Ga naar inhoud

Help. Borsten blijven groeien na zwangerschap... Wat nu!


lizyy

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Jammer genoeg had ik geen geduld en geraakte toen niet zwanger na heel lang mroberen en had als troostprijs dan toch m'n droom gedaan grotere borsten. Ik was altijd heel tevreden hoor. Maar ik ben van 75e naar 100 g tijdens zwangerschap zat iedere g goed en nu heb ik in speciaal zaak al enkele moeten passen zodat een g ook paste. Maar een h vinden is toch al weer moeilijker. Ook zijn ze superzacht geworden zelf vroedvrouwen die hielp aanleggen bij borstvoeding kon niet geloven dat ik prothese had zo zacht zijn ze nu... (ondertussen gestopt me borstvoeding maar een week gelukt) en productie is ook gestopt dus daar aan ligt het niet dat ze blijven groeien. Ook al 15 kg kwijt en op dieet...

Nog dames die dit hadden of vanaf wanneer werden ze weer kleiner?

Als ze niet kleiner worden kan ik een borstverkleining doen? Of kan je niet verkleinen? Ik heb nu 435cc achter de spier van sebbin.

Dames die het doen voor zwangerschap ik heb nu zo een spijt dat ik het geduld niet had. Mss en tip wachten want heb nu striemen erop Mss was dit niet gebeurd als ik ging gewacht hebben en gingen ze steviger zijn. (ik ging waarschijnlijk zelf bij die tip niet geluisterd hebben hoor als ik het wou doen :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Wat jammer dat je nu niet tevreden bent, maar wel een trotse moeder.

Borsten hebben ongeveer een half jaar nodig om te ontzwangeren, ik kan uit jouw verhaal niet precies opmaken wanneer je bevallen bent,maar het zou dus best nog kunnen dat ze nog gaan slinken.

Naar kleinere protheses kan altijd, ook deze operatie doen de meeste pc's pas na een half jaar na bevalling, of een half jaar na borstvoeding ( ik weet niet hoe ze rekenen als je heel kort de borstvoeding hebt gegeven.

Ook hangt het er dan vanaf in hoeverre je huid is opgerekt, en of het dan zonder borstlift zou kunnen, dit zijn allemaal dingen die je moet overwegen, het kan altijd, van grotere protheses naar kleiner, maar een pc is de enige die je kan vertellen hoeveel en met of zonder lift.

Striae wil soms nog wel eens iets minder worden als je goed insmeert met bio oil , of een andere goede olie of creme.

Ja borsten hebben heel wat te lijden onder een zwangerschap, en het is nooit van te voren te zeggen hoe ze er naderhand uit zullen zien.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten (volle C cup) waren na de borstvoeding binnen 2 maanden verdwenen als sneeuw voor de zon :102:

Heb er helemaal niks aan overgehouden. Denk dat ze bij jou nog wel zullen slinken, zeker in combinatie met afvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 10-1-2016 om 19:22 zei Joy1980:

Mijn borsten (volle C cup) waren na de borstvoeding binnen 2 maanden verdwenen als sneeuw voor de zon :102:

Heb er helemaal niks aan overgehouden. Denk dat ze bij jou nog wel zullen slinken, zeker in combinatie met afvallen.

Nu 7maanden verder en 27kg pas ik enkel nog in h ik had een e/f voor de zwangerschap :o.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.