Ga naar inhoud

roomijsje : 26 januari 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik word aanstaande dinsdag geopereerd door frans straten. Ik was een beetje op google aan zoeken naar voorbeeld fotos van hem en kwam toen op het forum terecht en dacht ik meld me gelijk aan! Ik zal me even voorstellen ik ben mandy 25 jaar 2 kindjes van 6 en 3 en 2 jaar terug was mijn eerste borstvergroting 350cc. Wat ik toch echt te klein vind en ben er niet tevreden over vandaar de nieuwe 600cc!! Ik heb nu een kleine c volle b.

iemand hier die ook 600cc high profile dual plain heeft van straten? Doet de 2e operatie echt veel meer pijn dan de eerste? Iemand nog tips? Groetjes mandy!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom! Goed dat je het forum hebt gevonden! Veel Straten-fans hier :) ik heb helaas geen ervaring met 600 dp ( ik krijg over twee weken 500 dp high profile bij dr Nio). Veel leesplezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Roomijsje.

Ik ben 7 maart geopereerd door frans straaten..ik had 300 cc anatomisch achter de spier en heb nu 650cc hp rond achter de spier...ik vind ze prachtig geworden en ik heb bijna geen pijn gehad na de operatie...ik zal proberen foto's te plaatsen...

Gr Diana 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.