Ga naar inhoud

cestla4 : 14 januari 2016 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

leuk dat je de stap hebt durven zetten naar een BVK. Nadat ik je foto's hierboven heb bekeken,  Vind ik dat je boobs er al fantastisch goed uitzien! Nu nog effe goed herstellen. Heb je nog veel pijn? Gaat het allemaal een beetje met je huishouden? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eline en Tinka,

 

Bedankt voor de complimenten.  Ik ben nu ruim 3 weken po en eigenlijk gaat het heel goed. 

Ik kan al weer ontzettend veel, behalve iets van een hoge plank pakken en zware dingen tillen. Mijn borsten zijn iets gaan zakken omdat de zwelling afgenomen is. Heel normaal lijkt me. Ik ben ook veel meer aan ze gewend nu, miste in het begin echt mijn oude vertrouwde borsten.

Hoe gaat het met jou Tinka? Ik zie dat jij nog niet lang geleden een vergroting hebt gehad? Moet je wennen.?

Eline,  de pijn valt mee, heb vooral de 2e week wel wat vervelende pijntjes gehad maar achteraf niet echt noemenswaardig.  Nu vrijwel niets meer, kan ook al slapen op mijn zij.

 

Veel succes beide!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het prima. Inmiddels 9 weken po - tijd vliegt! Ik ben nu echt tevreden met het resultaat, had wat mij betreft nog iets minder gemogen maar dit past echt bij mijn lichaam. Ik heb nu een c cup met wel een iets grotere omvang 90 en dat was 85. Hopelijk trekt dat nog bij.

Ik ben blij dat ik weer lekker kan sporten want nu mijn borsten minder zijn, valt mijn buik wat meer op, haha. 

Ook krijg ik nog lymfedrainage fysio (denk nog een keer of 2) en dat bevalt prima. Ze masseert gelijk de littekens en pakt mijn schouders mee. Heerlijk! Alleen nog zonder nadenken goed mijn schouders recht trekken dan ben ik er helemaal!

Op 4 maart ga ik op controle bij de pc - ben benieuwd wat hij zelf van z'n werk vindt.

Bij mijn operatieverslag had ik nog wat foto's gezet, of had je die al gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het gezien ja bij jouw topic.  Fijn dat het zo goed gaat en dat die lymfedrainage zo goed werkt.

Ik heb gisteren 6 (belachelijk veel) bh's in de sale gekocht. En ze zijn prachtig...draag overdag al een gewone bh en s nachts nog een sport bh

 

Heb nog wel wat open wondjes. ..waar ook een hechting uit wil. ... en het drielandenpunt nog ... hou het goed schoon en heb speciale pleisters. ...hoop er snel van af te zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alleen maar fijn Eline,  kun je je ook niet druk maken!

Waar ga je? En wat zijn je wensen? 

Met mij gaat het goed op 3 kleine plekjes na die open zijn.  Ik zie daar ook wel een hechting zitten denk ik maar ben erg in dubio of ik gewoon kan afwachten tot ie verdwijnt.  Of dat ik toch naar de huisarts zal moeten of terug naar de kliniek. 

Verder gaat het goed en ben ik erg trots ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cestla4 Wat fijn dat het zo goed met je gaat! wanneer mag je weer op controle? Hoe voel je je kwa energie/conditie zeg maar? Moet je ook heel erg wennen aan je nieuwe maat?

Ik ga naar de Bergman Clinic in Heerenveen, heb een consult met Drs. Verschuur, kon vanmorgen de verwijsbrief bij de huisarts al ophalen! Vind het zo apart dat ik verder niet op spreekuur hoefde te komen, is dat gebruikelijk?

Ik zit nu op cup 65 I, soms H, hangt van het model BH af. Hoop dat een D of E mogelijk is, wil ook niet te klein natuurlijk;) dat past ook niet bij mijn postuur vind ik. En hoop dat hij het verschil iets minder groot kan maken!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.