butterfly Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Ik vroeg me af waarom is het in Belgie veel goedkoper om een bv te laten doen of andere ingreep. Het scheelt soms wel de helft! en dan hebben we het toch gauw over duizenden euro's Link to comment Share on other sites More sharing options...
janna1001 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 zover ik weet omdat daar de werklonen lager liggen en ze grotere aantallen protheses inkopen (las laats dat een gemiddelde prothese zo rond de 300 a 400 euro liggen voor een goede dus rest van het geld is voor pc, personeel, kliniek enz) Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 Ik heb weleens gelezen en gehoord van een pc dat als je een infectie krijgt je in een Nederlands ziekenhuis niet welkom bent, ivm MRSA ziekenhuisbacterie.Omdat je in het buitenland bent geopereerd.Is dat werkelijk zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Hmmm dat kan. Weet dat Moniqueje ziek werd en dat ze ook aan een bacterie dachten. Maar volgens mij hebben ze haar niet weggestuurd ofzo. Kan toch ook niet zomaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Denk ook niet dat ze je gaan wegsturen, maar welkom ben je nooit hoor met mrsa. Is een nachtmerrie om zo een patiënt te hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Hehe nee dat is ook zo. Maar bedoel, als je ziek bent zou 't wel heel erg zijn als ze je niet helpen hihi. Ik weet er te weinig van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts