Ga naar inhoud

In love with my boobies


Aanbevolen berichten

Welkom op het forum.

Mag ik vragen vanwaar die tweede operatie? En hoe lang is het geleden dat je reeds geopereerd bent?
Hoeveel cc heb je gekregen toen en van welk merk? En bij welke pc ben je geweest en waar wil je nu naartoe?

Welke C-cup heb je nu? 70C, 80C, 90C? En heb je er ook foto's van?

Het aantal cc kunnen wij niet voor je bepalen hier, dat zal een pc moeten bepalen.. Heb je al een consult gehad?

Sorry voor de vele vragen haha, maar je vertelt ook haast niks :P 

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt 250 cc gekregen drie jaar geleden, maar het is niet het gewenste resultaat geworden. Ga je nu dan terug bij Van Renterghem? Ik denk niet dat hij een voorstander is van grote implantaten namelijk.. Maar hij komt niet heel vaak voor op dit forum, dus heel zeker weten doe ik dit niet...
Heb je al met hem gesproken over meer cc?
En weet je ook wel profile je nu hebt? Dus high profile, of medium profile? (als het goed is heb je destijds een kaartje meegekregen waar de info over de prothesen op staat (soort van stickers met nummers op)) Als je dat er eens bij zou willen pakken, en willen kijken wat er achter REF staat? Dan kan ik zien welke prothesen je hebt...

Echter.. je gaf in pb aan dat e 750 cc wilt, maar dat je eigenlijk ook niet weet hoeveel cc erin moet om een bepaald beeld te vormen.. Je geeft aan dat je nu 'denkt'  een C te hebben.. maar uhm, je draagt toch bh's? OF niet? Dan weet je toch welke bh maat je hebt? haha Wees aub even wat duidelijker, want zo komen we er niet uit :)

Nogmaals wil ik aangeven dat wij niet kunnen bepalen hoeveel cc er in een bepaalde borst moet om een bepaald resultaat te behalen. En daarbij is het zo dat de ene pc de andere niet is. Wil je grote borsten en je wilt in Belgie geopereerd worden, ga dan naar Plovier! Ik denk niet dat hij duurder is dan je huidige pc.. Maar dat is een kwestie van navragen..
Als je ook wel naar Nederland wilt rijden voor een goede pc, dan is Nio een aanrader voor grotere maten. Hij zit in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam. (ook in de parkkliniek in Rotterdam, maar daar zijn hoger aantal cc's duurder)

Als ik jou was zou ik gewoon eens een consult plannen, want dit giswerk, brengt je weinig ben ik bang :)

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TOCH BEDANKT HAHA :D ik draag namelijk push up daarom pas een D cup mij ook maar als het zonder push up is is het meer een 75 C.. hij zei me dat hij de prothese van 250 cc eruit ging halen en in de plaats een prothese van 500 cc ging steken.. ik heb echter geen kaartje of dergelijke meegekregen en/of hoe de prothese eigenlijk zijn enz.. Maar als ik reacties lees van anderen dan denk ik dat 500 cc echter te weinig gaat zijn.. maar hij zegt dat ik met 500 cc een F cup ga hebben en dat is ook wat ik wil.. alleen geloof ik het niet echt.. en ja naar een ander dokter durf ik het niet echt omdat ik er zelf geen ervaringen mee heb.. qua prijs is de mijne 4500 EUR maar omdat het mijn tweede operatie gaat zijn krijg ik een korting van 500 euro.. heb mijn operatie enz ook ingepland voor 2 feb om 07.00u..

 

Dr Povier raden de meesten mij aan.. maar andere dokters willen ook juist weten welke prothese ik heb en soort en merk.. en dus denk ik eerder dat het bij een andere dr namelijk veel te lang gaat duren voor een operatie?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, oke.. dus je hebt je operatie al gepland!
Je zou hem eens kunnen vragen wat hij voor prothese gaat gebruiken! Of hij een high profile of een extra high profile gaat gebruiken..
En wat was eigenlijk je voorsituatie? Had je al wat van jezelf, of had je een 75AA?
Met 500 cc high profile, kom je namelijk echt al een heel eind.. Maar is afhankelijk van hoe jouw voorsituatie was, of je een F gaat halen...

Ik heb eigenlijk nog een andere vraag, want het is heel gek he, maar er bestaat geen 250 cc in de ronde prothesen, bij eurosilicone.. Heb je toevallig anatomische implantaten?
En krijg je nu ook weer anatomische implantaten? In dat geval ga je namelijk echt zeker weten een F cup halen met 500 cc, maar dit moet je wel ff navragen, want dan kan ik veel gerichter zien wat je gaat krijgen!

Ik heb een catalogus van Eurosilicone hier, dus als jij gewoon ff navraagd welke prothese je nu precis hebt en wat je precies gaat krijgen, dan heb je helemaal geen 750 cc nodig, denk ik..Echter.. als je van anatomisch naar ronde prothesen gaat, dan kan het wel eens zijn dat het resultaat gaat tegenvallen. 

Dus vraag het ff goed na. Je hebt het recht om te weten wat er in je lijf zit en wat je gaat krijgen!

Het is niet zo dat Plovier zal vragen voor de preciese info van implantaten die je nu hebt hoor.. Dat heb ik namelijk nog nooit gehoord bij hem.. Dus het hoeft helemaal niet lang te duren bij een ander :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/21/2016 at 11:07 AM, best_boobie said:


En krijg je nu ook weer anatomische implantaten? In dat geval ga je namelijk echt zeker weten een F cup halen met 500 cc, maar dit moet je wel ff navragen, want dan kan ik veel gerichter zien wat je gaat krijgen!

Las toevallig even mee. Maar als ik je goed begrijp krijgt iemand met anatomisch 500CC grotere borsten dan met rond? Dat wist ik helemaal niet. Goed om te weten!

Komt dat door de projectie of door wat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Las toevallig even mee. Maar als ik je goed begrijp krijgt iemand met anatomisch 500CC grotere borsten dan met rond? Dat wist ik helemaal niet. Goed om te weten!

Komt dat door de projectie of door wat anders?

Alleen als het profile hetzelfde is. 
Nou is er bij de anatomische ook nog verschil tussen de lengtes van de prothesen, dat ook nog invloed heeft op de projectie. Maar in principe idd.. met een gelijk profile, kom je met een gelijk aantal cc bij de anatomische uit op een hogere projectie, dus meer volume naar voren.

De bolling bovenop is wel anders, maar ook dat is weer niet sec te bekijken.. Ook dan speelt de lengte van de anatomische prothese weer mee, en de breedte van de ronde prothese..
 

Het is niet zo simpel haha, maar dit is kort door de bocht waar het op neer komt :P

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, best_boobie said:

Alleen als het profile hetzelfde is. 
Nou is er bij de anatomische ook nog verschil tussen de lengtes van de prothesen, dat ook nog invloed heeft op de projectie. Maar in principe idd.. met een gelijk profile, kom je met een gelijk aantal cc bij de anatomische uit op een hogere projectie, dus meer volume naar voren.

De bolling bovenop is wel anders, maar ook dat is weer niet sec te bekijken.. Ook dan speelt de lengte van de anatomische prothese weer mee, en de breedte van de ronde prothese..
 

Het is niet zo simpel haha, maar dit is kort door de bocht waar het op neer komt :P

xx 

Oooooh top! Goed om te weten bij het bekijken van andere foto's. Ik had hier geen idee van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.