Ga naar inhoud

PC Dr. Koeijers


Nile

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal..

2 februari is het zover, dan is mijn 1e consult bij dr. Koeijers via Mediconsult en ben super zenuwachtig!  

Ik ben benieuwd welke meiden ervaring met hem hebben, in het bijzonder met zijn "werk" voor de spier, aangezien ik na lang zoeken en rondneuzen op dit forum toch wel een voorkeur heb voor deze manier van plaatsen. Hopelijk kan dat ook!  Ik heb nu qua cup na 2 zwangerschappen in breedte nog steeds D, maar qua vulling zit ik op B ongeveer. Ik ben 1.65 en 51kg.  Wie weet zitten op dit forum soortgelijke gevallen die me iets meer kunnen vertellen of laten zien met voor en na foto's. Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou ik ben geweest hoor! Koeijers raad aan anatomische Natrelle 410 protheses dual plane... En vanwege verschil in grootte/hoogte zal hij dan verschillende maten bestellen en op moment van opereren beslissen wat het best is. Het wordt rond de 300cc en hoop op een kleine D uit te komen.

Nu was ik na hier veel info gelezen te hebben huiverig voor dual plane ivm het zware herstel  (dacht ik). Maar heb met verbazing geluisterd naar wat hij daar over zei: na 2 dagen al dagelijks oefenen met armen omhoog bewegen, na een dag of 10 weer autorijden en na 2 weken  kon ik mijn werk grotendeels wel weer oppakken  (veel lichamelijk, in de zorg!)

Is dat niet een beetje voorbarig?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nile:

Nou ik ben geweest hoor! Koeijers raad aan anatomische Natrelle 410 protheses dual plane... En vanwege verschil in grootte/hoogte zal hij dan verschillende maten bestellen en op moment van opereren beslissen wat het best is. Het wordt rond de 300cc en hoop op een kleine D uit te komen.

Nu was ik na hier veel info gelezen te hebben huiverig voor dual plane ivm het zware herstel  (dacht ik). Maar heb met verbazing geluisterd naar wat hij daar over zei: na 2 dagen al dagelijks oefenen met armen omhoog bewegen, na een dag of 10 weer autorijden en na 2 weken  kon ik mijn werk grotendeels wel weer oppakken  (veel lichamelijk, in de zorg!)

Is dat niet een beetje voorbarig?!

Koeijers is een van de weinige pc's die deze nieuwe regels nastreeft..
Ik ben nog nergens een artikel tegengekomen, waarin wetenschappelijk onderbouwd wordt dat dit even goede resultaten levert dan de 'oude' regels..
Geen idee dus hoe het effect van de nieuwe regels is op de langere termijn.
Er zijn simpelweg nog geen resultaten over bekend (tenminste.. ik ben ze nog nergens tegen gekomen... misschien dat Koeijers ze wel heeft..? Ik zou er wel interesse in hebben om deze eens te lezen :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die zou ik inderdaad ook graag inzien. Hij is onlangs in Miami geweest voor een congres hierover. Naar aanleiding daarvan waren de voorschriften aangepast. Zo is het bij mij in elk geval over gekomen. Ook dat je een sport beha slechts 4 weken dag en nacht moet dragen en daarna zou je afbouwen.  Ik merk dat de nazorg/het herstel het enige is wat me nog een beetje onzeker maakt dus heb ik ze nog een mailtje nagestuurd met vraag om uitleg. Verder heb ik er zo'n zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nile,

In december ben ik ook door dr. Koeijers geopereerd, maar dan in Kliniek Amstelveen.

Hij vertelde bij mijn consult ook over dat armen boven je hoofd direct na de bv; ik heb dat een keer of twee gedaan maar daarna toch maar gelaten na alles wat ik hier las. 

Bij Kliniek Amstelveen kreeg ik een papier mee waarop stond dat je sport-bh 6 weken dag en nacht aan moet blijven, dus ik weet niet of hij nou 4 of 6 weken aanraadt :huh:

Ben verder erg tevreden met dr. Koeijers en het resultaat, hij heeft mij heel mooi symmetrisch en natuurlijk gemaakt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijn ik heb idd jouw verhaal al een beetje gevolgd. Goed te horen dat je positief bent! Hoe liep jouw herstel? Heb jij ook foto's op het forum (ik snap niks vd zoekfunctie bij foto's )

Misschien moet ik ook maar kijken naar wat haalbaar is met die armbewegingen enz. Ben zo opgelaten na gisteren haha echt spannend allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 4 weken geleden ook geholpen. Dual plane 380 cc anatomisch. Herstel ging super goed na een week zat ik alweer in de schoolbanken. 1e 4 dagen pijn gehad daarna werd het steeds minder. Ben blij met het resultaat ziet er erg netjes uit alleen hoop wel dat ze nog iets groter worden, maar dat heeft tijd nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 1 jaar geleden geopereerd door Koeijers en kreeg idd hetzelfde advies, stofzuigen e.d zou ook gewoon mogen volgens hem na een aantal dagen, terwijl je hier op het forum idd veel andere verhalen leest. Ik heb het advies van Koeijers opgevolgd en totaal geen problemen ondervonden :) . Mijn boobs zijn er niet minder mooi van geworden ;) & last van andere complicaties hierdoor heb ik ook niet gehad. Ik heb geruwde protheses van Mentor.

Verder vind ik Koeijers een hele goed chirurg, ben erg tevreden :D . Alleen kwa uiteindelijke cupmaat heeft hij er 'ietsje' naast gezeten ;) Ik zou met 330 cc op een grote C, kleine D uitkomen & zit nu een jaar later op 70F. 

Je kan even bij mn foto's kijken voor een indruk.

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt groter dan dat het eruitziet hoor ;). Weet niet of je al bij mn foto's heb gekeken maar ze ogen echt meer als een D. Alleen mijn omvang is behoorlijk smal dus dan schiet je cupmaat al snel omhoog. Ik ben 1,69 en tijdens mn bv 53 kg... inmiddels wel wat aangekomen ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb antwoord op de vraag over mijn werk: de eerste 2 weken mag ik tot 5 kg tillen, daarna mag ik beginnen op te bouwen qua kilo's zolang ik vanuit m'n benen/gehurkte  houding til en luisterend naar mijn lichaam qua gevoel en pijn...

Iets genuanceerder dus, en ook wat aannemelijker dan hoe het bij het consult over kwam :-)

Even heel iets anders: ik hoop dat ik niemand voor de borst (haha) stoot, maar ik heb per ongeluk iemands foto uit de galerij als profielfoto! Oeps! Ondanks dat het een mooie foto is was dit niet mijn bedoeling... ik ga even kijken of ik kan vinden hoe ik dat verander. Voor de rechtmatige eigenaresse: sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Nile:

Ik heb antwoord op de vraag over mijn werk: de eerste 2 weken mag ik tot 5 kg tillen, daarna mag ik beginnen op te bouwen qua kilo's zolang ik vanuit m'n benen/gehurkte  houding til en luisterend naar mijn lichaam qua gevoel en pijn...

Iets genuanceerder dus, en ook wat aannemelijker dan hoe het bij het consult over kwam :-)

 

Idd.. dat klinkt een stuk genuanceerder! Die eerste twee weken blijken toch echt heeeeel erg belangrijk te zijn voor herstel.. 
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nile:

Ivm mijn privacy en een veel te nieuwsgierige collega wil ik niet de precieze datum plaatsen, maar wel dat ik vandaag hoor welke week van maart ik geopereerd zal gaan worden. Iekkkk echt leuk! Ik kan nu al niet wachten!

Oke begrijpelijk. NIeuwsgierige collega's moeten we niet hebben haha!

Succes!! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/4/2016 at 4:54 PM, Nile said:

 Oeps! Ondanks dat het een mooie foto is was dit niet mijn bedoeling... ik ga even kijken of ik kan vinden hoe ik dat verander. Voor de rechtmatige eigenaresse: sorry!

HA! heb ik ook al een keer gehad. Woepsie. gelukkig kan je hem net zo snel weer aanpassen haha.

Maar spannend, dus je gaat voor dual plane dus?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dual plane kwam toch meer overeen met wat mijn wens was. Wilde voor de spier maar wel erg graag natuurlijke borsten en dat zou niet rijmen zeg maar, volgens Koeijers. Ik ben namelijk klein en dun, met weinig eigen weefsel... 

Heb er een goed gevoel over... Dus ga het doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.