Ga naar inhoud

Alle 750 cc boobies verzamelen!!!!!!!


Aanbevolen berichten

Wie heeft 750cc? Eventueel foto's?

Ik heb 9 februari een operatie gepland staan bij PC NIO

Het gaat om de 750 cc Extra high profile, van Eurosilicone he? Dat moet er wel ff bij staan, aangezien er verschillen kunnen zijn tussen verschillende merken.. Al weet ik niet hoeveel merken 750 cc hebben :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even het verschil aan te geven tussen wat Ils heeft (natrelle 750 cc (ook extra high profile) en de prothese die jij krijgt (eurosilicone 750 cc extra high profile)

Natrelle TSX 750: 15 cm breed en een projectie van 6,7 cm

Eurosilicone 750: 13,5 cm breed en een projectie van 7,4 cm

Dat scheelt dus anderhalve cm per borst in breedte en driekwart cupmaat in volume naar voren ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil graag ook 750 cc laten plaatsen achter de borstspier!!

(Eurosiliconen) maar weet niet op hoeveel ik ga uitkomen.. ik had een A cup en ik had een operatie ondergaan voor een D cup ( +250 cc).. wat nu blijkt een C te zijn.. (3 jaar geleden) dus nu ga ik voor de 2de keer geopereerd worden.. maar weet niet juist hoeveel CC ik moet nemen voor een volle F cup.. kan iemand mij helpen aub?

 

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op ‎10‎-‎1‎-‎2016 om 20:18 zei izzy88:

Wie heeft 750cc? Eventueel foto's?

Ik heb 9 februari een operatie gepland staan bij PC NIO 750cc extra high profile

 

Ik ben 15 mei 2017 aan de beurt bij dr. Nio voor 750cc eurosilicone Dual Plane High Profile 100%! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.