Ga naar inhoud

Welke kliniek zuidwest nl of belgie


Siamese

Aanbevolen berichten

Hi girls,

eindelijk beslissing genomen dat ik voor een bv ga. Maar waar begin ik? Ik wil beginnen met een goede kliniek vinden. Maar hoe vind ik deze? Ik wil eigenlijk naar de beste natuurlijk. :-)

 

heb na mijn zwangerschap theezakjes overgehouden. Wil naar een volle D. Ben zelf niet zo groot 1.60. Ik hou van een zo'n natuurlijk mogelijk resultaat. 

 

Hopelijk willen jullie mij helpen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom zelf uit de zuidwesthoek en mijn BV staat gepland bij Frans Straten in Groesbeek (kliniek heyendael). Is wel 1.5-2 uur in de auto zitten , maar mijn gevoel bij deze PC is goed , dus dat heb ik er voor over.

De kosten voor de BV zijn €3020.- Dit is dan incl borstband , de verplichte registratiekosten voor ronde Mentor protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn BV staat pas gepland voor 18 juli (zomervakantie)
Ik heb voor deze kliniek gekozen nadat ik hier op het forum mij goed ingelezen heb qua PC's en klinieken.

Dr Nio is ook een man die hoog aangeschreven staat hier op het forum , evenals Dr Straten dus.

Advies hier is om bij 3 PC's een consult te plannen , maar ik ben alleen bij Straten geweest. Mijn gevoel daar was goed en de protheses en de plaatstingsmethode die hij aanraadde , was ook hetgeen ik in gedachten had.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.