Ga naar inhoud

borstlift nodig?


Aanbevolen berichten

HoiHoi,

ik ben een aantal weken geleden naar Wellness kliniek in Genk geweest voor een consult bij dr. Verdonck..
in gedachte voor een borstvergroting, maar al snel werd duidelijk dat hij vond dat ik een lift nodig had en werd dus doorgestuurd naar dr. Visser.
Afgelopen maandag heb ik een gesprek gehad met dr. Visser en ze zei dat ze het niet perse nodig vond en met 380 cc protheses ook al op te lossen viel..
Heeft iemand hier ervaring mee , ik begin nu heel erg te twijfelen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, er zijn meerdere dames bij wie een lift is geadviseerd maar nog naar een andere arts zijn geweest die het zonder lift mooi heeft gemaakt. Ik ben bij 1 arts geweest en die weet wel raad met borsten waarbij een andere een lift zou aanraden. Ik had wel minstens 400 nodig, maar geen lift, dus ik was blij! Ik zou zeker, in jouw geval meerdere consulten plannen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ja das altijd een leuke he! Je wordt nu al gek gemaakt, haha. 

Nee ff serieus... Bij mij zei de arts, overweeg een lift. Ik wilde dat niet, met 375 zou het moeten lukken. Na enig gesteggel plaatst hij 410 cc anatomisch dual plane en nog steeds niet goed opgevuld, het gaat straks 650 rond worden....

dus... Mijn advies is ga nog eens even naar een andere arts en vraag zn mening., ik heb inmiddels meerdere artsen gesproken, 4 tegen 1 werd de uitslag... Het heeft mij gesteund in mn beslissing. 

Wellness zit in België toch? Dan kan je nog langs De Meyere en Plovier bijvoorbeeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ook een lift volgens verdonck maar nee hoor via diana Gabriels bij Frans Straten terechtgekomen en heb nu 500cc moderate plus rond dual plane ik ben er blij mee omdat ik die natuurlijke hang nog heb hier een foto van voor 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei mellie27:

HoiHoi,

ik ben een aantal weken geleden naar Wellness kliniek in Genk geweest voor een consult bij dr. Verdonck..
in gedachte voor een borstvergroting, maar al snel werd duidelijk dat hij vond dat ik een lift nodig had en werd dus doorgestuurd naar dr. Visser.
Afgelopen maandag heb ik een gesprek gehad met dr. Visser en ze zei dat ze het niet perse nodig vond en met 380 cc protheses ook al op te lossen viel..
Heeft iemand hier ervaring mee , ik begin nu heel erg te twijfelen :(

Hey, 

 

ik ben opgelucht dit te lezen. Eveneens naar dr Verdonck geweest die mij ook wist te vertellen dat ik een lift nodig had. Ik schrok me een bult. Ze zijn idd niet zo stevig als die van een jonge studente, maar om te zeggen dat ze echt hangen vonden mijn man en ikzelf fel overdreven, zeker als ik sommige voor - en na foto's bekijk op dit forum.

Ik ben niet bij de pakken blijven zitten, en heb intussen nog 2 consultaties gepland, krijg ik daar dezelfde boodschap te horen, dan leg ik me erbij neer. Ik denk dat dr Verdonck enkel wil werken met vrouwen die vooraf kleine maar strakke borsten hebben, op die manier maakt hij het zichzelf gemakkelijk en heb je gegarandeerd een mooi resultaat. Hoofd omhoog en borst vooruit!

 

groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.