Ga naar inhoud

Roken ... wanneer stoppen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja zat ik ook al aan te denken denk wel dat ik ben aangekomen door de zenuwen de laatste week.

Maar moet eigenlijk op mn slankst zijn voor de lift anders krijg ik daarna weer los vel.

Mischien maandag dan toch maar lijnen?

Heb zoveel snoep nu in huis :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

48..dat woog ik toen ik 14 was denk haha.

Nee dat zou mij ook niet meer gaan lukken een paar jaar terug was ik 54 op mn lichtst, maar zelfs daar heb ik de motivatie niet meer voor.

Ook omdat alles erg dun wordt maar de onderkant blijft toch dikkig haha.

Na dat wordt voor jou ook maar je eten afwegen dan :152:

Ach ja we worden ouder en kinderen, helaas geen strakke 18 jarige buikjes meer haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ohjee, stoppen met roken....

2 dagen gelden zei ik dapper tegen mezelf en mijn vriend dat ik op 6 juli stop (dag van mijn consult). Maar ik zit nu even dit topic te lezen en inderdaad, hoe ga ik om met mijn zenuwen en niet roken... :wacko:

Het is overigens wel de bedoeling dat ik volledig stop en daarna ook niet meer ga roken. We shall see :rolleyes: .

@Butterfly, gefeliciteerd met je 6 dagen, zijn het er inmiddels 8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wel :)

En hou dat ook wel vol hoor, weer alleen niet of ik daarna blijf stoppen?..

Wen een aantal weken hoor, maar denk dat het dan toch wel fout gaat, wil wel minderen dan eigenlijk.

4 pakjes in de week ipv 7/8 maar goed dat isdenk nog moeilijker dan helemaal stoppen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn mensen die kunnen minderen, dus je weet het nooit. Misschien lukt het jou ook :rolleyes:

Ik weet van mezelf dat het alles of niets is, helaas. Ik had best wel een weekend roker willen zijn, maarja... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hey Butterfly,

Knap zeg dat het je toch is gelukt!! Ik ben over iets meer dan een week aan de beurt maar ga door de zenuwen alleen maar meer roken. Ben al een keer meer dan een jaar gestopt geweest en dacht dat het me nu al wel weer ging lukken maar die zenuwen zijn killing! Wordt daar alleen al chago van....laat staan als ik ook nog stop. Maar neem het me wel trouw elke avond voor het slapen gaan voor...Heel knap van je!!

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijk zo'n laptop :), ik denk dat ik dat ook zal gaan doen (of ik lig kreupel op bed :P)

Tja en 6 weken is wel al een hele tijd he :D!

(even tussendoor, als ik geen astma had en niet zo'n vieze rochelhoest (sorry voor de details) had, was ik na de operatie waarschijnlijk ook weer lekker gaan roken... ssstttt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bed kan ook de laptop hoor :153:

Ik heb in april hooikoorst en ik had dit jaar vor het eerst astma daardoor :(

Van die pufdingetjes, vreselijk benauwd snachts.

Ik kan me dan voorstellen dat je niet meer wilt roken nee :155:

Vind het wel fijn dat mijn haar nu rookvrij is :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben heel eerlijk,

ben een behoorlijke roker(zo 12 peukies per dag)

er werd mij geadviseerd om in iedergeval iets te minderen

daar ging in dan een poging doen een week van te voren

eerste dagen ging goed, zat er op 5 a 6

tot de laatste 2 dgn voor mijn BV, merkte door de zenuwen en spanning dat ik weer op mn oude hoeveelhad zat.......(zelfs nog 1 uur voor de operatie 1 peukie gerookt buiten) :blink:

werd om half 9 geopereerd, was half 1 weer buiten en stak er weeeeer 1 o om 13.00

Dat was echt een drama....... alles werd zwart voor mn ogen, zweten niet normaal(eigen schuld denk ik maar) kwam nog in combi met de uitwerking van de narcose

Ben toen in de avond weer gaan roken, en rook t/m nu nog steeds zit er op 10 per dag

weet het is slecht! maar tot nu toe ziet het er nog steeds goed uit.

meiden su6 met het stoppen of minderen!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet zeggen..... 6 juli gehoord dat ik morgen mijn bv krijg en ik ben braaf gestopt :)

Ga vanavond alleen niet de kroeg in met voetbal.... niet roken én niet drinken... vrees dat als ik naar de kroeg ga dat ik me er niet echt aan houd, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.