Ga naar inhoud

nnn : 20 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast nnn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyhey!

Even heel snel een kort berichtje, mijn vader en moeder zijn nu hier, dus typ morgen een uitgebreid verslag.

Het is allemaal heel goed gegaan en voel me echt kiplekker :D Bijna geen pijn, voelt alleen erg strak en hard.

Heb ze net bekeken in de spiegel en heb zooo moeten lachen hahaha, is echt heel gek om mezelf te zien met borsten.

Ben super blij :lol:

Tot morgen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was het zover!!! Had prima geslapen de nacht van tevoren, werd alleen erg vroeg wakker en toen lukte het niet meer om in slaap te komen. Ik lag in bed en was zo nerveus.

Toen ben ik opgestaan en wat op gaan ruimen en de logeerkamer van mama in orde gaan maken etc. en toen viel het qua zenuwen wel erg mee.

Lekker nog een keer uitgebreid gedoucht en toen werd ik opgehaald door mama.

We waren erg vroeg vertrokken en waren een dik halfuur te vroeg aanwezig. We hebben bijna 3 kwartier binnen in de wachtkamer gezeten. Op een gegeven moment werd ons gevraagd of we buiten in het zonnetje wilden zitten.

Heerlijk! Heel even gepraat met een vrouw die net geopereerd was. Ze zag er goed uit en voelde niet echt pijn, dat was fijn om te horen!

Toen werd ik geroepen en mocht ik meekomen. Eerst kreeg ik een jasje, slofjes en een muts voor over mijn haren, totdat ik bij mijn kamer was. Daar mocht ik me helemaal uitkleden en kwam de anesthesist nog even praten over de narcose. Het was een heel grappige man, hij was Duits. Hij gaf mij ook nog een pilletje tegen de pijn.

Even alle piercings uitdoen en wachten tot Dr. Visser kwam. Zij tekende mij af, maakte wat foto’s en toen mocht ik meekomen naar de O.K. Brrrrr, wat was het daar koud! Ik moest gaan liggen, er waren wat draadjes vastgemaakt, en een infuus. Op een gegeven moment zei de anesthesist, “nu word je zo heel moe en val je in slaap” en weg was ik.

Ik werd wakker en vroeg “mag ik op mijn zij liggen?” Ik was zo duf! Wilde graag verder slapen. Maar er werden wat dingen gevraagd, naam, telefoonnummer, naam van mijn moeder haha.. Brabbelde zo wat terug..

Toen ze mijn moeder ging halen spiekte ik gelijk even onder de extreem warme deken. Ik had ze!!

Ik heb anderhalf in bed gelegen en toen mocht ik mij rustig aankleden en naar huis.

Thuis lekker met mama in de zon gezeten! Toen mijn vriend thuiskwam (met vlaai, zo lief!) heb ik voor het eerst mijn bh losgemaakt.

Ik heb met mijn moeder extreem de slappe lach gekregen. Ik kwam echt niet meer bij! Zo gek om borsten te zien, terwijl je dat bij jezelf niet gewend bent hahaha.. :lol:

Ik voelde niks van pijn, alleen het zit erg strak allemaal en het is nog erg hard. Als ik mijn borsten aanraak is het net of ik iemand anders aanraak.

Toen mijn vader kwam en ik ze aan hem liet zien was het weer lachen, gieren, brullen voor mij haha..

Ik heb vannacht goed geslapen, alleen even wennen op mijn rug, slaap normaal altijd op mijn buik ☹

Ik werd wel al heel vroeg wakker, omdat ik mij om wilde draaien, maar dat lukte echt niet! Had het gevoel alsof er 20 bakstenen op mijn borst lagen.

Ben toen, nadat mijn vriend mij rechtop had gezet, maar opgestaan.

Ik heb gelukkig nog steeds geen pijn. Het is alleen erg strak en hard. En erg groot! Ben echt blij dat ik voor de kleinere protheses ben gegaan (tot nu toe dan..).

Dit was mijn verslagje tot nu toe.. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Liefs Nnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis!

haha het is inderdaad erg raar he om jezelf ineens met zulke borsten te zien.. maar wel heel erg fijn :D ben erg benieuwd hoe de grootte is bij jou. Ga je nog foto's erop zetten?

Ik wel, ik zal kijken of ik ze vandaag of morgen er op kan zetten.

Gisteravond belde claus me nog haha, de anesthesist, wel lief, hij vroeg of alles goed ging enzo, hij heeft jou waarschijnlijk ook gebeld he :)

En heb je ze al gemasseerd? of wanneer ga je daarmee beginnen?

En echt beter dat je lekker hebt geslapen vanacht zeg. Mijn nacht was echt een drama! pff heb alles bij mekaar echt maar twee uurtjes geslapen ofzo. En had ook echt het gevoel dat er een hoop bakstenen op me lagen haha.

nou hopelijke gaan we een niet al te pijnlijke dag tegemoet,.. en ik hoor wel weer wat van je!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Ik moest ook lachen toen ik ze goed bekeek hoor haha Toen ik mijn truitje aan trok om naar huis te gaan waren ze in eens zo groot!! hahaha

Kreeg jij het ook niet in eens heel erg heet toen je eenmaal goed uitgeslapen was? Pfff ik begon te zweten als een gek en snel die deken afgeduwd!

Hoop voor je dat je pijnvrij blijft!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update..

@ Heavenli: Ja was echt extreem warm he die deken haha! Dacht dat ik in de fik stond, gelijk afgetrapt idd..

De tweede dag is heel goed verlopen. Lekker de hele dag in de tuin liggen zonnen. Geen last van pijn alleen bij bepaalde bewegingen voel je dat het heel erg strak zit, dat voelt niet zo fijn..

Ook erg veel vocht aan de zijkant, onder mn armen zegmaar, dat is wel erg gevoelig.

Ook heb ik die dag erg veel last gehad van de kuur, hele dag diarree :( Kwam er ook achter dat ik de kuur verkeerd aan het nemen was. Ik dacht dat het 2x per dag 1 tablet was 10 dagen lang, maar t was 2x per dag 2 tabletten, 5 dagen. Oeps! :blink:

Werd 's middags gebeld door de Arenborghoeve hoe het met me ging, hoe de eerste nacht was gegaan etc.

's Avonds heeft mijn moeder me geholpen met douchen, eindelijk die vieze jodiumgeur weg hahaha..

Toen ik naar bed ging en de zetpil pakte kun je wel raden wat er gebeurde... 5 min later zat ik alweer op de wc. Weg zetpil.

Heb gelukkig heerlijk geslapen. Werd n paar keer wakker, omdat ik wilde draaien, dan bedacht ik me dat dat niet ging en toen sliep ik gewoon weer verder.

Gisterochtend toen ik wakker werd voelde ik al een heel verschil, ze zaten al een stuk minder strak. Volgens mij is er al een deel van de zwelling weg. Ben met mijn moeder en mijn zusje naar de winkel geweest en daarna was ik de hele middag kapot. Toch gek. Ben 2 rondjes door de winkel gelopen, das alles..

Verder hele dag dus rustig aan gedaan.

Vannacht ook weer goed geslapen, merk alleen aan mn rug nu dat ik niet zo kan liggen als ik zou willen. Begin een beetje kreupel te worden. Vanmorgen even een uurtje op mn zij geslapen, maar op arm, zodat die nu ook helemaal kreupel is.

Dat was het tot nu toe zo'n beetje.. Heb eerlijk gezegd niet heel veel bijzonderheden, omdat het echt heel goed gaat. Het is me tot nu toe 100% meegevallen :)

Liefs Nnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Het gaat nu een beetje minder.. Gister had ik een bloeduitstorting ineens bij een hechting in de buurt. :18: Ik schrok ervan. Heb Dr. Visser gebeld en zij zei dat het niet ernstig klonk (heb er nl. geen pijn aan) en dat ik het moest koelen. Waarschijnlijk een reactie op hechting aan de binnenkant, door een onverwachte beweging ofzo..

Toch niet helemaal gerust. Heb erg slecht geslapen vannacht daardoor :23:

Toen ik wakker werd vanmorgen voelde ik me niet lekker, ontzettende hoofdpijn. Ook pijn in mn borsten, af en toe steken en een blauwe plekken gevoel op bepaalde plaatsen. Dit zal wel volkomen normaal zijn, maar raar dat ik t nu pas krijg na een aantal dagen..

Ik vind ze er ook minder mooi uitzien nu. In het begin waren ze vrij gelijk, maar nu zijn ze verschillend. Zal wel nog bijtrekken, maargoed, is nie zo fijn..

Ik ga nog maar es een dutje doen.

Liefs Nnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nnn wat vervelend dat het nu minder gaat!

Ik heb trouwens ook een bloeduitstorting gehad in de buurt van de hechting aan een kant, maar gelukkig is hij al aardig aan het wegtrekken.

Verder kreeg ik ook pas na een paar dagen last van steken en krampjes, misschien omdat je er steeds meer mee gaat doen, of gewoon omdat ze aan het inkapselen zijn! Ik weet het niet, maar ik denk dat dit allemaal vanzelf wel weer over gaat.

Dat ze wat ongelijk zijn nu heb ik ook. Bij mij is het aan een kant volgens mij niet helemaal goed gegaan met de hechting. Er zit een soort deukje, alsof de hechting te hard is aan getrokken daar. Ik zal het aan Dr.Visser laten zien als ik er weer ben, wacht het eerst nog even af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames en vooral dan NNN ;)

Die bloeduitstorting heb ik niet gehad maar als Dr Visser zegt dat het oké is moet je haar daarin vertrouwen , trekt wel weer weg .

'k Lees dat je een dippie hebt : ook normaal na een weekje hoor .

Alles is pijnlijk en lelijk (dat verschil zal afwisselen met periodes) maar hey , da's ook van korte duur .

Nog een weekje aanzien en dan zal blijken dat het weer een pak mooier geworden is :)

Slechte nachtrust en pijn werkt op je gemoed , punt . Moet je even doorspartelen .

Nu lekker relaxen en je zinnen verzetten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

NNN,

Zoals B-cupje zegt niks om je druk over te maken.Meid ik ging na een paar dagen helemaal bont en blauw zien.Echt leek wel dat ik ergens onder had gelegen.En ze gaan er dadelijk weer mooier uitzien!

Die steekjes en pijntjes blijven nog wel even hoor.Heb ik ook nog,maar je raakt er wel aan gewend.

Doe rustig aan !

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie lieve reacties! :116:

Ik voel me nu wel weer beter, had echt een baaldag.. Ik vond ze lelijk, ze deden pijn, ik had die bloeduitstorting etc..

Heb me het hele weekend rustig gehouden. Tv gekeken, boek gelezen, heel braaf allemaal.

Nu ben ik er weer helemaal blij mee :)

Het is vandaag een week geleden en ik had vorige week echt niet gedacht dat ik me nu zo goed zou voelen.

Mijn borsten beginnen al een stuk soepeler te worden. Ze zien er wel blauw uit nu, vooral aan de zijkanten.

Morgen mag ik mn hechtingen eruit laten halen. Ik ben benieuwd wat zij er dan van zeggen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Al een tijdje niet meer getypt..

De hechtingen zijn er ondertussen uit gehaald. Dit deed helemaal geen pijn. was eigenlijk wel fijn, want het trok nogal aan mijn huid. Die dag voelde het wel een beetje geirriteerd, vooral omdat de bh er tegenaan schuurde.

De verpleegster zei dat het er goed uitzag, moest wel bijven masseren, omdat er nog steeds vocht zat.

Als dat weg was zou het soepeler aan gaan voelen.

De bloeduitstorting was niks ernstigs. Hij is nu ook alweer bijna weggetrokken.

Ik heb gelijk gevraagd wat ik nou wel en niet mag, aangezien ik helemaal geen last heb en het idee heb dat ik bijna alles weer kan. Ik mag eigenlijk alles doen, behalve zwaar tillen en hoog reiken.

Ben beetje bang dat ik teveel doe.. Want wat is nu zwaar? En wat is nu hoog? :huh:

Ben vorige week koninginnedag gaan vieren en dat is prima gegaan, was een beetje bang dat ik erg veel op moest passen dat er niemand tegenaan liep enzo, maar dit viel wel mee. Ondanks dat ik goed gedronken had wist ik dat ik ze heel goed moest beschermen haha..

Ik heb ook een bh gekocht, maat 75C. Ik hoop dat ik deze maat blijf houden :)

Ik heb bijna geen last van mijn borsten, alleen de linker is erg gevoelig als ik hem aanraak, rondom te tepel.

Dat was het eigenlijk weer...

Liefs nnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast suffie

Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat! En dat je zelfs al goed hebt kunnen feesten!! Ik heb een week of 3 na de operatie ook een feestje waar ik een beetje bang voor ben, maar als ik dat zo lees bij jou gaat dat helemaal goed komen. Had je nou ook al foto's of nog niet? Ben erg benieuwd!! Ik moet nog even 5 dagen wachten.....

liefs, Suffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik word helemaal blij van jouw positeve verhalen! helemaal nu dat het voor mezelf zo dicht bijkomt want ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen! Wat heerlijk ook om te lezen dat het zo goed met je gaat. Ik ga het weekend na de operatie meteen naar een pretpark. Ook nog met 2 ovenachtingen Tja stond al gepland dus ik ben benieuwd of ik dat allemaal ga redden. In ieder geval geen attracties voor mij...

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha attractie is idd geen goed plan denk ik.. Dan vliegen ze eraf ofzo :131:

Ik vraag me eigenlijk af hoelang het duurt voordat ze echt zacht worden, weet iemand dat?

Ik vind ze bij mij namelijk nog vrij stijf. Ik weet niet of er nog vocht in kan zitten?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nina32

Hoi nnn,

Echt zacht worden duurt lang hoor. Ik ben zelf nu 12 weken PO en heb pas sinds een week dat ze geen 'pijn' meer doen als je erop drukt. Zachter worden gaat heel geleidelijk, ze zijn bij mij nu echt al een heeeel stuk zachter, maar ze kunnen echt nog wel een stuk zachter. Dat schijnt tot een jaar (!) te kunnen duren. Pas dan zijn ze echt 'klaar' heb ik me laten vertellen.

Wel heerlijk hoor dat ze nu zo comfortabel aanvoelen, je gaat er steeds meer van genieten! :D

Nog heel even geduld en dan een levenlang plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alweer dik 3 weken geleden..

Ik mag nu overdag een gewone bh aan. Ik doe dit alleen in de avonduren, als ik thuis ben. Overdag heb ik nog mijn sportbh aan (heavy sportbh van de hema, echt een aanrader!!), omdat dit veel steun geeft.

Ik moest zo lachen om wat Suffie zei in het topic van Patricia73, dat van alle oude kleren passen, dat het net lijkt of je een nieuwe garderobe hebt haha, dat gevoel heb ik ook.

Het is veel leuker om nu kleren aan te doen. Het zit allemaal veel beter.

I'm so happy :D

Ik zal eens kijken of ik vnd ook foto's kan plaatsen.

Liefs nnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie foto's hoor!

Ziet er echt goed uit, toppie!

Ben nu zelf ruim 8 weken po en nog steeds merk ik verandering. Ze worden nu echt soepel!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.