak onder de borstplooi eindigt wat soms pijnlijk is.

Ik ben de dagen aan het aftellen en verheug me erop straks weer lekker actief te zijn en weer te kunnen starten met sporten.

Trusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij knispert he took, raar gevoel he! Is vocht volgens mij. Hoorde van sommige dames hier dat die zelf borrelende geluiden hoorden of voelden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het knisperende geluid bij druk op de huid heb ik niet meer gehoord/gevoeld. Ik heb inderdaad ook soms het gevoel alsof er vocht in mijn borst stroomt/borrelt....heel vreemd gevoel.

Verder gaat het goed hoor!

Ga wel iets meer rust nemen i.v.m. het vele vocht in mijn buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.