Ga naar inhoud

Dual plane of onder spier? Voelt gek bij opspannen


Jits

Aanbevolen berichten

Dus :44:  een paar dagen geleden wilde ik m'n boobies goed leggen in bed (buikslaper, dan willen ze nog weleens teveel opzij geduwd worden). Duwde ze naar binnen, waardoor ik m'n borstpieren opspanden, waardoor ze weer naar buiten werden geduwd.. Heb inmiddels een tactiek gevonden dat m'n spieren niet meer mee opspannen, maar het viel me toen op dat m'n hele borsten opspanden. Ik vermeende toch echt dual plane te hebben. Zou het dan niet logisch zijn dat ik enkel de spier voel spannen waar die erboven zou liggen? Ipv de hele borst? Want nu denk ik haast dat ik toch onder de spier heb gekregen ipv dual plane.. M'n hele borst voelt als spiermassa als ik het opspan.
Hoe is dit bij andere dames die dual plane hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring hier maar is het misschien zo dat als je bovenste borstspier zich aanspant, je prothese ook op spanning komt te staan en daardoor je hele borst strak voelt? Geen idee hoor, is zomaar even een hersenspinsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig eerder vandaag in het krachttraining topic gevraagd meiden hier last van hebben: (zie link)

 

 

Helaas geen reacties gekregen. Maar is dit ong wat je bedoeld? Misschien heb je wat aan dit topic.

Dat is iets wat me nog aan t twijfelen brengt een bv te laten doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.