Ga naar inhoud

_Bvke_ : BV : 28 sept. 2011 consult : Dr. Nelissen : Level4 : Hasselt (B)


Gast _Bvke_

Aanbevolen berichten

Hey meiden/dames!

Ik ben een mama van 27, we hebben 2 kindjes, en ons derde wondertje is op komst.

Nu zijn mijn borsten mooi, maar zodra ik ben bevallen blijven er alleen theezakjes over...

Daarom dat ik nu heb gekozen voor een BV. (Eindelijk)

Ik heb mijn eerste consultatie op 28 september 2010 om 16.00u. Ik ben er zooo benieuwd naar!

Ik moest al truitjes en topjes meebrengen, dat ik het resultaat met prothesen ook al kan zien in kleding, en niet alleen in lingerie, dat is toch heel wat anders van uitzicht.

Ik heb normaal een A-cupje, en zou graag een grote C kleine D hebben.

Ik ben 1.73m en mijn "normaal" gewicht is ongeveer 56kg.

Mijn mannetje staat volledig achter mijn beslissing, wat hij lijdt er tenslotte ook onder.

Hopelijk heb ik jullie genoeg kunnen informeren, en hebben jullie nog vragen, dan lees ik het hier of in een pb'tje.

Liefs, _Bvke_ (mijn nick komt van mijn initialen en toevallig zijn deze ook bv)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bvke,

Vooreerst welkom hier! :54:

Spannend hé zo'n eerste consult! :104: Is nog een eind weg, maar als je hier veel rondhangt zal de tijd ook wel voorbij gaan! Nog veel post en leesplezier en succes met het aftellen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bvke ,

heb je'r al meerdere jaren bewust mee gewacht (tot je de kindjes had die je wou) ?

Zeer verstandig alvast een consult te plannen , dat scheelt alweer in tijd :38:

Hou er rekening mee dat jouw borsten best nog een jaar 'ontzwangeren' voor een bv .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden/dames!

Ik ben een mama van 27, we hebben 2 kindjes, en ons derde wondertje is op komst.

Nu zijn mijn borsten mooi, maar zodra ik ben bevallen blijven er alleen theezakjes over...

Daarom dat ik nu heb gekozen voor een BV. (Eindelijk)

Ik heb mijn eerste consultatie op 28 september 2010 om 16.00u. Ik ben er zooo benieuwd naar!

Ik moest al truitjes en topjes meebrengen, dat ik het resultaat met prothesen ook al kan zien in kleding, en niet alleen in lingerie, dat is toch heel wat anders van uitzicht.

Ik heb normaal een A-cupje, en zou graag een grote C kleine D hebben.

Ik ben 1.73m en mijn "normaal" gewicht is ongeveer 56kg.

Mijn mannetje staat volledig achter mijn beslissing, wat hij lijdt er tenslotte ook onder.

Hopelijk heb ik jullie genoeg kunnen informeren, en hebben jullie nog vragen, dan lees ik het hier of in een pb'tje.

Liefs, _Bvke_ (mijn nick komt van mijn initialen en toevallig zijn deze ook bv)

Hallo, ikzelf heb een operatie opstaan op vrijdag 23 juli 2010 bij Dr Nelissen.. Ikzelf ben ook moeder van 2 kindjes en mijn borsten hebben zwaar afgezien en zijn niet meer mooi. Gevolg ik ga een tepelcorrectie doen en een borstvergroting van ronde prothesen van 240cc...

Ikzelf heb nu een A-cup en hoop na de operatie uit te komen op een kleine C!!!! Dus bij deze kan ik u op de hoogte houden hoe het is verlopen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo, ikzelf heb een operatie opstaan op vrijdag 23 juli 2010 bij Dr Nelissen.. Ikzelf ben ook moeder van 2 kindjes en mijn borsten hebben zwaar afgezien en zijn niet meer mooi. Gevolg ik ga een tepelcorrectie doen en een borstvergroting van ronde prothesen van 240cc...

Ikzelf heb nu een A-cup en hoop na de operatie uit te komen op een kleine C!!!! Dus bij deze kan ik u op de hoogte houden hoe het is verlopen!!!!!

hoi vraagje ik krijg de zelfde behandeling ook bij dr nelissen

wat is jou ervaring geweest ik heb ook een lipo uitgevoerd door dr nelissen

en was een paar keer wakker eworden ben bang dat ik ook tijdens de borstvergroting wakker wordt

lijkt me niet echt fijn nou wacht je antwoord even af gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.