Ga naar inhoud

Ervaringen met Mentor rond versus eurosiliconen 85% gevuld


Linf

Aanbevolen berichten

Hi girls

Ik krijg straks mentor 250 cc rond  met borstlift en het wordt (hopelijk) een C cup

Ik heb nu eurosiliconen 375 cc 85% gevuld en een FF cup

Wat zijn jullie ervariingen met mentor rond? Ik weet van 2 jr geleden dat de 85% gevulde als voordeel had dat je de overgang bovenin minder of niet zou zien

Ik ga morgen even navragen of het HP is....

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi
De MP van mentor is platter dan de Hp van Eurosilicone die je nu hebt.
Ik zal de maten eens onder elkaar zetten voor je. De projectie is, het volume naar voren van je borst.
Als je er ook een lift bij krijgt, dan gaat er sowieso ook een stuk cup vanaf (in bh ;) )

Dus hoeveel kleiner je borsten worden, is zo puur niet te bepalen, maar dat is aan de pc :)
Het verschil in breedte en projectie kan ik wel onder elkaar zetten voor je:

Eurosilicone 375 HP is 11,7 cm breed en 4,9 cm projectie
Mentor 250 MP is idd 11,3 cm breed en 3,6 cm projectie

Dat scheelt sowieso al 1,5 tot twee cupmaten, qua prohtese. Maar met een lift erbij kan dat een hoop meer schelen :) En heb net even jouw foto's bekeken en het is idd zo dat het een hoop gaat schelen.

Echter! Een C in bh denk ik niet dat het gaat worden.. Het zal eruit gaan zien als een C, denk ik.. Dus misschien een D in bh (maar ik ben een leek he, kan het best mis hebben :P )

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat fijn dat je zo uitgebreid reageert :-)

Hmmmm die prothesen van mentor zijn dus nog minder breed. Ik heb nu al te smalle prothesen erin zei vd Weij. Klopt ook wel want ze kunnen alle kanten op.

Maar hij meette mijn borstbreedte op 14,5 cm (eerste meting zelfs 15,5 cm). Dan zijn ze toch te smal? bij 11,3 cm......wordt hier wel beetje zenuwachtig van. Straks weer geen strakke boobs  :blush:

Hij zei ik moet er min 250 cc indoen....en ik zei ik wil geen grote boobs meer....en waarom geen HP?...wrs kan hij de bovenkant goed opvullenmet mijn eigen weefsel.?

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. dan zijn de prothesen idd in verhouding wel smal ja...
Ik denk ook dat Nio daarom destijds voor deze prothese gekozen heeft, die je nu hebt.

Waarom geen HP, omdat die met het gelijk aantal cc nóg smaller is, en deze een grotere cupmaat geeft als je zoveel cc neemt, tot je aan de breedte zit van die 250 MP.

Als je HP wilt, dan heb je voor deze breedte wel weer 350 cc nodig zoiets (even uit mijn blote hoofd he)

Nu weet ik wel, uit een so die ik bij van der Weij gehad heb, dat hij altijd kiest voor een prothese die een stuk smaller is dan je eigen borstbreedte... Dat is dus wel zijn werkwijze.. 

Je hebt je prothese nu voor de spier he? Gaat hij je nieuwe prothese dual plane plaatsen toevallig?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dus dat komt je bekend voor dat hij smaller kiest. Dus hij kiest voor moderate profile zodat de cupmaat kleiner blijft. Hij zei: ik bouw het om de prothese heen maar die moet min 250 cc zijn

Als ik maar wel een lekkere bolle tiet bovenop krijg :-) maar dat creeert hij wrs met het weefsel dat over is

Nee voor de spier want ik had genoeg dikke huid en hij zit nu  ook voor de spier

 

wat is een SO?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden

ten tijden van mijn passing woog ik 61,6 kg. Ik had mijn kerstkiloos er nog aan

Nu ben ik 57 kg en wordt 29 febr geopereerd. Mijn gewicht is altijd zo tussen de 56-58 kg. Bij mijn borsten is er zeker vet weg

Ik krijg een borstlift met prothesen, moet ik nog een keer heen voor passen?

Ben zo bang dat de borstbreedte beinvloedt.....dr vd weij werkt al met smallere prothesen dan een ander.

Hij meette in het begin 15,5 borstbreedte en toen corrigeerde hij dat naar 14,5 en mijn prothesen wordt 250 cc rond mentor moderate profile.....geen idee wat de exacte breedte daarvan is.

Ik wil ook die man zijn tijd niet verdoen

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kun je even met de kliniek bellen en je vraag stellen. Zij hebben er vast ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.