Guest nnn Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Hallo allemaal, Ik volg ook al een hele tijd de berichten op borstenforum .nl, helaas doet die het nu niet. Ik heb 25 maart mijn eerste consult bij de Arenborghoeve. Ik ben ontzettend benieuwd. Wie zou mij zijn ervaringen willen vertellen van de Arenborghoeve en dokter Visser? Liefs nnn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 hoi nnn,ik zou zeggen kijk eens naar onze topics;)alleen maar positief!Groetjes!liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Welkom nnn,Je schrijft in het voorsteltopic, stel jezelf even voor.Wie ben je (niet je naam hoor), en wat heb je zelf in gedachten? Wij zijn ook nieuwsgierig!! Veel plezier hier.GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Sorry haha, zal mezelf inderdaad even voorstellen Ik ben een meisje van 22 jaar. Ik ben al jaren een bv aan het overwegen. Ik heb zelf a/aa en wil graag een c-cup. Nu ik eindelijk besloten heb om het te gaan doen ben ik ineens een beetje aan het twijfelen, stom is dat he? Hebben jullie dat ook gehad? Ik wil het 1000% zeker, maar toch ben ik mezelf een beetje gek aan het maken. Heb het andere forum van boven tot onder 'doorgespit' en nog heb ik het gevoel dat ik niet genoeg weet. Ik heb 25 maart een consult en als dat bevalt, dan kan ik 20 april worden geopereerd. Ehmmm wat kan ik nog vertellen? Wat willen jullie weten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Ik denk niet dat er iemand is geweest die niet minimaal een moment getwijfeld heeft, hoor!!!Het consult zal in ieder geval veel verduidelijken, de pc weet het toch het beste.GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmie79 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Hai nnn,Als je mij je email adres stuurt,zal ik wat foto's doormailen naar je!Verder kan ik zeggen dat de arenborghoeve een hele fijne kliniek is,met zeer kundig personeel!Ik ben iedere dag nog zo blij met mijn borsten!Liefs kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Hi, Hoe was je consult gisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Hoi nnn, ik was woensdag ook daar voor mijn eerste consult en ik herken me helemaal in je verhaal, ook zo zeker maar toch aan het twijfelen dat ik niet genoeg weet.....Hoe was jouw consult? Hoe laat was je er, wie weet hebben we elkaar gezien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Hey ladies, Sorry helemaal vergeten te reageren!!! Ik heb het erg druk met school, dus was er een beetje bij ingeschoten.. Ik heb gister een verslagje getypt: Ik had veel goede verhalen over De Arenborghoeve gehoord en gelezen, dus heb ik ook een afspraak gemaakt voor een consult. 25 maart was het dan zover. Na wat gestress onderweg, omdat de navigatie de nieuwe weg niet herkende, kwamen we (mijn vriend, en ik) bijna 10 min te laat aan. Ik was ook nog eens als eerste aan de beurt, dus dat was erg vervelend. Gelukkig werden we hartelijk ontvangen, kregen een kopje thee aangeboden en konden even plaats nemen in de wachtkamer. Na een paar minuten werden we opgehaald door Linda Visser. We liepen naar haar kamertje, ze stelde zich voor en vroeg toen gelijk “Hoeveel heb je?” “Hoeveel wil je?” “Oke, dan laat maar eens zien...” Zo! Wat een directheid. Ik schrok er een beetje van. In één oogopslag zag ze wat bij mij paste. Ze merkte ook nog even op dat mijn linkerborst kleiner is en hoger zit, wat mezelf nog nooit was opgevallen. (Nog een complex erbij... ;-)) Ik krijg links 280cc en rechts 265cc. Mijn linkerborst gaat ze ook nog verlagen. Ze gaf een heleboel uitleg, vertelde over de risico’s etc. Daarna mocht ik zelf nog dingen vragen. Ik heb gevraagd of ik eens de siliconen kon ‘passen’ in een bh, zodat ik een beetje een idee had. Ze vond het prima, maar ik kon me er niet echt een voorstelling bij maken, het zag er erg gek uit. Ook heb ik nog gevraagd of ik foto’s kon zien, want die staan niet op de site. Toen kreeg ik een hele klapper vol met voor- en nafoto’s te zien. Toen ik door die klapper bladerde was ik helemaal overtuigd. Ze levert echt geweldig werk! Daarna hebben we nog gesproken met de operatieassistent. Er werd uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk gaat tijdens de operatie. Ze nam echt de tijd voor me, heel fijn. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt. 20 april ben ik al aan de beurt!! Ik kreeg het homeopathisch pakket en toen kon ik gaan.. Heel langzaam begint het nu tot me door te dringen dat het nu écht gaat gebeuren!! Ik kan haast niet wachten. Nog 18 nachtjes :-D (net zoals Sen!) Zo, nu heb ik jullie weer een beetje bijgepraat. Weet iemand hoe ik dit topic kan verplaatsen naar operatieverslagen? @suffie: Hoe was het bij jou??? Liefs Nnn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Coco Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Hi nnn,Fijn dat je zo snel terecht kan, 20 april is nog maar iets meer dan 2 weekjes!Wel bijzonder dat jij 15cc verschil in je borsten krijgt, ik heb namelijk ook een (klein) verschil in mijn borsten, en daar heb ik het tijdens het consult ook over gehad, dat ik bang was dat dat verschil meer op zou gaan vallen.. De pc zag inderdaad ook duidelijk dat verschil in mijn borsten (terwijl ik dacht dat het echt bijna niet opvalt) maar zegt dat het door de vergroting juist minder wordt / opvalt, en dat het verschil te klein is om met 2 verschillende maten prothese te gaan werken..Nu ik jou verhaal lees ga ik daar wel weer over twijfelen, als jij zelf het veschil geen eens opgemerkt had, moet dat maar heel klein zijn toch?? Waarom krijg jij dan wel 2 verschillende maten en ik niet?? Ik wil echt heel graag (zoveel mogelijk) gelijke borsten..Pfff.. twijfel, twijfel.. Misschien ik het hier tijdens mijn 2e consult weer over beginnen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Zou ik zeker doen Coco! Kan nooit kwaad om het nog eens te bespreken! Gefeliciteerd met je datum nnn, dat is al lekker snel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Ze zei het zelf, dat ze 280cc links deed en 265cc rechts. Ze zei dat het verschil nu minimaal is, maar als ze vergroot worden dat je het dan juist wel zou gaan zien. Links zit ook hoger, toen ze een meetlint eronder hield zag ik het zelf ook, zat zeker een cm hoger. Ik denk dat ik daarom het verschil in grootte niet heb gezien, omdat ik van bovenaf kijk ofzo haha.. Ze zei ook dat iedere vrouw altijd 2 verschillende borsten heeft, ook na het vergroten. Het zou best kunnen dat links nu iets groter wordt dan rechts, maar als ze niet 2 verschillende grootten zou pakken, zou links zeker kleiner blijven. Ja snel al he!!! Kan echt niet wachten.. Heb vanmiddag nog een extra sportbh gekocht. Ik ben er helemaal klaar voor xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 ik verplaats dit gesprek even naar operatieverslagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 *Verplaatst* Hey ladies, Sorry helemaal vergeten te reageren!!! Ik heb het erg druk met school, dus was er een beetje bij ingeschoten.. Ik heb gister een verslagje getypt: Ik had veel goede verhalen over De Arenborghoeve gehoord en gelezen, dus heb ik ook een afspraak gemaakt voor een consult. 25 maart was het dan zover. Na wat gestress onderweg, omdat de navigatie de nieuwe weg niet herkende, kwamen we (mijn vriend, en ik) bijna 10 min te laat aan. Ik was ook nog eens als eerste aan de beurt, dus dat was erg vervelend. Gelukkig werden we hartelijk ontvangen, kregen een kopje thee aangeboden en konden even plaats nemen in de wachtkamer. Na een paar minuten werden we opgehaald door Linda Visser. We liepen naar haar kamertje, ze stelde zich voor en vroeg toen gelijk “Hoeveel heb je?” “Hoeveel wil je?” “Oke, dan laat maar eens zien...” Zo! Wat een directheid. Ik schrok er een beetje van. In één oogopslag zag ze wat bij mij paste. Ze merkte ook nog even op dat mijn linkerborst kleiner is en hoger zit, wat mezelf nog nooit was opgevallen. (Nog een complex erbij... ;-)) Ik krijg links 280cc en rechts 265cc. Mijn linkerborst gaat ze ook nog verlagen. Ze gaf een heleboel uitleg, vertelde over de risico’s etc. Daarna mocht ik zelf nog dingen vragen. Ik heb gevraagd of ik eens de siliconen kon ‘passen’ in een bh, zodat ik een beetje een idee had. Ze vond het prima, maar ik kon me er niet echt een voorstelling bij maken, het zag er erg gek uit. Ook heb ik nog gevraagd of ik foto’s kon zien, want die staan niet op de site. Toen kreeg ik een hele klapper vol met voor- en nafoto’s te zien. Toen ik door die klapper bladerde was ik helemaal overtuigd. Ze levert echt geweldig werk! Daarna hebben we nog gesproken met de operatieassistent. Er werd uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk gaat tijdens de operatie. Ze nam echt de tijd voor me, heel fijn. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt. 20 april ben ik al aan de beurt!! Ik kreeg het homeopathisch pakket en toen kon ik gaan.. Heel langzaam begint het nu tot me door te dringen dat het nu écht gaat gebeuren!! Ik kan haast niet wachten. Nog 18 nachtjes :-D (net zoals Sen!) @suffie: Hoe was het bij jou??? Liefs Nnn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia73 Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Hoi nnn, wat herken ikjouw verhaal zeg! lees mijn verslag over de intake! Ze is inderdaad heel direct!! Ha, ha! Maar 20 april! Dat is al zo!!Ik ga je forum volgens hoor! Ik mag 11 mei!Liefs Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sen. Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Ja lieve nok, nog 16 daagjes heb er zo'n zin in! fijn weekend nog! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Gistermiddag werd ik gebeld, ik moet de 20e om 12.15u daar zijn en 13u word ik geopereerd! Sen is na mij aan de beurt, dus misschien zien we elkaar nog wel, dat zou leuk zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia73 Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Hoi Nnn, wat lekker dat je nu weet hoe laat je wordt geopereerd! Prima tijd toch? Aftellen kan beginnen Liefs Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sen. Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 Ja meis het aftellen is nu echt begonnen! en misschien zien we elkaar wel ja! dat zou leuk zijn! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Ik ben nu toch ineens enorm aan het twijfelen over het aantal cc (heeft iedereen volgens mij als ik alle verhalen lees..) Ik ben echt bang dat ze te groot worden. Donderdag toen ze me belde om de tijd door te geven heb ik dat gezegd en toen werd me verteld dat je dat kon 'testen' met gekookte rijst. Nou, dat heb ik geprobeerd, Ze waren echt huge!! Ik weet niet of ik hier nou vanuit moet gaan? Heb vandaag weer gebeld en gezegd dat ik kleiner wil, maar ze wist niet meer of dat mogelijk was, ik word morgen teruggebeld. De rijst leek wel meer dan de prothese die ik bij Dr. Visser gezien heb.. xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 meid twijfel niet zo veel... als je bij dr. visser je wensen hebt doorgegeven, dan gaat dat zeker goedkomen..ze heeft er echt kijk op!Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 NNN,Ik denk als jij hebt aangegeven aan Dr Visser wat jou wensen zijn dat je echt van haar oordeel uit kunt gaan.Ik heb gelukkig geen twijfel gehad,maar snap je zorgen.Vertrouw op haar,zij heeft er echt wel kijk op.Veel succes met je operatie.Die is al zo.....gr Emma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 weet ik, maar ik heb gezegd dat ik een volle c wilde, maar ik wil denk ik toch liever een kleine c wil. Ik word helemaal gek van mezelf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 ik ga vanaaf eens aan de meet haha.. wil welleens weten wat ik nu heb.. nou wordt het als het goed is nog anders maar toch... nu al wel leuk om te weten... liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sen. Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 meisje! je moet echt niet zoveel twijfelen, je maakt jezelf alleen maar gek. Als je al die meiden hoort dat je er zo snel aan gewend bent enzo denk ik echt niet dat je ze te groot gaat vinden. Ik heb echt nog van niemand gehoord die ooit een bv heeft laten doen dat ze ze te groot vinden. Komt goed hoor! over 6 dagen hebben wij ze xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts